VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: ObrenovaC(vAMPIr) Februar 08, 2014, 06:11:23 posle podne
-
Pozz svima i ako moze mala pomoc...dakle u pitanju je Golf IV TDI 90ks...i na bordu mi se desava da merac ili ti pokazatelj spoljne temperature ponekad zabaguje...znaci radi normalno i onda posle 2 ili 3 paljenja auta,on zabaguje i treba mu po 10 minuta da krene da meri ponovo temperaturu...to sam primetio tako sto napr. vozim ga preko dana kad je sad temperatura napolju isla i preko 10 stepeni...i onda uvece idem do grada kad je temperatura napolju oko 5 stepeni,njemu treba oko 10-15 minuta da to registruje i da sa tih 10 stepeni koje je zapamtio preko dana spusti na trenutnu spoljnu koja je oko 5...skidao sam senzor i ocistio ga i sredio,ali avaj to nije pomoglo...pa ako neasto zna nek kaze...unapred hvalaaaa.......
-
pozdrav,
ja mislim da je to normalno zato sto je isto tako bilo i kod mene na vw bori 2000god.
a i na sadasnjem seat alhambri 2002.
valjda da kompjuteru treba vise vremena da se prilagodi trenutnoj temperaturi to jest da se azurira.
-
Ma jok.. verovatno ti senzor ne radi kako treba.. Ne znam gde ono bese, u zadnjem braniku ili u retrovizoru B)
-
Mozda je i to ali to znaci da moze ujutru da pravi problem pri prvom paljenju ako su niske temperature,da ti slaze i da se grejaci ne upale i onda moras verglati ko konj,bar mislim tako...jer kolko znam kod mene tek ispod 4 stepena sam primetio da oce lampicu od grejaca da drzi duze i onda upali extra......a ako bude pokazivao 10 stepeni a napolju je 3 onda nece upaliti grejace i lampica ce raditi sekundu dve i cao...ako me razumes...al videcemo jos........do sad je ujutru uvek lepo radio...ali kazem radi normalno i onda posle 5-6 paljenja on zabaguje i cao....
EDIT: ma nalazi se u prednjem donjem delu branika senzor,skidao sam ga i cistio..al nista...dal to ima negde da se kupi nov da se zameni??????
-
Neka neko napise ko sigurno zna, ali ja mislim da ne ide to sa grejacima preko tog senzora
Trebalo bi da ima, vidi po radnjama
Pogledaj ovu temu: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=21874.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=21874.0)
-
izjutra moja bora bi pokazala pravu temperaturu ali preko dana kad bih je ugasio pri temperaturi od na primer 21 stepeni i ponovo upalio uvece kad je temperatura oko 10-11 stepeni
trebalo bi joj oko 5-6 minuta da se azurira, polako bi padala temperatura 20,19,18,17.....dok ne dodje do prave
zato mislim da je to normalno za golfa i boru
a na seatu=sharanu slicno je samo sto za nijansu joj treba manje vremena.
nema razloga da se ubedjujemo to je iz mog iskustva
-
ako u jutru prikazuje jucerasnju temperaturu onda stvarno nesto nije u redu ali ja mislim da problem nemora da bude u senzoru zato sto posle nekog vremena pokaze pravu temperaturu
termo davac je pasivni element tojest otpor koji se menja promenom temperature,pre moze da bude u kompjuteru koji zabljavi i sporo cita senzor.
za tebe bolje to jest jeftinije je da je do senzora.
-
Umro je senzor temperature.Nema dalje.
2 Busy from Sony Miro
-
vampire nema taj senzor veze sa paljenjem
-
Ok hvala GEDORA.......sad mi je lakse...iako je crko briga me....naci ce se novi...al videcu kako ce se ponasati jos ovih dana,ako ne, kupim novi pa cemo i to videti.........
-
Kod cetvorke je senzor vanske temperature u prednjem braniku ispod male resetke na voyacevoj strani...
