VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Nikola Maj 18, 2009, 12:03:45 posle podne
-
Ubacio sam u golf 2 1.9 TD 55 KW...Sta da uradim da dobijem vise snage na tom motoru?
-
Ugradnjom interkulera se dobija veca snaga.
-
Sta dobijam tim interkulerom?
-
Negde sam procitao maksimalno 9KS.
-
Ako neko zna jos nesto bio bih zahvalan...
-
ako te ne brine potrosnja povecaj protok nafte na bosh pumpi,mozes i da stavis interkuler ali ce ti losije ici na niskim obrtajima zato sto treba vise vremena da napuni creva i mozes drugi turbo da stavis u zavismnosti od toga sta zelis veliki-velika krajnja brzina.....mali-lako dizanje obrtaja idealno za gradsku voznju.
-
Intercooler-om dobijas "mirniji" motor, tj. manje dima, i vise snage, ali na malo visim obrtajima. Povecace se turbo rupa, mada taj motor ima dovoljno obrtnog momenta na niskim obrtajima, mislim da bi intercooler bas prijao tom motoru ;)
E sad, koliko konja dobijas, to ne moze tacno da se vidi osim na dynu, ali u svakom slucaju, u dobitku si.
Za ovo ostalo nisam siguran sta i kako...
-
Meni treba da je on startniji-da bolje ubrzava a max brzina mi nije bitna...
-
Pa niko nije spomenuo max brzinu, to i nema veze sa motorom nego sa menjacem...
-
najlakse i jednostavno ti je da odvrnes bosh pumpu...ima da ide 2o% bolje, al ce jbg trositi 7 litara...sigurno ce dosta dosta bolje ici ! ;) radili su to ljudi pa sam video... e sad ako si lovaran ti stavljaj intercooler.... B) pozdrav
-
Nista onda da nastelujem pumpu a i kolko je sjutra potrazicu intercooler biggrin,U svakom slucaju hvala na savjetima,ako ima jos nesto reci te...
-
Negde sam procitao maksimalno 9KS.
Bas me interesuje gde si to procitao,kakvih crnih 9 konja!
Ja vozim dvojku 1.6 TDi 80ks,imam menjac 2Y od GTi-a 16V,pritisak turbine mi je 1.2 bar.To ti sve isto mozes uraditi,autu je max brzina 150 ali zato do tih 150 nemoze nijedan 1.6,1.8 sem gti-a da ti prismrdi. Kod mene na leru samo cujes da je dizel,kad krene nema vise veze sa vezom a pritom mi slajfa prvom sa 16-ticama 215 gumama. Ako neko sumlja nek se javi da se probamo. driving
-
Zanima me kako si digao turbinu na 1,2 bara?
Drugacija turbina ili?
Inace, benzinci 1,6 stvarno nemaju shanse, 1.8 ako se tera na benzin me dobija... bicedobro
-
@ pile
ovde sam procitao.
http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.php?f=358&t=3240
-
@ Ivan KS
Stvarno neverujem sta pisu,znas kad-nikad , mozda 0,9 ks !!!
Ja sam moj vozio bez inter kulera i nema neke razlike a kod dizela je 9 ks ogromna razlika.
Madison neznam koju turbinu imas.od TD turbina nema za stelovanje,mislim da duva 0,6 bar i to je to,kod TDi 1.6 je drugacija,em je vodom hladjena,ima odvojen west gejt i duva fabricki na 0.8 bar.
-
Ljudi jer ima neko jos neki predlog,majstori mi kazu da intercoolerom prakticno nista ne dobijam.
-
Samo ti de?a?e poslu
-
@ Ivan KS
Stvarno neverujem sta pisu,znas kad-nikad , mozda 0,9 ks !!!
Ja sam moj vozio bez inter kulera i nema neke razlike a kod dizela je 9 ks ogromna razlika.
Madison neznam koju turbinu imas.od TD turbina nema za stelovanje,mislim da duva 0,6 bar i to je to,kod TDi 1.6 je drugacija,em je vodom hladjena,ima odvojen west gejt i duva fabricki na 0.8 bar.
Prvo, lik koji je napisao ono na cannonball forumu je izuzetno strucan, i nije fora samo da se stavi intercooler, vec je objasnio da mora i da se promene sve ostale komponente koje su isle na taj motor, znaci nije samo fora u intercooleru ;)
Ali da ti kazem iskreno, ne mislim da nema razlike sa i bez intercoolera, zasto bi ga uopste i stavljali... blink
Inace, oznaka motora mi je SB, turbina pumpa do 0.8, imam fabricki intercooler.
Ne rece mi, ti si stavio drugu turbinu?
@Srecko
10-30% "malo" ga pretera rodjace, nemoj tako da se razbacujes brojkama kao oni iz K&N-a ;)
-
Hladnog vazduha stane vise u istu zapreminu nego li toplog, a obzirom da je vazduh esencija snage bilo kog motora sa unutrasnjim sagorevanjem = zakljuchak mozhete izvesti sami.
-
Ma jok, ne razbacujem se ni brojkama, a ni ne?im drugim u
-
Zaboravio si i da verzija sa intercoolerom nije imala istu turbinu kao ona bez intercooler-a, sto znaci da samo intercoolerom ne mozes da dobijes svih 9 konja. Negde sam procitao da se razlikuju jos neki delovi, ali ne secam se tacno koji pa ne bih da lupetam.
-
Ne...Nisam zaboravio bonk ...u golfa 2 TD se uglavnom ugra?ivala kkk k24 turbina, a u verziju sa hladnjakom vazduha k14, koja je i
-
Mislim da nije bila ista turbina u trojci 1,9 td i u 1,6 td intercooler, jesi siguran?
