VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: nesa-zeka Februar 18, 2014, 10:56:47 posle podne
-
Upravo sam namontirao nosac filtera ulja od golf 1 gti kod mene na scirocco ali jedva da prolazi ulje u hladnjak,tj rade kola ve 20min,5 puta palio ventilator vode,temperatura vode na pola,temperatura ulja 75stepeni,filter ulja vruc,i cev sto ide to turbine od filtera ulja je vruca tj protice ulje,ali hladnjak ulja je leden kao i creva do njega...
Da napomenem napravio sam kod majstora NOVA creva sa holenderima,nov filter ulja.....
Sada me zanima sta ima ovde sto sam zaokruzio crnom,kada se odviju 4 srafa?? da li tu ima neki djavo sto drzi ulje dok je hladno,pa kad se ugreje malo vise da ga pusti u hladnjak ulja,kao termostat za vodu...???
da li je neko imao ovakav problem??
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140210_142616_zps29c6074e.jpg)
-
e tu ima ventil koji ima ulogu kao termostat koji trba da pusti ulje u hladnjak kad ono predje odredjenu temperaturu.
Rasklopi to cudo i videces da je verovatno zaribao pogotovo ako to nije dugo radilo
-
Pa predpostavljao sam da tu ima neki ventil,ali nisam bio siguran,da ga ne bi dzabe rasturao,ali sada cu morati da ga rasturim.... pozz
Da li da izbacim taj ventil ili da ga sredim da radi tj da otvara i zatvara protok ulja???
-
da sredis naravno.
-
Ima termostat unutra. Ulje nece da se zagreje na leru poput rashladne tecnosti. Cenim da mu otvara taj termostat na temperaturi od oko 90 do 100 Celzijusa.
A kad bi imao protok non stop nikako nebi valjalo, jer ulje mora da bude vrelo da bi ostvarilo svoju ulogu, hladno ulje je gusce i ispralo bi ti lezajeve vrlo brzo.
Eo kako izgleda iznutra:
(http://i18.photobucket.com/albums/b125/fwdvw/P1041652.jpg)
Daj ti njemu malo vatre po gasu pa onda stani i pipni crevca da li su vrela ;)
Noviji motori imaju hladnjak za ulje hladjen rashladnom tecnoscu, a ona je i sam znas oko 90 na radnoj temperaturi.
Stoga gore glavu, kljuc u bravu, pravac magistrala i sto vecu vatru mu daj driving pa onda proveri hladi li coilleo2tj
mahac
-
Meni je ulje uvek bilo negde izmedju 75-90 celzijusa koliko god da sam vozio,a sad sa ovim neznam kako ce se ponasati ..... pokusacu da ga ugrejem da vidim da li radi,da ga ne rasturam dzabe....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/untitled_zps442a654e.png)
-
Evo slike kako je po redosledu skinut termostat,inace na njemu pise 110celzijusa
1. Drzac aluminijumski sa 4 srafa
2.Termostat (klip)
3.Opruga
Sada mene zanima da li je ovako tacan redosled i smer klipa,jer vidim da je vlasnik pre mene rasturao...pogledajte sliku....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140220_134330_zps84aee5f9.jpg)
-
Sredjeno je,moze brisanje.... :45
-
Zasto da se brise? Neka stoji.
Pisi i slikaj dalje