VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: dzabana007 Februar 01, 2014, 03:25:52 posle podne
-
Problem je sledeci: Kad palim auto ujutru dok je motor hladan (nema veze koliko je hladno napolju jer se isto ponasa i leti i zimi), zaverglam i motor pocne da radi neravnomerno na nekih 500-600 obrtaja i posle 4,5 sekundi rada u takvom rezimu , pocne da radi kako treba ili se ugasi. Ako se ugasi, opet ga zaverglam i tako dok ne sastavi. I dok radi u tom "nekom" rezimu, ne prima gas sa pedale, tj kad stiskam pedalu gasa nema nikakvih uticaja. Bio sam kod majstora, pregledao je ceo auto i nezna o cemu se radi.
Onda sam pozajmio VAG-COM od clana cda, i ocitao mi je sledece greske:
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1264 - 35-00 - Regulation Range Exceeded
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1261 - 35-00 - Regulation Range Exceeded
(http://www.bajsanski.co.rs/vcds00.jpg)
Pored toga, kad radi motor na leru i stavim pracenje u realnom vremenu VAG-COM po cilindrima, prvi i drugi cilindar imaju dosta vece vrednosti od treceg i cetvrtog:
(http://www.bajsanski.co.rs/vcds01.jpg)
Kad sam pokazao majstoru greske, rekao mi je da moze biti da su dizne u pitanju ali nemora da znaci. Savetovam me je da ih ocistim, ali pod napomenom da mozda necu time resiti problem.
Zanima me da li je neko imao slicnih simptoma na kolima i ako odlucim da ocistim/repariram dizne gde to da uradim?
-
buraz ostaju ti dizne ukljuceno zato ti se to i desava, motor trese jer prima vise nafte a ne sagoreva kako treba , a kad das gas dolazi do zagusenja zato ti se po neki put i ugasu. Vreme je da posetis vw doktora-majstora nije to nista strasno odi da ti srede to....
-
kako mu dizne ostaju ukljucene?
-
gedora nemoj da se uzbudjavas biggrin
-
moze doci do crkavanja elektroventila, onda pod velikim pritiskom iglica na dizni da ostaje ukljucena i od velikog ubrizgavanja dolazi do neravnomernog rada motora ... ali u svakom slucaju nema pametovanja nego kod mojastora da mu resi taj problem :)
-
drug radi se o pumpa dizna motoru. njemu su sve 4 dizne za kontejner
-
ako mu je ovoliko odstupanje znaj da taj auto nije presao ispod 600 000 km majstor1
-
da bas taj sistem sam danas gledao tj. menjao grejac model passat b6 2.0 tdi i u razgovoru sa burazerom posto on radi mehaniku da je imao prilike da tako nesto vidi....