VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dovlica Februar 03, 2014, 07:21:07 posle podne
-
Pozdrav ekipo.
Pretrazio sam Vas forum ne bi li nasao neki podatak vezano za ovaj karburator, koji je ugradjivan jedan kratak period i u w124 mercedesa. Ja muku mucim sa ovim mojim nesretnikom i kome god sam se obratio, niko ne zeli da stavlja ruke u njega. Svi savjetuju zamjenu karburatora ili obicnim 2e, ili nekim drugim, a ja bi najradije pokusao opraviti ovaj moj, ili eventualno, za neku razumnu cijenu kupio ispravni, isti ovakav. Na mercedesovim forumima slabo je ko upucen u ovaj karburator, bas zbog toga sto je raritet u w124, i kojem god majstoru da sam se obratio doceka me rijecima "aha, ovakav je i u golfa", sto me i navelo da se vama obratim. U nastavku teme postavljam vam klip na kojem se vidi problem sa klapnom sauha.
w124 200 carburetor fault (http://www.youtube.com/watch?v=bysINYaJUY8#ws)
Moze li biti problem u onom kompjuteru sto daje signal ler motoricu, ili samom motoricu, na vama je da mi kazete :D
U ovim zimskim danima i ne pokusavam da ga upalim na kljuc, nego prvo otvorim haubu, skinem poklopac karba, rukom spustim klapnu, pa tek onda verglam i auto upali tada bez problema.
Da nije kraj ovoj mojoj tugi pregolemoj, problema sa njim ne fali. :D Svi znate da ovo cudo od tehnike ima dva grla, kojem se drugo grlo otvara na, mislim, 3500-4000rpm. E ovom mom se to drugo uopste i ne otvara, nego se vozi samo na ovo jedno grlo. Mozete misliti kakav je dozivljaj ici uzbrdo, pun gas, a auto tesko dvije tone jedva se 60kmh vuce :) A o ubrzanju da i ne govorim :)
P.S. Nadam se da nisam "fulao" room na forumu, ako jesam izvinjavam se i prastajte sto sam se ovoliko raspisao :) Unapred zahvalan svima koji pomognu u resavanju problema :)
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=54152.msg594518#msg594518 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=54152.msg594518#msg594518)
vidi ovde da li ima nesto korisno
-
Pregledao, ali koliko vidim svi upucuju na majstora u ovom "Corado" servisu.. A s obzirom da sam ja iz Crne Gore, cisto sumnjam da ce me skoro put naneti put Nisa, pa me interesuje da li ima jos nekoga iz CG na forumu, ko bi mi mogao preporuciti neki servis u Crnoj Gori, za karburatore. I jos nesto, da li je moguce da crkne ovaj motoric koji kontrolise ler klapnu, ili je pobudalio zbog nekog senzora?
-
Na njemu najcesce crkne ovaj deo. Mislim da se zove regulator hladnog starta.
(http://www.winkelkraam.nl/afbeelding/12654.jpg)
Neko kaze da moze da popravi a drugi da od toga nema nista.
Jedino da juris po oglasima da ima neki koji je jos na autu i da ga probas pre skidanja.
-
Mislim da on nema veze sa ovim mojim problemom, ali ne znaci da i on nije riknuo, jer kada je hladan gasi se i okretaji stoje oko 400-500rpm dok se ne ugrije. Ali ajde, dok se i ne ugrije varam ga na gas, ovo sa klapnom je veci problem, jer prvo paljenje mora uz asistenciju nekoga da se obavi. Samo na kljuc, bez rucnog spustanja klapne, je nemoguce upaliti auto. Samo mi recite da li moze taj "motoric" sto okrece klapnu da crkne, jer ako je problem samo u njemu, malo bi se angazovao i po otpadima volkswagenovih vozila potrazio odgovarajuci, na mercedesovim otpadima gotovo i da nema auta sa karburatorom. Dzek je drugaciji, ali nadam se da bi se moglo to prepraviti.