VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: srdacar Februar 21, 2014, 04:01:28 posle podne
-
Da li je imao neko sličan problem tj. da kada se okrene ključ u levo da se auto ugasi motor i dalje radi, ali ne normalno nego se cima i muči konstantno a mislim da se čuje i alnaser u tom trenutku???
Do čega može da bude problem, kontakt brava ili nešto drugo???
U pitanju je golf 1 cabriolet
-
Mozda i los benzin.
-
Meni jeste srdacar, prao sam dizne na opel vectri 1,8 mislim da je 2003 ( slucaj od pre nedelju dana ). Imaj kod sebe probnu auto glimericu ( 12V ), pa kad ti se desi takav problem, ti podigni haubu i ako imas nekoga. Neka on iskljuci motor, a ti sa glimericom probaj da vidis da li ima napona na bobini ( klema sa oznakom 15).
Ako ima napona, nevalja ti ulozak brave. ako nema struje, verovatno imas takozvane vruce tacke ( na celu klipa ) zbog sagorelog ulja, pa ti se gorivo ( najverovatnije da ti ni smesa nije lepo podesena ), pali. Kad bi mogao da dodjes pa da ga lepo nastelujemo.
majstor1
-
Da lli može tako da dodje do nekog većeg oštećenja u motoru zato što mi se ponašanje motora nije svidelo ni malo kada ga ugasim ( mislim na te nagle trzaje ) bukvalno ga opet upalim iz straha da nešto ne ošteti.???
Posle pola sata voženje sam stigao na posao i ugasio ga normalno ali mi se u gradu to desilo tri puta za redom.
Ulje je zrelo za zamenu i već sam uzeo drugo za mali servis, da li će to možda nešto pomoći ako ga zamenim?
-
Ulje nece resiti tvoj problem, pogledaj kakve su boje svecice ( skini sve cetiri i doteraj zazore elektroda na 0,75mm ), da li ti je razvodnik sa platinama?
majstor1
-
Otiđi sine nekome ko se razumije da ti podesi paljenje na autu stroboskopom,pusti ove što valjaju gluposti ovuda. Paljenje ti je rano i zato ti se to dešava...
-
Ja sam napisao iz licnog iskustva.
Na prethodnom autu mi se to desilo jednom ili dvaput.
Sipao sam gorivo na privatnoj pumpi jer ga tada nije bilo uvek na drzavnoj.
Kad sam okrenuo kljuc i ugasio auto on je i dalje radio jos 2-3 sekunde.
-
Ma Ivane OK,je,može biti i radi goriva,ali i to riješiš podešavanjem ugla pretpaljenja,pošto ovi stariji auti nemaju Knock senzor i elektroniku koja ispravlja ugao predpaljenja sama,kad osjeti da gorivo nevalja.
-
Nista nisam cackao oko paljenja.
Jedan covek mi rece da promenim pumpu gde sipam gorivo.
To sam uradio i nije se vise desavalo.
Znam da se ocu to desavalo vise puta sa ladom za vreme sankcija.
-
I ne treba dirati,ali kod ovoga gore je očito da mu je neko nestručan dirao oko paljenja pa da uranio,zato mu se dešava to što se dešava...
-
Može biti i do goriva(voda) i do paljenja.Meni se dešavalo zbog goriva i bivši stanar koji je radio u vw servisu mi je rekao kad se to desi samo u 3-ću i pusti kvacilo.Tako sam radio kad god se to desilo i ništa mu nije falilo.Naj bolje ti je poslušaj savet kolega i idi kod nekoga da ti prešteluje paljenje,po meni nikako na stroboskop,ali ako iskusniji kažu to onda to.Makar ovde imaš dosta krštenih vw majstora iz Bgd-a.
-
Hvala vam svima na pomoći.... može biti čak i do goriva zato što sam taj dan prvi put sipao 20l na jednoj privatnoj pumpi a pre tog točenja mi se to nije dešavalo tako da ima logike da je i do goriva mada opet verujem da mi ni paljenje nije baš kako treba...
Zamenio sam svećice, opet ista priča... videću ako stignem da preštelujem paljenje a ako ne stignem da mu stučem ovo gorivo što sam sipao pa da sipam na drugom mestu i vidim ima li razlike
-
TTS napiaso: " Otiđi sine nekome ko se razumije da ti podesi paljenje na autu stroboskopom,pusti ove što valjaju gluposti ovuda ".
Mislim da je njegova izjava nekorektna, najblaze receno. Ljudi se trude da pomognu clanu na nacin kako znaju i kako su oni resili njihov problem. Sto se mog izlaganja tice, ja sam skoro imao problem koji sam izneo. To ne znaci da je isti problem i kod naseg clana srdacar, drugo - ako je benzin slabe oktanske vrednosti, kad ostro dodajes gas. Cuce se kliktanje ventila, pogotovo kad ga osrije vozis.
Paljenje treba proveriti i pravilno podesiti kako je proizvodjac dao u tehnickoj dokumentaciji, jer ce motor tada dati najbolju snagu, sa najmanjim utroskom goriva. Posto se sa sistemima ubrizgavanja goriva, 35 godina profesionalno bavim mogu ti pogledati i pravilno doterati auto.
majstor1
-
Mudro zborite Druze Nikola.
-
Vidi Nikola ovako: Pratim malo ja te tvoje COPY-PASTE postove ovdje i jedina stvar koju ti mogu reči je,ako več radiš 30 i kusur godina to što kažeš da radiš JADAN JE ONAJ KOJI TEBI DOVLAČI AUTO NA POPRAVKU!!!
Čovječe ti od najjednostavnije stvari bi napravio dramu! U ovom gore konkretno slučaju,mogu biti 2 stvari: Ili ne valja kut predpaljenja ili ne valja gorivo!!! Trečeg nema!
Ti bi vadio svječice,podešavao nekakve zazore,štelovao platine na autu koje je 90-to godište,daj molim te...
Teško se iznerviram,ali si me izbacio iz takta skroz!
Idi popravljaj Yugiće,Lade i takve skalamerije s kraja 60-tih!
Brate nisi majstor,ako napišeš 555 rečenica,več ako popraviš nešto!
IZVINJAVAM SE ZA OFF!!!
-
TTS, tvoja poruka sama govori za sebe, nebih tu mnogo komentarisao. Ima razloga kad sam rekao da se pogledaju svecice, jer se po njihovoj boji moze i te kako, dosta zakljuciti ( naravno ko zna ). Posto je u pitanju Golf I, normalno je da ga pitam da li je prekontrolisao u kakvom su stanju platine. Desavalo se da ljudima zbog uloska brave, motor i dalje radi i da ne nabrajam jos ...............
Slazem se da uzrok negasenja motora moze doci zbog slabe oktanske vrednosti goriva. Kod loseg benzina, prilikom ostrije voznje moraju da se cuju ventili, kao sto sam vec rekao u predhodnom pisanju.
majstor1
-
Nemam ja namjeru da se prepirem ni sa kim ovdje. GOLF 1 CABRIO 90-to godište je dečko fino napisao,platine su bile na 82 godištu,poslije toga je sve elektronsko paljenje,osim ako nije dovezen iz Brazila ili Meksika. Ja kad čitam,čitam od riječi do riječi,a ne preletim jednim okom šta je ko napisao. Uložak kad ode,auto nastavi raditi,a ne preskoči 2-3 takta kao kod njega.
Ako vam pravi problem Golf iz 90-te sa 7 žica na motoru,onda ja stvarno nemam više šta da dodam,nego DA SAM LUD,A VI PAMETNI!