VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: s.radonjic Januar 19, 2014, 12:31:19 posle podne
-
Jel moze da se prepravi blok od 8v i da se ubace mazalice klipova da bude 16v?Dobio sam glanc novi blok pa bih da ga prepravim u 16v.Razlikuju li se uljni kanali u blokovima ili je razlika samo u mazalicama?
-
moze da se prepravi bez greske samo ti trebaju klipovi klipnjace,radilica,glava,uljna pumpa,mala bregasta remenica za zupcasti kais razvodnik od 16v motora kr ili pl.(mozda sam nesto i zaboravio ali to je glavnica delova)za motor,a treba ti i ubrizgavanje od 16v.
ne predstavlja problem sto taj blok nema prskalice za ulje moze i bez njih da radi.ta kombinacija je proverena i radi bez greske.
e da ovo sve moze ali na kratki blok tj PB oznaka motora ili neki drugi od G2. ili na neki 1,6 benzin blok stim sto bi se morao razbusiti na 1,8.
-
Zar 1.6 i 1.8 8v nemaju isti prečnik cilindra, razlika je samo u hodu tj. radilica od 1.6 ima kraći hod i malo duže klipove od 1.8 ili sam ja pogrešno protumačio? Hvala.
-
blok od 1,6 gti motora ima 79,5 80 hod cilindar a obicni 1,6 ima 81
-
Na bloku lepo pise 1.8,ali slovna oznaka je HN sto je oznaka za 1.6.Drugar je vozio 1.6 sa slovnom oznakom KR,pa me to ne brine previse.Ipak bih stavio mazalice za klipove ako je moguce,a za ostalo cu da izmem kompletan motor stranac i da preselim.
-
jos jednom kazem da ce to da radi odlicno i bez prskalica za ulje
i cisto sumnjam da ces uspeti naknadno da ih ugradis iz razloga sto je nepristupano mesto gde se iste nalaze i nemam uopste ideju koji bi alat ili masina mogla tu da pridje da izbusi dve rupe po mlaznici jedna za dovod ulja druga navoj da drzi istu u bloku,a i pitanje je ima li u 8v bloku izliven fabricki kanal za dovod ulja do prskalice iz uljne pumpe,a i cisto sumnjam da ces uspeti da pogodis polozaj i ugao jer ako to ne uradis kada klip dodje u dmt. ima bez geske da udari u nju i da nastane rock n roll.
-
Lakše ti je na kompletnom strancu napraviti broj nego se sex s tim svim :26
-
dobro si mu rekao svaka cast.
tako mudri i rade.
nego covek pitao pa je red da mu se pomogne
-
Napraviš broj,šutiš,nikom ne govoriš i voziš... Sat vremena posla.Jednostavno da ne može biti jednostavnije...
-
+1
-
Svega sam ja toga svestan,al' mi greota da ne iskoristim glanc nov blok.Dobio sam ga sa lezajevima,radilicom,zamajcem i racunom.Tuga bozija da bleji u garazi ili podrumu.
-
Odneo bih ga u MR da izbuse rupe,samo kad bih znao dal' su isti uljni kanali kod njega i 16v.
-
na 16v su fabricki izliveni,a na 8v sam gledao i nisam uspeo da skontam imaju li ili ne ko zna.
cak i da imaju ostaje pitanje sa cime izbusiti rupu tj leziste mazalice.
pogledaj kako je cvrsto naleganje izmedju zida rupe u bloku i samog zida mazalice toliko je cvrsto naleganje da tesko vade iz lezista.
nije mi jasno sto bi se sa tim zamlacivao bev.kad to moze da radi i bez toga.
nadam se da znas da one sluze za hladjenje cela klipa a ne podmazivanje
-
Znam i to.Imao sam ideju da porucim nove kovane klipove,klipnjace i sve ostalo sto treba pa da se poigram sa nekim kompresorom.
-
e pa sto ne kazes da se turbo valja iza brda.
onda je to sasvim druga stvar
-
Zato sam i hteo da iskoristim novi blok.Imam 16v na domacim papirima za 200 eura,al' ko zna sta je taj sve preturio preko sebe.
-
ako si namerio da vec kupujes 16v motor bitno ti je samo da nije pukao blok a klipove kupis neku od specijala i posle razbusis blok i onda znas da je motor full,a mozes i da ha hilznujes da ostane na standardu ja sam uradio tako
-
Ta opcija je uvek otvorena.Voleo bih da iskoristim ovaj blok ako je moguce.Samo jos da saznam za uljne kanale pa da odlucim sta cu.
-
raspitaj se i dva puta prover jel ako se to ne uradi po propisu za cas motor moze da izgubi pritisak ulja i da se razleti
ipak ti je bolje radi taj 16v ako vec nameravas nove klipove da kupujes
-
Ja vozim 8 godina bez mazalica u bloku od 1,6 GTI,na sve to je napakovan kompletan KR.Motor je presao oko 40000 teskog vosta i nisam imao nikakvih problema.Sto se tice ugradnje mazalica,odmah da ti kazem nemoj trositi vreme jer nemogu da se ugrade na obican blok,nema dovoljno mesta da se poravnja i da se ubusi rupa za safljenje,rupa za uljni kanal nije problem.
I da mozes da ugradis mazalice imas jedan drugi problem,otvori cilindara u tom motoru su izbuseni i honovani za toleranciju za fabricke klipove.Ako ubacis kovane klipove za turbo, oni su i kraci i drugaciji po pitanju tolerancije u odnosu na blok,imao bi preveliku toleranciju izmedju novih kovanih klipova i hilzni novog bloka.
Za turbo motor moras imati mazalice za atmosferca koji se vozi na ulici nemoras.Naj kvalitetnije je busenje bloka ako imas klipove na specijali,ako nemas klipove na specijali vec imas standard, mozes da koristis stari blok od trojke 1,9 TDI koji je promer78,5 i da ga busis na meru koja ti treba i on ima mazalice.
Mad Max ti je dobro rekao,imao je priliku da vozi moj auto i da vidi sta ima u motoru.
Naj isplativije je ovo sto kaze TTS a i naj brze.
-
ja im pricam da moze a oni mi ne veruju.
-
Nasao resenje.U ovaj blok ide atmosfera,a za vikend odoh po 16v kompletan za kompresor.Hvala svima na savetima.
-
neka je sa srecom u daljim radovima,i da obavezno projekt okacis da pratimo radove :26
-
Obavezno okaci radove da to propratimo....inace batine
-
Naravno da kacim cim se krene u realizaciju.
-
Sto ne okacis slike dosadasnjih radova, ima sta da se vidi! batine
-
Okacicu i to.Samo da se dohvazim vremena i da iskopam slikice.
-
zasto nam ne predstavis projekat? nadam se da nije vojna tajna strogo poverljivo itd?
-
Ako vam kazem,moracu da vas ubijem!!!Okacicu slike cim budem ugrabio vremena da se bakcem sa tim.Imam slika na deset mesta,a kad pomislim na smanjivanje-ne bude mi dobro.