VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: milan_b mk1 Januar 21, 2014, 09:45:18 pre podne
-
zanima me vase misljenje ? primetio sam da dosta ljudi 'budzi velike diskove , klesta sa cetiri cilindra i slicno recimo na mk2 ili cak mk1 koji ima masu od 850-950kg , da li se tu sta postize realno , osim odziva na samu kocnicu . neka parametri budu masa vozila i snaga motora , cene da zanemarimo ... ja sam na masincu zavrsio na smeru za motorna vozila , radili smo projekte vucno-dinamickih karakteristika i kroz proracun se to odredjivalo naspram mase i snage motora koliki je zaustavni put itd... pa iz toga dajem misljenje da je recimo , na mk2 bespotrebno ugradjivati cetvoroklipna klesta i diskove preko 256mm itd... vase misljenje i iskustva ...
-
Veći sistemi bolje odvlače toplotu, naravno tu postoji granica koja kad se pređe rezultat može (a ne mora) da bude suprotan što se tiče dužine zaustavnog puta.
Znači do neke granice ima smisla, sve preko toga je bacanje para i čist pozeraj ili što bi Englezi rekli "Overkill".
Sigurno si čuo da je poželjno da težina na točku bude što manja jer ona nepovoljno utiče na upravljivost. Potraži "Unsprung weight".
Kao što si napisao - sistem je projektovan u odnosu na karakteristike vozila ali uvek ima malo lufta da se nešto poboljša.
Granica, o kojoj bre granici ovaj priča? Kod VW grupe je jednostavno, držite se ove ideje i šanse da pogrešite su minimalne:
Kočioni sistemi od snažnije braće idu "šraf na šraf" uz minimalne prepravke. Primer: Mk4 256-280-310mm, Mk2 239-256-280mm.
Dodaj na to kvalitetne ili malo agresivnije pločice, pancirna creva, dobre (nove) gume i amortizere - ništa više nije potrebno za ludačku kočnicu, čak ni ABS.
-
Razmisljas se da li da stavis jace kocnice, ili cisto onako pitas?
Moje iskreno misljenje, ako se ne ide na 200+ konja, fabrickih 280mm je i vise nego dovoljno za mk2. Kod kruske sam probao i 239mm, mogu reci da odlicno koci kad je sve ispravno. Ja cu u svakom slucaju ostati na 239 napred, pozadi isto fabricki diskovi od dvojke tj. siroka mk2.
-
Proseravanje je stavljati na mk1 mk2 snage do 180ks vece diskove od 280mm i standardna klesta koja idu na njih. Dobre gume , amortizeri, plocice i kvalitetni diskovi i nema brige.
Naravno uz zadnje diskove
-
Golf V GTI po meni ima slabe kocnice za neku i malo ekstremniju voznju, i dobro bi mu dosao upgrade sa 312 mm na 345mm disk. Tako da mislim da u nekim slucajevima ima smisla. Ko koristi auto na "track day"-u gotovo sigurno ima potrebe za poboljsanjem kocnica
-
256 diskovi u kombinaciji sa sinter metal racing plocicama,kvalitetnim glavnim kocionim cilindrom i aftermarket izravnjacem sile kocenja ili kako ga ko prevodi sa americkog provereno ce bolje da koce od tih extermnih velicina diskova.
tako da je ugradnja istih na auta sto na tocku imaju max 140ks cist sminkeraj i nema veze sa performansama,
ako se vec traze performanse sigurno ih necete naci u fabrickim ili kako je ovde popularno OEM delovima nego se traze delovi sa nazivom racing.
i nije mi jasno zasto ovde vlada misljenje da se kocenje unapredjuje samo povecanjem diskova mislim sta reci?
-
:46
nikad vi necete kociti ni jedan kako treba dok god budete citali vortex i razne forume.
tamo ima mnogo kvalitetnijih debila nego ovde mahac
-
Jes' i ovaj Gedora nekad cudo.Pametno zbori covek.Ja sam sebi turio perforirane diskove od G60,njegove sape,odgovarajuce plocice i teflon creva.Ako ne bude dovoljno,sledeci je-padobran!
