VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Cobrica Februar 19, 2014, 12:46:25 posle podne
-
Pozdrav svima mahac Treba mi savet oko EGR ventila.
U pitanju je Pasat B5,5 2002god. 1,9tdi, AVF motor. Naime, na EGR-u počeo da pušta ulje. Gledao sam teme oko ove problematike i koliko sam skapirao normalno je da bacaju pomalo ulja, u fazonu dosta su prešli, godište ovo-ono...obriši i teraj. Medjutim kad se pusti grejanje u kabini (bez klime), navodno oseća se malo, smrdi kao neka nafta ili ulje. Majstor rekao da treba da se menja EGR. Napominjem da je auto redovno servisiran, sipa se Castrolovo ulje 505.01, itd.
Moje je pitanje: 1. da li treba menjati EGR s obzirom da niko ne garantuje da ponovo posle nekih 20-30hiljade neće ponovo da piša. 2. da li je ok Pierburg - Nemački deo 13460din s obzirom da je original u Autokomercu 26130din.
-
ja sam menjao kod mene egr i mislim da sam bas taj stavio Pierburg - Nemački deo 13460din ali je bio negde oko 15000din, evo vec 2 i nesto godine vozim sa njim,nikakvih problema
-
brate skini ga i ocisti temeljno,proveri kako sljaka klapna za gasenje na njemu i jeli dihtuje 100%sam EGR.
Moj ti je savet da skines i zapusis ono srevo sto ide na pecurku EGR-a i vozis, tj. da zatvoris EGR.
ne bacaj pare na to.ulje ako nisi upoznat se tu nalazi zbog turbine koja pusta po malo i putuje usisnim crevima do interkulera gde se gomila tako da EGR niposto nije uzrok stvaranja ulja na njemu.
-
Hvala na odgovorima.
Nije moj auto već me prijatelj pitao za savet, zato sam i napomenuo da je njegov majstor rekao da mora da se menja EGR. Pretpostavljam da je čišćenje ventila već radjeno ili ne pomaže u ovom slučaju. Kaže da pušta tačno na nekim metalnim navojima, gde nema nekih gumica ili nekih prstenova koji mogu da se zamene. Što se tiče zatvaranja ventila čitao sam o tome na forumu, ima dosta o tome i iskreno ja ga ne bih zatvarao. Ne bih da se desi da pri ulasku u EU, na grani neko zavuče onaj merač izduvnih gasova u auspuh i ode mast u propast :17 :30 moram priznati da nisam video odavno da to rade ali ipak...
U svakom slučaju preneću mu vaše savete thumbup
-
Evo mene i u ovoj temi. Muci me jedna nedoumica. Naime , planirao sam na mom pasatu da zatvorim egr pa me interesuje da li mogu samo da presecem crevo sa pecurke egr-a i nabijem sraf ili moram i plocicu stavljati? Kakav se efekat dobija u oba slucaja? Motor 1.9 tdi AVB 74 kw PD.
-
Nemoj uopste da ga zatvaras nego ga ocisti i vozi.
-
nema potrebe za plocicom jer egr ima prilicno jaku oprugu koju vakum izvlaci . moj savet ciscenje i nediraj nista