VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Milosh_Bgd Maj 20, 2009, 01:10:15 posle podne
-
E ovako, u pitanju je 1.9 tdi (1Z) motor mog passat-a. Kod mene je godinu dana, presli smo 30.000km. Za to vreme redovno menjane tekucine i filteri. Troskari ulje, na 5-6.000 potrosi 2+ l. Veci problem je taj sto nabija pritisak u sistem hladjenja. Kad se vec otvara motor promenio bih sve po propisu. A on kao za baksuz, na -15 palio sa 1 grejanjem i bukvalno na pola kljuca. Dajte neku okvirnu cifru cisto da znam sta me ceka. Hvala unapred !!!
-
ja vozim isto sokocalo ko i ti sa istim motorom. mene je fuuull generalna sa jos i remontim turbine izsala negde oko 1200 eura. e sad mozes proci i samo sa osvezenjem motora sto moze izaci na nekih 400-450 eura ali to se zna tek kada se otvori motor. ovo su cifre po secanju... karike i leteci oko 11000, dihtung glave 2200, srafovi glave 1500, hidropodizaci 4000, obrada glave 60-70 eura ventili i vodjice 3600, antifriz 1200, i ima tu jos sitnih stavki ali to bas ne znam napamet. nadam se da ovo pomaze...
-
Bravo Majstore, to mi treba !!! Kad vec vozis isto sokocalo, tvoj predlog kao iskusnog, da skidam katalizator i zatvaram EGR? I ne da pomaze nego pravo u centar, svaka cast i hvala na brzom odgovoru!!!
-
ja svima zatvaram egr, a katalizator je opcionalan. ja sam moj ocistio. jbg to je vise zakonski propisana stvar nego sto je potreban. laske dise auto i nema restrikciju na izduvu. tako da tu odluku prepustam tebi. ako ti nesto treba samo pitaj.