VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: robot Maj 12, 2009, 10:47:39 posle podne
-
De
-
Da li je radjen veliki servis? Ako nije, s obzirom da ima kilometrazu (pod uslovom da je prava, naravno), za veliki servis, tacnije 90000km, sto bi trebalo i da imas i na nalepnicama, koje su polepljene u okviru motornog prostora, kvalitet paljenja kod dizela novije generacije zavisi od nastelovanosti kaiseva, tako da bi trebalo pre svega da utvrdis da li je uopste ikada radjen veliki servis
-
Da li neko zna o ?emu se radi i da li je imao sli?an problem?! Hvala!!!
Zna.
Softverski resivo, ali kosta.
-
Posle 90000km bi stwarno bio red da se tera u servis da se to odradi,narawno ako nije radjen taj weliki serwis??
-
Posle 90000km bi stwarno bio red da se tera u servis da se to odradi,narawno ako nije radjen taj weliki serwis??
Ova pojava se ne desava kod Golfa koji je presao 90.000 km vec najmanje 2 puta toliko.
@robot
Da li si prvi vlasnik?
-
prvo golf 5 ima pd motor i tu nema stelovanja paljenja. drugo zamena kaiseva prvi put je na 120000 a svaki sledeci je na 90000. to sto hoce duze da vergla kada je vruc je stalna pojava na tim motorima i do skoro nije bila resiva. kao sto zarsilic rece resava se tako sto se radi update procesora motora.
-
Imao sam ja takav problem na passat-u 5 1,9tdi, isto se desavalo. Oterao sam u vw servis promenili su neke parametre, posle toga je javljao stalno neku gresku kada se spoji na komjuter ali je palio na pola kljuca, ali ta greska nista ne znaci, bitno je da je odlicno palio posle toga.
-
Moze da se uradi korektno, a da ne pali nikakvu gresku.
Nesto su u VW servisu nabudzili :angry:
-
Moze, naravno. Kasnije sam odvezao auto kod nekog elektronicara, ubacio je neki novi cip i na njega nasnimio nove podatke i posle toga je bilo sve ok, nije palio nikakvu gresku i nije bilo problema sa paljenjem, to zadovoljstvo me kostalo 20evra
-
Osim
-
Osim
-
Ja sam cuo da su owi motori 2.0 TDI PD bas lose uradjeni,da crkawaju brizgaljke na njih.
Ako se ne waram?!
mahac
-
da da i jedna kosta oko 70000. do sada sam ih zamenio dosta.. wacko
-
da da i jedna kosta oko 70000. do sada sam ih zamenio dosta.. wacko
To je jos dobro. U mnogo gorem polozaju su vlasnici nivih Mercedesa sa pietzo brizgaljkama (plasticnim) i sa ovim nasim gorivom.
Pucaju kao kokice.
-
pa i audi ima piezzo... pitaj njih kako im je. boodala
-
Ja imam audija A4 2000 god. Motor 1.9 TDI PD,pa nemam nikakwih problema sa brizgaljkama(ne daj boze).
Jesi li mislio na owe nowe motore 2.0 TDI PD?!
mahac
-
Ja imam audija A4 2000 god. Motor 1.9 TDI PD,pa nemam nikakwih problema sa brizgaljkama(ne daj boze).
Jesi li mislio na owe nowe motore 2.0 TDI PD?!
mahac
Ne, tvoj PD nije piezo.
Samo CR motori imaju ova sra*** od plastike. Kod Audia je to na motoru 3.0 i mislim da nisu od plastike. (Nisam siguran za plastiku, ali ne pucaju kao Mercedesovi).
-
piezzo je dizna koja u sebi sadrzi piezzo kristale ( elem odatle i naziv). u samoj dizni se nalaze par tih kristala koji se sire kada se kroz njih pusti struja i tako potiskuju iglu koja pusta gorivo u motor. razlog iz kojeg se preslo na ovaj sistem je jednostavan brzina rada. stare cr dizne su bile sa solenoidom ili ti elektromagnetnom kotvom koja povlaci iglu putem magnetnog polja, i svaki put kada okine treba joj odredjeno vreme da se takoreci povrati. piezzo radi 6-7 puta brze od solenoidne dizne tako da je moguce zadovoljiti potrebe rada novih motora.jbg cela prica je oko smanjenje emisije. novi cr motori u jednom taktu imaju 3-5 ubrizgavanja i tako smanjuju emisiju. ali dovoljno sam otisao u off. izvinte profi deformacija.
-
piezzo je dizna koja u sebi sadrzi piezzo kristale ( elem odatle i naziv). u samoj dizni se nalaze par tih kristala koji se sire kada se kroz njih pusti struja i tako potiskuju iglu koja pusta gorivo u motor. razlog iz kojeg se preslo na ovaj sistem je jednostavan brzina rada. stare cr dizne su bile sa solenoidom ili ti elektromagnetnom kotvom koja povlaci iglu putem magnetnog polja, i svaki put kada okine treba joj odredjeno vreme da se takoreci povrati. piezzo radi 6-7 puta brze od solenoidne dizne tako da je moguce zadovoljiti potrebe rada novih motora.jbg cela prica je oko smanjenje emisije. novi cr motori u jednom taktu imaju 3-5 ubrizgavanja i tako smanjuju emisiju. ali dovoljno sam otisao u off. izvinte profi deformacija.
samo kratko pitanje kad smo vec u off-u po tvojoj preporuci sta je bolje 1.9TDI ili 2.0TDI motor?ne znam zasto ali ja imam neki moj utisak da je bolji 2.0TDI motor---prosvetlite me na vreme da sutra ne pogresim biggrin biggrin boodala boodala angry2
-
prosto govoreci, sve to dobro radi kada su u nemackoj na cisto i kvalitetno gorivo a onda dodju u srbiju pa dobiju super krs naftu za IMT traktore i naravno da ce da umru dizne,
-
1.9 ako mene pitas. pouzdaniji i manje kavarova... ;)
-
I ja se slazem sa mikijem(VW-TECH),i za mene su mnogo bolji owi 1.9 motori.
mahac
-
druze pumpa za gorivo.....100%........ coilleo2tj