VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: DamirK Januar 26, 2014, 05:40:58 posle podne
-
Palio sam auto, radio 10tak min dok sam cistio sneg. Ugasim auto da bi zakljucao garazu i nema sanse da upalim. Vergla normalno ali ne pali. Mislio sam ostao bez goriva, jutros sipam 5L, kazaljka skoro na prvoj crti, i nece. Pogledali smo gorivotece kroz crevo, filter je nov od 30 decembra.
Motor 1.9tdi sa 110 konja.
Auto je oarkiran nizbrdo u dvoristu ali vidi se da gorivo tece...
Moze li alarm tu da zeza? Blokada, pa da se ne iskljucuje i slicno.
Obicno kad je zakljucan a ja kliknem da zakljucava on pisti, dok ne otkljucam. Sada samo kao da ga zakljucam ponovo, pozicijablinkne. (zvacu bas ove iz zedexa ujutro)
Nemam vise ideju... Ako ima ko neku pametnu... :)
-
Da ti nije je riknuo imobilajzer ?
Da ti ne treperi kakva zuta lampica ?!?
Ako imas rezervni kljuc, probaj sa njim da ga upalis.
Eto to je neko moje misljenje. ;)
-
Proveri relej 109 ;) nov ti je oko 500 din
-
Probao sam sa rez kljucem, isto
-
Vidi ti onu masu opet Damire.
-
Onda moze biti ovo sto je dzonibgd napisao.
Taj relej 109 je za pumpu, zato i vergla jer pumpa nema napajanja.
Pitao sam druga sa posla upravo sada, jer i on ima cetvorku TDI. :)
-
Kad dajes kontakt mora da se cuje pumpa da odzuji svoje.
-
A gorivo ide, vid se mehurici, u crevu iz filtera...
Aj provericu
-
Moguce da je neki rele od blokada zakovao. Meni se na identicnom autu desilo da su zakovali releji od imobilajzera. 2 komada, nalaze se duboko ispod table skoro ispod stakla ka pozarnom limu.... Komp lepo ocita kljuc i sve u fulu, ali jedan od ta dva releja je ostao zakovan, te je samo verglao a nije mogao da sastavi...
-
nema 110ks tdi tu pumpu u rezervaru. ili je zaledilo neko djubre u filteru ili je nesto sa strujom 109 npr
-
A cini mi se da je sa strujom jer se alarm ne ponasa uobicajeno...
-
uzmi pun lavor vrele vode, skini onu plastiku TDI i sipaj preko bos pumpe filtera za naftu i grijaca. upalice na prvu
-
Konkretan predlog, hvala! :)
-
i kad palis ne diraj pedalu gasa ni pod razno dok auto ne upali!
-
ako nemas lampice grijaca 109-ka
-
Damire, proveri klapnu na usisnoj grani, moguce da je ostala u zatvorenom polozaju. Meni se to desilo prosle zime, 3 dana sam verglao auto, punio akumulator, menjao filter, bilo je dovoljno samo rucno da se otvori. Skupila se ona garez i od hladnoce, i zaglavio u zatvorenom polozaju. Posle toga sam sve ocistio
-
Lampica grejaca je ona crvena sa termometrom? (Tako nesto) ona se jednom upalila, ali vise nije.
Peco pogledacu sutra ujutro.
-
lampica grejaca, je ona zuta spirala
-
Iznad EPC
(http://www.speedokit.de/Ebay/HTMLs/Neu/VW%20Golf%20TDI%20MK4%20Modell%201.jpg)
-
Obraticu paznju...
-
nemoj da kupujes nov relej,ako je on riknuo...bolje uzmi polovan.Meni auto stoji vec 5 dana u garazi,isto vergla i nece da upali,i kad spojim sa plusa na ventil,opet nece da upali,sledece sto gledam je imobilajzer.
-
Milose, kad spojis sa akumulatora direktno na bospumpu(ventil) tad iskljucujes sve moguce blokade imobilajzere i sranja, ako tad nece da upali ne ganjaj imobilajzer, trazi kvar u motornom prostoru.
-
upalili smo ga ali kad se turira kao da trokira,ali smo povukli neki kabal dole sa kutije osiguraca do ventila...ne znam sa cega,i sad on radi ali ne radi dobro.
-
Postovanje cenjenim forumasima.nisam hteo da otvaram novu temu pa ako se ne uklapa admini brisite.imam problem sa golfom 130ks 2003god nece da upali.normalno vergla i upali znak STOP i na nemackom pise oldruck motor aus betribs anleitung.na google prevodu kolko mogu da skapiram u pitanju je uljna pumpa.dali zna neko nesto o tom problemu i kako ga resiti.eto toliko za sada jos jedan pozdrav.
-
taj stop se pali zato sto dugo verglas. klapna, tandem pumpa, pumpa u rezervaru......
-
Milose, kad spojis sa akumulatora direktno na bospumpu(ventil) tad iskljucujes sve moguce blokade imobilajzere i sranja, ako tad nece da upali ne ganjaj imobilajzer, trazi kvar u motornom prostoru.
nece da upali da radi ako je do imobilajzera,dzabe mu dovodis struju sa akumulatora
-
cemu ovaj deo sluzi http://www.autopartoo.com/oem/bosch/0261230008.html (http://www.autopartoo.com/oem/bosch/0261230008.html) kod mene je udzekan ali iz ovoga kao da ide neko vakum crevo,kod mene nema to crevo...posto imam ta vakum creva,gde treba da ubodem drugi kraj???
-
Milose, kad spojis sa akumulatora direktno na bospumpu(ventil) tad iskljucujes sve moguce blokade imobilajzere i sranja, ako tad nece da upali ne ganjaj imobilajzer, trazi kvar u motornom prostoru.
nece da upali da radi ako je do imobilajzera,dzabe mu dovodis struju sa akumulatora
Ako je trojka tdi 66/81 kw, a i ostale starije verzije dizela, dovezi pa da vidis kako nece, ne treba ni kljuc cak.
-
@milose gtd trojkin motor aaz kad mu se razblokira elektroventil MOZE UPALITI I BEZ AKUMULATORA vjerovao ti ili ne
-
@ radio ljubav Moguce druze,mozda grijesim. Ispravice me neko od majstora ako grijesim. Ali meni je bio u kvaru onaj citac kod kljuca sa brave ili kako se vec zove i auto samo upali i ugasi. Jedan "majstor" je bas uradio to sto si mi ti rekao,doveo zicu sa akumulatora na elektricni ventil i rekao sada ce da radi. ali isto se desavalo. upali i ugasi. izvinjavam se na off-u i obimnom textu.
-
moj motor je 1z,on sad pali ali trokira kad se da gas,struju smo doveli sa osiguraca iz kutije... stuca kao kada odu kablovi na benzincu.
-
PaulGT Druze hvala puno na odgovoru ziv bio.U pravu si zaglavila pumpa za gorivo u rezervoaru.