-
jel ko sa vw kluba, bh tuninga vortexa ili vw club croataia kupio prednje disk plocice za dvojku carbone lorraine koje kostaju 450-550eu? zadnje su 200. A?
oce svi da zakoce sa 30-40eu sto kupe cilindre na otpadu razne gumice za 5eu, glavni kocioni 22mm?
e zakocice sa tim ali u diznilendu
ajd nek se jave oni koji su ulozili neke ozbiljne pare u kocnice.
hoce kako nece.
-
po meni je bolje dati grdne pare za kocnice nego za bbs felne 1000 koje ne sluze nicemu nego za sminku
-
Evo javljam se.Ate-ovo perforirani diskovi(karbonizovani),plocice u paketu,rekoh vec,teflon creva,G60 sape i glavni kocioni.Sve u svemu,bitno mi je da znam da mogu da stanem kad zatreba.
-
Evo ja vozim Ferodo RACING sinter metal i napred i nazad,prezadovoljan sam kocnicama,plocice traju nekih 4000-5000km,ovo mi je drugi komplet na ovim diskovima i to je to,idu novi diskovi kad poderem ove.Nisu CRBONE LORAINE ali zadovoljavaju za ulicnu voznju.
-
jel ko sa vw kluba, bh tuninga vortexa ili vw club croataia kupio prednje disk plocice za dvojku carbone lorraine koje kostaju 450-550eu? zadnje su 200. A?
oce svi da zakoce sa 30-40eu sto kupe cilindre na otpadu razne gumice za 5eu, glavni kocioni 22mm?
e zakocice sa tim ali u diznilendu
ajd nek se jave oni koji su ulozili neke ozbiljne pare u kocnice.
hoce kako nece.
dzabe sve i da uradi kocnice kad vecina vozi na krs gumama
-
Textar Racing pločice,Ferodo bušeni naprijed 280mm,nazad Ferodo 239 obični bušeni i Ferodo Racing pločice,glavni kočioni od kombija T4 staje u mjestu!
Dobro kaže Guarana,džaba sve,ako nemaš gume! Moj majstor kod kojeg sam učio zanat je imao običaj reči:" Djeco auto ima 4000 dijelova i djelića,a samo se s 4 gume oslanja na cestu" pa vi vidite...
-
Nino svaka ti je Njegoševa! beer
-
Pa dobro bre,Policu,dokle ces ti da nazdravljas?
-
http://www.clubgti.com/showthread.php?256166-Brake-pads-for-track-cars-Suggestions-and-feedback (http://www.clubgti.com/showthread.php?256166-Brake-pads-for-track-cars-Suggestions-and-feedback)
-
@vrsac sta cemo sa onim kojim je maternji jezik njemacki i srpski?
slagah li ja nesto gore?
nema kocenja bez velike i tvrde plocice. diskovi mogu biti i drveni a mogu se napraviti i od sapuna.
svaka cast alu brembu ali bez gusanih cilindara i velikih klipova opet nema kocenja.
neznam sta na to sve kazu na wortexu ili na vwc croatia a?
-
Nije problem da se prevede ako si na to mislio, uglavnom kaže:
(http://imageshack.com/a/img834/5803/alj3.jpg)
-
jel ko sa vw kluba, bh tuninga vortexa ili vw club croataia kupio prednje disk plocice za dvojku carbone lorraine
i? opet ja lud?
-
:26
-
beer
;)
:46
-
nabavice i to neko kad se priblizi kriticnoj cifri koja ih bude zahtevala naravno ko bude imao novaca.
bitno je da je na vreme receno da ljudi znaju sta da traze.
to volim kada su ljudi nesebicni kada je u pitanju pomoc
na kraju krajeva za to treba i da sluzi forum
????