-
Danas sam zamenio i senzor i nista se nije desilo...sve po starom...sto znaci da je nesto drugo problem...otiso do majstora....ni on ne zna sta moze da bude.....Dal je moguce da je problem u Instrument Tabli.....jer primetio sam juce i prekjuce da mi na bordu i ono za merenje potrosnje radi sa malim zakasnjenjem...znaci neocitava odma i potrosnju...nego dam gas a on nakon 2-3 sekunde pokaze napr. potrosnju 14l/100km i onda spusta na kolko treba ako drzim gas...i da pocelo da laze....do pre neki dan ako ga vozim lupam 5 brzinom 80km/h potrosnja isla oko 4.5-4.8l/100km...pokazivao bord..a sad pokazuje 3.2-3.5l/100km...znaci zato sumnjam na Instrument Tablu....i da sta se jos desava...ja nemam na bordu ono kad je auto u leru da pokazuje potrosnju 0.6l/h...nego pamti zadnju potrosnju koja je bila kad stanes...npr..stao sam i zadnje je bilo 5.6l/100km...i onda kad opet upalim auto on to pokaze zadnje sto je bilo znaci 5.6l/100km...a sad ne..sad mi pamti i pokazuje ono na bordu sto je kao prosecna potrosnja ono Ф=6.8l/100km....i znaci stao sam i ugasio auto sa zadnjom potrosnjom 4.2l/100km...i kad ga ponovo palim ne pokaze mi to nego onu prosecnu potrosnju od 6.8l...i to me tako nervira u P.M. da poludis...a senzoru za spoljnu temperaturu treba jedno 10-15 min da dodje sebi i da pocne da pokazuje pravu temperaturu..i znaci sve u svemu bem ti ove nove automobile sa pun qrac senzora...jebli ih senzori......izvinte na psovkama........
-
djagnostika prvo pa onda menjanje senzora k.raca palaca .....
mahac
-
Ma sutra idem na dijagnostiku da vidim oceli sta pokazati...a senzor sam probao i zamenio drugi...tj kupio novi...i nista ..sve po starom..tako da videcu sutra daldijagnostika kaze nesto....al slabo ko ovde u Obrenovcu ima neku dobru dijagnostiku....svi koji imaju uglavnom imaju onu sto je za vise automobila,pa sad ne znam dal imaju ovo na dijagnostici za senzor spoljne temperature i sta jos vec...al videcemo dal ce sta pokazati.........
Hvala svima na savetima...javljam sutra sta je bilo kad zavrsim dijagnostiku.....
-
Bio na dijagnostici danas i pokazalo mi je sledecu gresku:
Kod greske: 65535
Lokacija greske: Racunar motora (ECM)-neispravan
Moguci uzrok: Racunar motora
Ako neko zna sta ovo znaci,molio bih da pomogne,mada kolko vidim izgleda je kompjuter crko ako se nevaram......
-
jeli permanentna greska ili se to samo jednom pojavilo i on zapamtio.
-
E to ti nebih znao reci brate,jer majstor je probao da udje negde ali uvek mu izlazila ta greska i nista nije mogao da vidi na toj dijagnostici,gdegod je probao da udje,kaze greska:65535 i to je to...kolko sam ja video sta je on radio,pisalo je nesto za motor,pa za klimu..pa za jos neke stvari i gde god proba da udje pokaze tu gresku i nista vise...a jbg auto radi,dobro pali,dobro ide......jedino eto to malo na bordu sto brljavi ponekad...dal moze da bude i do akumulatora,da je pri izdisaju i da zato to zeza?mada akumulator kupljen prosle zime,al ja vozim male relacije pa se mozda i on sjebao...jer ja napr. ujutru upalim auto...odvezem decu do vrtica a to je nekih 500metara,tu ga ugasim...ostavim decu....pa opet ga upalim...odem do prodavnice i to je nekih 500m...opet se gasi..pa opet se upali i vratim ga na parking....mozda se i od toga sjebo akumulator pa sad mozda brljavi board..ali ne znam vise nisam pametan...i vozim ga tu po gradu samo...i do posla de imam 2km do posla...a to sve ne bi reko da je dobro za akumulator a i za auto al jbg....eto kazem tu je gresku izbacio i sad reko ako nesto neko zna...bio mu zahvalan na pomoci...jer ovde u Obrenovcu i nema bas nekih majstora strucnih...svi nesto nagadjaju.....
