VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zex84 Januar 27, 2014, 11:04:29 posle podne
-
golf 4 1.4 16V je u pitanju. Znam da nije nista novo,desilo mi se pre dve zime isto ali danas sam zurio i bilo mi doslo da vozim bez cepa za ulje koliko sam popizdeo.
Zaledio se kondez u separatoru. cisto sam ga pred zimu ali nisam ga skidao nego sam ga dobro izduvao komresorom na licu mesta(nije bas pametno ali jbg ). tako sam i prosle godine cistio i nisam imao problema
Pitanje je sledece-sta je trajno ili trajnije resenje? negde sam ovde cini mi se procitao da su od nekog godista ugradjivali grejace u te separatore-kako izgleda taj grejac tj jel na toplu vodu ili elektricni
-
posto niko ne odgovara jel to znaci da sam se ja istripovao da sam procitao da ima grejac na separatoru kod golfa 4 bonk
jel pomaze sta da ugradim oil catch can(onu kanticu za skupljanje prljavstine iz ibera)
cini mi se da je neko na forumu ugradjivao to. kako se pokazalo?
-
Nisam cuo za grejac...
Kako bi ugradio catch can? Nju bi samo postavio iza separatora i opet nista nisi uradio... osim ako postoji kantica bas za taj motor pa da se ubaci umesto separatora misli1
-
pa to sam i hteo da pitam vredi li uopste ugradjivati ili ne.
mozda bi malo pomoglo jer se veliki deo kondeza stvori u crevu pa se slije u separator nakon gasenja motora a ovako bi ostajao u kantici.
obadva puta mi se zaledilo na samom izlazu iz separatora
sto se tice grejaca nisam uopste siguran gde sam to procitao. mozda je to kod golfa 5 sa 1.4 motorom. ali sam siguran da sam procitao da tako nesto postoji
-
Ne znam... Nije mi se jos desilo. Kad je jak mraz obicno struzem led po 10 min i za to vreme se motor zagreje pa verovatno raskravi to u separatoru.
Da li si probao kad ti zamrzne da ugasis i sacekas pa da od temperature motora odledi?
-
ma odvrnem cep od ulja i pustim ga da radi ali mu bas dosta treba da odmrzne. jos pride moram da iscackam sa necim
sipao sam ovaj put ulje adinol 10/40. nije lose auto lepo radi,ne cuju se podizaci kad se pali ali izgleda da malo vise kondezuje. doduse na cepu nema nista ali u crevu ibera ima dosta
koje ulje ti koristis
-
castrol 10w-40
Moj 16V ima govornu manu dok se ne zagreje
-
ja sam pre dve godine kad sam ga uzeo sipao kastrol i to mi se desilo i od tad presao na mobil. nisam imao takvih problema
medjutim mobil cim predjes 3-4 hiljade sa njim ode u k.... i pocnu podizaci da zvece par sekundi pri paljenju. cak i po toplom vremenu samo krace
kosta mi predlozio adinol i super je sto se toga tice ali opet kondez kao i sa kastrolom. jbg moram da pravim garazu biggrin
ali pre toga jurim neko jednostavnije resenje,svaki predlog je dobro dosao
-
Dok sam istraživao ovu tematiku,jer sam i sam imao ovih problema,na jednom forumu,sam pročitao neko rešenje sa dodavanjem creva koje ide preko kućišta filtera i čepa za sipanje ulja pa ponovo u motor ima funkciju oduška koliko sam ja razumeo,međutim ne pričam tečno nemački pa nisam baš sve najbolje razumeo,a translate na google ,ne radi baš posao.Evo linka VW Golf 1.4 Kurbelgehäusebelüftung verhindert Frostschaden (http://www.youtube.com/watch?v=zx8kUND1wvk#) .Takođe sam pročitao na jednom engleskom forumu,gde jedan član piše da je VW izbacio neki deo tj.zamenu, i ujedno rešenje za ovaj problem,ne znam o čemu se tačno radi jer broj dela koji je on stavio na forum,ne mogu da pronađem nigde.Evo takođe linka njegovog posta,to je ovaj prvi po redu http://www.fixya.com/cars/t15930073-volkswagen_golf_mk4_1_4_16v_engine. (http://www.fixya.com/cars/t15930073-volkswagen_golf_mk4_1_4_16v_engine.)
-
ne mogu da rastumacim ovo na snimku. a onaj deo sa linka mi ne izbacuje nista :angry:
-
skini karter i pumpu i operi benzinom.
skini onu plastku gdje iber i dobro okupaj benzinom. nece ti vise zalediti naredne 2 god jel ok?
