VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: djole199 Januar 31, 2014, 05:15:02 posle podne
-
Auto Audi A3 1.9 TDI,2002 godiste,vec 3 puta mi je ispraznio akumulator,prva dva puta smo mislili da smo zaboravili nesto u autu da ugasimo i da je to vuklo struju,medjutim posle treceg puta smo Unimerom izmerili da auto vuce struju kada je sve iskljuceno 0.02 Ampera ali svake sekunde povuce nesto 0.3 Ampera i to traje jednu sekundu,to se desava non-stop i isprazni akumulator za 3-4 dana.
Akumulator je proveren i ispravan je,takodje i alternator,proverili smo da li se sva svetla gase u autu,radio je fabricki Audijev,i koliko znam auto nema alarm.
Sledece nedelje imam zakazano kod majstora,ali rekoh da vas pitam da li je neko mozda imao slican problem?Tj. sta bih jos mogao da pogledam i proverim?
Trenutno problem resavam tako sto preko noci skinem klemu sa akumulatora,i onda ujutru nemam problema sa paljenjem auta.
Pozdrav svima. :45
-
pogledaj radio u kolima,i kod mene i par drugara se to isto desavalo ali na benzincima,narocito zimi....
jer zuta zica od radija vuce malo struju za memoriju(zavisi od modela radija), i to sto kazes da na svakih nekoliko sekundi cimne jacu struju.....
otkaci radio komplet ili bar crvenu i zutu zicu od radija,pa onda probaj da li vuce struju....
-
Njemu je fabricki radio tako da sa tim ne bi trebao da ima problema.
-
pa ne bi trebalo onda,ali ako vuce malu struju pa secne na sekundu malo jace onda pokusava da upali neku elektroniku kojoj treba minimum 11.5v-12.5v..... toliko mogu pomoci i toliko znam....
-
Provericu radio,ali sa njim ne bi trebao da imam problema,jer je auto iz fabrike sa njime dosao.
Ovaj radio je u pitanju.
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7c/Audi_S3_Nogaro_Blue_2001_-_Flickr_-_The_Car_Spy_(13).jpg)
Hvala na odgovoru u svakom slucaju. :)
-
kada si merio sa unimerom trebao si izvlaciti jedan po jedan osigurac i tako da probas naci sta vuce struju
-
Druze ja bih rade volje da nema ovde kod mene -15. biggrin
Mislio sam da je mozda neko imao slican problem pa moze malo da me uputi.
Sve u svemu sledece nedelje idem kod majstora pa se nadam da cu to resiti. :)
-
Si probao na dijagnostiku, mozda prijavi nesto?
-
Nisam druze,ne znam ni dal' neko ima po Boru dijagnostiku za VW vozila.
-
Moj drug je imao problem na a6 1.9tdi, isto tako, 2 dana mu stoji auto i izgubi skroz struju.. odvezo kod majstora, ovaj precesljao sve zivo, dijagnostika nista nije pokazala i na kraju slucajno gvirne oko nekog tocka i vidi oguljen kabal za ABS, tu je vuko na maso i praznio akumulator... a jos veca fora je u tome sto je njemu abs funkcionisao normalno.. Sredio tu zicu i evo sad sve normalno..
Ne mora da znaci da je i kod tebe isti problem ali obrati paznju na takve sitnice
-
Hvala druze,provericu. :45
-
buraz dijagnostika ti nemoze pomoci oko crpljena struje iz vozila, svako vozilo crpi odredjenu struju jer ima memoriju i stand by rezim modila i ECU-a, normalno praznjenje akumulatora je od 0,02 mA pa do 0,12-0,8 na nekim modelima na kojima sam radio provere gde i stoji fabricki da to pise tj tolika potrosnja struje kada je zakljucan. Odi kod nekog dobrog elektricara i neka odvoji vremena pa detaljnko neka ispita gde dolazi do te pobude praznjenja akumulatora.
-
I ja koliko znam 0.02 A je normalno,mene zeza to sto on svake sekunde povuce i po 0.3 A.Sledece nedelje idem kod majstora,nadam se da je dobar i da cemo to srediti. :45
-
4 dana ima na primer 100 sati.
Konstantna potrošnja od 0,02 A x 100 h = 2 Ah
Da je i ovo konstantno 0,3 A x 100 h = 30 Ah
To je ukupno 32 Ah, što je pola kapaciteta akumulatora, ipak bi trebao da upali. Ili ti je jako loš akumulator ili on ponekad uključi još nešto što troši struju?
Da li si akumulator testirao u servisu akumulatora, da prenoći tamo pa da mu onda izmere snagu?
-
Druze pali on par dana mozda i vise i onda se polako isprazni akumulator i onda nece da upali,akumulator je nov,tj. star pola godine i on je odmah proveren,i ispravan je.
Malocas sam sredio ovo oko struje,gledao sam nesto radio i mnogo mi melje,tj. slaze diskove kada prikacim akumulator na auto,pa rekoh da izvadim diskove i onda da izmerim Unimerom koliko vuce,kad ono isto,0.02 A pa na momente 0.3 A. Kad sam uzeo da se majem sa time rekoh da krenem da vadim osigurace jedan po jedan,i tako redom stigoh do osiguraca 42 koji je za radio,izvadio sam ga i ne vuce struju auto uopste.Kada sam video da je radio u pitanju uzeo sam malo da ga cackam i nasao sam neku meni u kome stoji Timer 1 Start i Timer 2 Start.Timer 1 Start je bio namesten na 0,a Timer 2 Start na OFF,namestio sam i Timer 1 Start na OFF i evo sada sve radi normalno.Kada je sve iskljuceno auto vuce 0.022 A.Malo smo se smrzi ali je bitno da smo sredili problem.
Mozda neko ima slican problem pa moze da vidi koji je bio problem kod mene,dakle radio. :)
Hvala svima na odgovorima.
Pozdrav. :45
-
rekoh ti ja druze da prvo pogledas radio pa ostale stvari... :26
-
Jebiga,ja sam na njega zadnjeg posumnjao,mislio sam da je ko zna sta.Bio si u pravu,trebao sam njega prvog da proverim. :26