-
takvi su majstori skoro svuda,
ali tebi treba malo strucniji majstor koji dobro zna sa dijagnostikom
moguce da nije do kompa vec instalacije,kontakata na komp.....
a sto se voznje tice nema to nikakve veze,a ni do akumulatora jer on pali znaci aku je ok.
-
A videcu da jos negde oteram na dijagnostiku,ali 100 majstora 100 misljenja,vise nisam pametan...videcu ako jos kod nekog pokaze tu gresku da oteram auto kod onih na Tosin Bunar,"auto elektronika",da vidim sta ce i oni ljudi reci..al da se ne zalecem videcu jos kod jednog majstora sto ima ovde,da vidim sta njegova ce dijagnostika reci... biggrin biggrin....a jbg,ljudi napravili auto sa kompjuterima..za lakse ustanovljavanje kvara,al nekima i to nepoznanica... bleh bleh.....cast izuzecima,ima ih i mnogo dobroih kao Gedora ovde,jbg covek majstorcina......pff pff....... :48 :48 :63 :63
-
Ako ti nije fabrički radio raskači ga pa onda pokušaj da uradiš dijagnostiku.
http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html (http://www.ross-tech.com/vag-com/aftermarket-radio.html)
-
Kosta radi li kod tebe senzor biggrin
-
Kod pokazuje spoljnu temepraturu na bordu dobro do nekih 32 stepena, preko toga pokazuje manje, isto sa onim tvojim senzorom zex.
-
jbg :angry: tebi ko na rts-u kad je napolju 50 oni na prognozi kazu 35 lollol
ja znam da na benzincima sa onim kompom tj ecu magneti mareli tako zna da brljavi i da pokazuje svasta na bordu ali na dizelu je valjda bosh ecu
-
kakve veze sad ima radio sa ovim,iako nije fabricki...dosad je sve bilo ok i sve radilo vec 3 godine sa NE-fabrickim radiom...imam kenwood radio....i radila dijagnostika i sve pokazivalo kako treba.......i jbg sad pokazao onu gresku.......najbolje da izvadim sve sto je na struju.....i bice sve ok aa..sta mislis brate...a ne samo radio......
-
Dal je moguce da su ovu gresku prouzrokovali Xenon Svetla koja sam ugradio,i da balasti zezaju stvar i da su mi taj deo kompa sprzili ili sta vec...skidam Xenone.......
-
Brate ako se problem pojavio od kad si ugradio xenone onda jeste problem do njih.
Probaj da isljucis xenone ili skines i onda skini klemu na jedeno 1-2min.pa probaj.
Pre jedno nedelju dana probao ja xenone od prijatelja i desi mi se da mi se ugasi centralno i svetlo u kabini (pobljavi komp.) i tako stoji dok neskinem klemu i posle sve ok.
Tako da kod mene idu samo oni CAN-BUS xenoni sto neprijavljuju gresku od 80eura pa navise.
-
A jbg ja Xenone brate imam vec skoro 9 meseci,tako da....mozda pre nisam ni obracao puno paznju na temperaturu i board komp...al probacu da skinem Xenone i da vratim obicne sijalice...i da raskacim klemu na jedno 1-2min...pa cu videti sta se desava...i onda opet na dijagnostiku.....jer i mom se ortaku desilo na Peugeotu 406 da je skoro 6 meseci imao Xenone i odjednom poceo komp da brljavi i da mu vraca kilometrazu na 0...i on dok provalio sta je....i skine xenone i posle toga evo sve mu ok.......
Hvala brate na savetu ,probacu da ih skinem pa javljam sta se desava,al opet moracu na jos neku dijagnostiku da vidim oceli izbaciti opet onu gresku...pa videti sta dalje.....
-
Bio na drugoj dijagnostici i na njoj sve ok,ne izbacuje nikakvu gresku,mada majstor kaze mozda i ima neki problem oko tog senzora za spoljnu temperaturu i bord kompjutera,al njemu nista ne izbacuje,cak ni onu gresku za ECM ne izbacuje,kaze mozda ga i ovo vreme ujutru hladno a onda preko dana 18 stepeni,pa ga malo to uspori i kao da sacekam jos malo lepse vreme i tad da vidim sta ce biti,ako se i tad neresi problem da idem kod nekog ko ce pogledati kompjuter...a majstor kaze da ne bi trebalo da je ni do Xenona....jer moj je od 90ks..znaci ko i da nema elektronike....i ne bi trebalo da je do toga....,kao probaj skini Xenone al neces dobiti nista,al videcu i njih da skinem,al sad trenutno nemam vremena.......ali javljam sta se desava i kad skinem i xenone.......sad mi je bar lakse da nema one greske..da na ovoj dijagnostici sve ok.....al opet jbm li ga nista mi nije jasno...........