-
skinucu tu plastiku.nameravao sam i danas ali nisam ima vremena.
karter i pumpu ne mogu da skidam ne verujem da ima mulja mnogo
moram kupiti novo crevo ibera posto ovo u dubini iznad krivine je dosta zacepilo.nece benzin da ga opere. to je verovatno i uzrok sto se dosta isparenja zadrzava
nego imas li ti kakav predlog i izum kao sa snimka
-
to djubre koje imas i koje ti ledi ti nije neki komsija preko noci prebacio iz svoje lade nego ti dolazi iz kartera. snimak nisam gledao. skini karter i operi. za 1 sat sve gotovo i trajno rijeseno ne jebi
-
otkud znas da komsija vozi ladu lollol
videcu kad skinem plastiku sta se desava i koliko prljavstine ima.mada karter mi se ne skida nikako, da cackam mecku bez potrebe nebih. lepo pali,ide,necuju se podizaci
u svakom slucaju hvala na savetu
-
au brate ne kazem ja tebi da ga skidas zbog podizaca. jel ti iber visocija tacka od nivoa kartera? odakle dolaze uljna isparenja u iber? znas da 1,4 i 1,6 proizvode ta govna u karteru zbog kojih im i crkavaju bregaste/podizaci a i motori. to ti je malo posla a puno znaci. ti kako hoces, tvoj auto tvoja volja.
pozz
-
znam brate.jasno mi je to sve
videcu kad skinem plastiku sta cu.
edit: inace temu sam otvorio vise iz razloga sto sam bio ubedjen da sam negde procitao da postoji grejac tog separatora. zakleo bih se da sam ovde na forumu to procitao.zato me i interesovalo da vidim kako to izgleda. al izgleda da sam umislio
-
Ne bih se baš složio da je to tako prosto,ja sam prošle godine oprao,karter,uljnu pumpu,i plastiku ibera,sve detaljno oprano,negde u martu prošle godine.Ove godine krajem januara opet zaledilo,i to na temperaturi od -5.
Evo kompletan tekst sa tog foruma.
Hi, I recently got a "new" (well, built about September 2001, model year 2002) VW Golf mk4 1.4 16v with AXP engine and have now learned that due to some construction errors there is a significant danger of engine damage in seriously cold weather (say, about -8 degrees C or below). The cause seems to be condensed water in the oil separator which is freezing and blocking the oil circuit until the oil gets ejected via the oil gauge tube, in the worst case leaving the engine to run dry. The tube leading to the oil separator already has been upgraded with a heating element provided by Volkswagen as "level one solution", but this does not seem to be enough (there are several reports of engine failures due to freezing despite the heating element which seems to not be situated in a perfect position - heating only the tube and not the separator itself which can freeze as well). VW offers another upgrade with "PCV" (part no. 036 198 999 D), however according to one of their mechanics, it is not compatible with my engine (air filter), although the motor identification code indicates compatibility. Is there anything else I can do? I intend to schedule the annual technical service intervals to the beginning of winter in order to have the oil changed (and thus hopefully condensed water removed). However I do not own a garage, have to drive short distances frequently (meaning more condensed water) and it does get below -10 degrees C in winter here quite often, especially at night which seems to me to make starting the engine early in the morning quite a risk. Any help would be greatly appreciated. Thanks in advance!
-
video sam ovaj tekst ali taj broj koji je naveden za doticni deo ne izbacuje nista
-
Nije ovo Engleska i Amerika nego Srbija. Prevedi ovo da bi svi naucili a ne samo ti koji znas Engleski jezik.
-
@conoplja sta cemo mi koji ne znamo engleski i koji ne posjecujemo strane forume?
a?
operi ti to kako treba i sipaj kvalitetno ulje. ja tako radim i nikad problema.
-
Ako ste mislili na mene,ja sam suštinu ove poruke preveo par postova iznad,a pošto nije radio link,postavio sam tekst,ćlanu zex84.A ako nekog interesuje ceo tekst,neka ubaci u gogle translate.
@bg oprano više puta jako detaljno i sipano kvalitetno ulje,da na pomenem da auto na 9000 troši 4 dcl ulja.
-
ok. izvini boga ti.
-
Ma nismo mislili na tebe, mislili smo na malog Radojicu.
-
Nema potrebe za izvinjenjem,razumem ja vas vi ste ovde kao glavne baje,pa volite malo da maltretirate guštere,
Nego da se vratimo temi za člana zex84,mislim da si na ovako nešto mislio http://www.niparts.com/OEM/D845D8/VAG/036103464AB.html (http://www.niparts.com/OEM/D845D8/VAG/036103464AB.html) ,ovde se navodi da odgovara i za Golf IV,e sad kako rešiti instalaciju , da li u njemu postoji neka vrsta termostata to već ne znam.
-
ma to je slika separatora koji je vec na kolima.
-
Wele je stavio kod njega na auto neku kanticu za ta isparenja.
Pogledaj kod njega u temi kako izgleda.
-
Kod mene nije takav,jel to kod tebe fabrički ugrađivano,kod mene je ovakav http://www.ebay.at/itm/Olabscheider-Kurbelgehauseentluftung-VW-Bora-Golf-Lupo-Polo-036-103-464-G-/151121246597?pt=DE_Autoteile&hash=item232f873985 (http://www.ebay.at/itm/Olabscheider-Kurbelgehauseentluftung-VW-Bora-Golf-Lupo-Polo-036-103-464-G-/151121246597?pt=DE_Autoteile&hash=item232f873985)
-
da u pravu si i kod mene je ovakav. mora da je onaj drugi nesto poboljsan
-
Nije on nešto poboljšan nego je taj s grejačem i rešava ceo problem,vide se kontakti,samo kažem,ne znam kako instalaciju rešiti,međutim ima tu opet neka zamka,jer se ovaj separator ne može ugraditi na sve oznake motora samo BCA,što sam ja do sad uspeo da pronađem.
-
upravu si na ovom sajtu pokazuje samo za BCA kod motora. sad gledam u autodati taj motor se ugradjivao od 2002-2004
sto znaci da ipak ja nisam umislio da postoji taj separator sa grejacem. biggrin