Ma majstori su cudo, zato treba naci "svog" majstora kome moze da se veruje i mirna glava.
A oni ako su uspeli da izvuku 95 konja samo sa intercooler-om svaka im cast, ali mi je sumnjiva ta razlika od 15 konja u odnosu na fabricki motor, a jedino se razliku po tome sto ovaj ima ventilator i bolje i bolje je pozicioniran.
Ali i kod novijih TDI motora je intercooler extra pozicioniran, obicno kod branika direktno posle usisa, pa ne daje bas tolike rezultate...
-
Kod VW motora koji nosi oznaku AAZ, od 1.9 l i 55 kW je i
-
..ima fabri?ki deklerisanu max brzinu 127 km/h pri 4.500 o/min je po satu, koji je uglavnom dobro bazdaren, i
-
Nisam imao mogu?nost da do?em do 3.800 o/min, jer turbinu nisam ni imao badmood ...skinuli je prethodni vlasnici jer "nije dobra, tro
-
Dajte ljudi ne mijenjajte temu nego pomagajte
biggrin
-
Pa, djeti?u bicedobro , ne budi lijenj nego ?itaj
-
Upravo tako ;)
Mislim ako se tebi vise svidja mogli smo da kazemo da kupis K&N pecurku i dobices 20 konja, ali nije to to bonk lollol
-
Ili da ti ka
-
Stavi od GTi-a 8V ili 16V menjac i dobices na ubrzanju ali maximalna brzina ti ode nizbrdo,ako imas para za zezanje , stavi 50 konja nitra,to trpi i gotovo. Nema nesto puno dizanja snage na drugi nacin na tom motoru,nemoj da se zaludjujes.
Ako na 1.6TD stavite interkuler nedobijate nista,nemoj da vas neko laze. Ako je neko zaludan,ja cu da skinem moj sa crevima pa nek neko montira i vidi ali slaba vajda!
-
Pile, izvini
-
Ma sam interkuler bez turbine,bos pumpe i celog motora neznaci nista,Taj TDi 1.6 je skroz drugaciji od 1.6TD,ima tu dosta razlike. Interkuler znaci kad ga stavis napred na udar vazduha da ladi extra a ne da stoji pored motora kao na ovom tdi-u i kao ladi vazduh sa usmerivacima - ma juce. Ja kad skinem kod mene inter kuler,nema razlike. Pritisak mi nabija preko 1 bar,turbina suva ,auto mi ide-izuva. Golf 4 TDi sa crveno i place do 150,nevidi me , zato ce i da rikne.
-
@Pile
Pa mozda ti ne osecas jer ti nije fabricka turbina, vec sam te pitao, ne rece mi koju turbinu si stavio?
Rade sa foruma je na svom bivshem golfu koji je bio obican 1,6 td stavio intercooler od dvojke i to na bas istom mestu kao fabricki i rekao je da je osetio znatna poboljshanja,evo ako bude video ovu temu moze da vam potvrdi ;)
-
Fabricka je turbina,vodom hladjena,west gejt eksterni , nije kao kod TD interni u kucistu.Kod 1.6 TDi-a je bolja turbina,vise traje i lakse se igras.
Ja stvarno neosecam razliku sa i bez IC , ili je toliko mala da nemoze da se oceni.
-
A Borko83 koji je postvio IC se ne ogla
-
@pile
Mozda je vreme napolju bilo hladno pa nisi mogao da osetis, 'bem li ga bonk
a je l' ne steti motoru sot je veci pritisak turbine? Iskreno ne razumem se bas u koncepciju turbine, ali nisam siguran da se kod mene turbina vodom hladi, a tdi je...
Ako ti znas kako da se poigras sa njom do 1,2 bar-a mozda navratim u neko buduce vreme ;)
-
@Madison
Ako je 1.6 TDi mora da ima vodu turbina,ima i neki senzori da valjda propustaju vise vode ka turbini ako se pregreje (to ti stoji tamo gde stoji razvodnik na 1.8 benz) i nije KKK turbina,ta je isla kod TD-a.
Nevalja da se dize pritisak turbine na ovom motoru,vec je dovoljno izforsiran,meni je vec pustio ulje izmedju glave i bloka a motor je presao 180000 hiljada pa ti vidi.
-
Pa zasto si uopste dizao pritisak ako ne valja? bonk Merak stvarno nema cenu... biggrin
-
Fabricka je turbina,vodom hladjena,west gejt eksterni , nije kao kod TD interni u kucistu.Kod 1.6 TDi-a je bolja turbina,vise traje i lakse se igras.
Ja stvarno neosecam razliku sa i bez IC , ili je toliko mala da nemoze da se oceni.
Jesi li merio nadpritisak pre postavke IC-a i posle?
-
Sa IC-om je meren i meri mi non stop.Imam ventil od nekog dizela koji sam skinuo sa creva koje ide od IC ka usisu,on raspusti na 1 bar,sikce ko lud ko blow off ventil ali izgubi odma snagu na sad ovom pritisku.Lep zvuk al nema divljanja.
@Madison
Neda mi djavo mira, dok nesto nepukne na tom motoru,necu se smirim! bonk Al mogu ti reci da je mnogo bolji i izdrzljiviji od D i TD,veselije se vrti. To sam ubacio da bi zeni dao da vozi posto nece 16V batine,ja sam sebi napakovao kockicu golfa na benz driving,
-
Da li je bilo promene nadpritiska posle ugradnje ili je isto?