-
taj tvoj majstor slobodno mogu da kazem blage veze sa mozgom nema .
kao prvo kakve veze ima sto tvoj auto ima 90 konja boodala
auto 2002 ima isto elektronike kao i svaki drugi golf tog godista i istih exstrata.
a to nebi trebalo da xenoni prave problem brate netreba komentarisati jedino ako su ti xenoni CAN-BUS.
-
Veruj mi Miki987 ni sam vise ne znam kome i u sta da verujem...sve mi se smucilo ako verujes....jedino da idem i kod 3 i kod 4 majstora....pa da vidim sta ce oni reci...a Xenoni su mi neki najobicniji bre od 30 eura oni HID-Xenoni,tj. 2 sijalice i 2 Balasta u obicne farove...ko sto svi budze danas...ali i ja mislim da to nije do njih...al ne znam nisam pametan vise....evo malopre isao do grada,znaci presao nekih 11km...i za tih 11km...kad sam upalio auto a 20h je bilo uvece pokazao temperaturu 12 stepeni...posle nekolko kilometara smanjio na 10...pa opet smanjio na 9.....i pa onda opet digo na 11...i kad sam se vratio kuci zavrsio na 9.5 stepeni...i to sve izmenjao za 11km i to po gradu samo voznja....axaxaaaax znaci da neverujes...a nervira me da popizdis....a potrosnja da ti nepricam....3-om ga vozim polako po gradu nekih 40km/h a pokazuje potrosnju 2.6l/100km xaxaaaxax i tako neke gluposti...znaci haos.......nema ..moram naci jos nekog Majstora...pa da vidim...... bonk bonk bonk majstor1 majstor1 majstor1 thumbdown thumbdown thumbdown
-
Evo da se javim,bio na sluzbenom putu,pa nista nisam radio na autu,ali evo juce skinuo xenone,otisao opet na dijagnostiku i sve opet pokazuje ok....sad jes da pokazuje tacnu temperaturu..al mu opet treba vremena da pokaze tacnu...da ne objasnjavam opet..stim sto sad uvek pokazuje....ako je napolju 7 on pokaze 7.5 stepeni...xaxaxaxa....sad zaabaguje i polovine tako da kazem......znaci uvek je 6.5....7.5.....12.5xaxaxxaaaxaxaax.......eto to je to zasad....i necu vise nista da diram dok tako radi...kad bude stalo sve onda na Tosin Bunar i majstori nek uzmu koju kintu....inace ovo ostalo sve de sam bio,da neverujes....6 majstora...6 misljenja i tako.......
-
to sto kasni sa pokazivanjem temp. to je normalno ali ne da kasni previse,
nego kako ti sad pokazuje potrosnju i tu si imao problema
po meni moguce da xenoni mogu da uzrokuju probleme,iz licnog iskustva znam.
u balastima je mnogo losa elektronika koja moze posle nekog vremena da stvara smetnje.
-
Pa i potrosnja sad nije losa...kako kad......mada i ona malo kasni sa pokazivanjem.......lupam vozim ga i onda pustim skroz gas.....ona ceka malo,mozda dve sekunde i vrati sve na nulu...pa onda dam gas ona pokaze lupam 12l potrosnja i onda umirim gas na neku istu brzinu,njemu bas treba vremena da pokaze kolka je tad realna potrosnja....dok je pre to islo mnogo brze...ili sam se ja vise istripovao...tako da ni sam vise neznam....i kazem ti brat nek radi dok radi...kad crkne sve ...popravka i cao....nemogu se vise nerviram..jbg ja sam kupio njega da me sluzi a ne ja njega da sluzim ..... lollol lollol lollol
Uglavnom hvala svima na pomoci....ali ako slucajno se odlucim da sve to resim...javljam sta je bilo naravno......
-
:25