VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: stevanovic0607 Januar 18, 2014, 12:05:54 pre podne
-
Pozdrav ljudi...
Imam jedan problem, molio bih za pomoc ako je neko imao slicnih problema..
Naime na auto je uradjen veliki servis i reparirana je turbina...tako da nije do turbine..
Auto dimi bas zadimi kada predje 2000 obrtaja ,dim je plavkaste boje a kada stoj u mesto dimi belicast dim...
Nije trosio ulje proverio sam negde na 6000 potrosnja je bila mala,e onda kada je poceo da dimi potrosio je skoro sve ulja,reko malo da ga produvam i da ga nagazim jedno 10 km on je dimio kao parnjaca i upalila se lampica sigurno je izbacio svo ulje kroz auspuh...pa sam morao da dosipam,proverio sam antifriz ne trosi...inace auto ide dobro pali turbinu sve samo sto nekad trzne na velike obrtaje ....
hvala..
-
Lezajevi radalice, karike, cilindri. . . Mislim da tu 100% treba generalna.
-
Da dodam da dimi dok se ne zagreje posle toga prestaje da dimi...i kad zadimi i kad prestane da dimi ide normalno...gledane su dizne na dijagnotici i jedna odstupa malo vise nego sto treba....
-
Isti problem je imao moj drugar. Na kraju je morao da radi generalnu.
-
Takodje mislim da bi tu najbolje došla generalka.. jer bijel dim i nije bas najbolji znak.
-
Meni se vise svidja opcija da se promeni motor, bar je meni to bolja opcija. Ako ima sta da se proda sa tog motora prodaj. Ima na oglasima puno motora.
-
Bolje je generalna. Jer kad je ti uradis, znas sta i kako si uradio, a polovan motor je macka u dzaku. Koji sutra opet moze da zakuca. Samo savet i misljenje, a ti uradi kako hoces. :26
-
pozz, nemora da znaci da treba generalna, ako je odjednom to pocelo da se desava nema logike da je motor samo odjednom zavrsio karijeru, moze da bude opet do turbine a i do nekih drugih faktora, trebas ti do majstora u svakom slucaju da pogleda i turbinu i motor, zbog dizne moze da dimi al nemoze da trosi ulje zbog nje, nemoj da ga przis dok to ne pogledas jer ga tako mozes sahraniti i napraviti vecu stetu nego sto je sad stanje, nadam se da imas i neku garanciju za turbinu ako bude problem do nje, znaci sto pre do majstora
-
Da li je prskalo ulje na auspuhu taj put kad si ga produvavao?
Ko ti je radio turbinu?
-
Turbina je dobra proverena je .....
-
Da, gde ti je proverena turbina? Ko je proveravao?
-
Ako je to odmah posle velikog servisa i remonta turbine pocelo da se desava tu treba traziti gresku
-
Turbina je reparirana u uzicu,jos uvek je u garanciji...presao sam nesto vise od 5000 km od kada je srvisirana.....
-
Proveri onda turbinu :). .mozda je nisu dobro sredili.
-
skidaj glavu i karter ... mahac
-
Mislis da mora da se skida glava,dali hoce da baca dim i da trosi ulje ako neka dizna nije uredu?
-
ako ti dizna na tom motoru ima odstupanje vise nego sto bi trebalo, preko 2 ne znam ni ja cega, ispod 500 000 zgazio nije.
-
nemaju dizne nikakve veze sa problemom koji imas. ako ti je turbina ok motor ti je umro i moras ga raditi ili mijenjati.
@bojane u pitanju je benzinac motor a ne tdi.
-
Ne ne upitanju je passat 2002 tdi 130hp
-
znam da je tdi zajebavam se
kako bi dizne ili nesto trece imale veze sa potrosnjom ulja?
-
Tako je nema nikakve veze,ali nije mi jasno ide super,prosto ne verujem da mu je odzvonilo
Da idem da mu izmerim kompresiju i dali je to znak da moze jos uvek da vuce ako je kompresija dobra?
-
To je najbolji pokazatelj motora ako je kompresija ok nema potrebe za generalnom.
-
dzaba bacas pare.
sretno u daljim radovima
-
Prvo izmeri kompresiju to nije tesko a i ne kosta puno ali proveri ti i turbinu, i ja sam imao slican problem od kad sam remontovao turbinu(doduse nisam remontovao u uzicu oni bi trebalo da su najbolji) ja sam remontovao 4 puta turbinu, zamenio i glavu i na kraju se iznerviram odem kupim polovnu turbinu i ono sve uredu auto ne pusi i ne trosi ulje.
-
Pozdrav ljudi sutra se skida turbina izgleda da je do nje,bacila je ulje u ona creva sto idu u interkuler...
javljam sta je bilo :25
-
Mi kazemo turbina ti je branis kao rusi Staljingrad. . . Ili turbina ili je odsvirao motor, trece nema.
-
Turbina je bila problem,resena stvar,moze LOCK :26
-
OK turbina ali objasni sta i kako si resio problem
Znamo da si srecan sto si resio problem, Clanovi sa foruma su se trudili da ti pomogni, i na kraju ovo je sve sto si imao da kazes.
Turbina je bila problem,resena stvar,moze LOCK,
tapsac
-
Tako svi rade, traze pomoc i onda ni hvala. Bar da se napise koliko para kostaju takvi kvarovi i slicne informacije, cisto zbog foruma, i zbog drugih forumasa koji budu imali takav problem da mogu da dodju do infirmacija koje bi im pomogle.
-
imam i ja sl problem od kad sam stavio drugu polovnu turbinu posto se moja raspala. ali ja jos nisam presao 500km sa ovom tako da nzn jesam li izbacio svo ulje iz sistema. uglavnom prvom prilikom i ova turbina ide na provjeru u uzice pa javljam sta sam uradio
-
da napomenem me ne trosi ulja bar ne na ovih 900km (danas sam isao na put) ali kad auto stoji na leru pa krenem onda zadimi i to je to... vidjecu sutra stanje jel sta manje ili vise posto pade mrak a i kisa pada ne vidi se sad nista
-
Pozdrav ljudi,izvinjavam se sto sam ovako zavrsio temu i sto ste bili uskraceni da saznate kako sam resio problem... big_boss
U pitanju je bila turbina kao sto sam rekao
zbog nje je auto trosio ulje i dimio...
Kvar je bio mehanicki i majstor je to priznao i snosio troskove popravke...
Turbina je poslata opet na remont i serviseri su uvazili problem i postoje bila u garanciji jos uvek nisu naplatili popravku
Problem je bio ostecenje propelera...
Kako je do toga doslo???
Ustanovljeno je da je iz EGR ventila uletelo nesto i ostetilo turbo....
Tako da ako nekom masti na egr nemoj da se sali moze doci do ovoga,moj je pran ali opet zamasti,tako ako se nekom desi da opet masti
posle pranja mora nov....
Pozdrav.... :29
-
i menije prestalo dimiti samo od sebe valjda dok je izbacilo ulje iz sistema. a sto se tice egr to kod mene nema kao ni katalizatora neko je to davno skinuo i na tome sam mu zahvalan :D