VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladegti Januar 17, 2014, 09:30:35 posle podne
-
pozzz svimmmaaa.... prisutnimaaaaa....!!!! pitanje glasi: da li je ok sto mi se izduvna grana usijala posle malo zesceg gazenja i navlacenja a brdo je po prilicno sto nije ni malo bilo prijatno motoru je l? Stanem ispred garaze i osetim da nesto kao gori a po malo i dim ispod haube (odmah se razidje kad otvorim haubu), otvorim i vidim dolazi od izduvne grane, ili je to turbina, jbm li ga, na to se nastavlja ona pletenica sto ide pre cevi od auspuha. Posto je mrak i kad sklonim lampu vidim usijalo se jbt!!!! a da li uzrok dima, (koji se odmah razidje kad otvorih haubu) moze biti to sto mi izgleda, ne izgleda nego pusta ulje na dihtung poklopca ventila a to je odmah iznad usijanja? Posle odem jednu normalnu voznju i vratim se, sve ok, nema vatre nema dima, samo se po malo oseca miris neki, kao to ulje koje pretpostavljam sagoreva od toplote.
-
To ti se usijala izduvna grana, Tako je kod tih motora nemoj ga preterano prziti i gaziti pucice ti grana.
-
Ja se jednom usr'o zbog tog dima, mislio sam da se upalio auto. biggrin I dim je definitivno od toga...
A sad mozda lupam, moze li biti usijanja ako nije dovoljno protocan katalizator, zapusen?
-
Takav je raspored izduvnih cevu kod tog motora,narocito na trecem cilindru gde je cev i najkraca, i zato dolazi do toga
Vozi auto normalno i nece biti problema.
-
i ja sam se bio otkinuo, reko zapali se auto!!! a jos se par puta desavalo al ne ovako. a inace ga ne przim nesto, po nekad ovako da ga razbudim reko on to voli driving al moglo je biti znaci po batine Da ja zamenim ovaj dihtung i normala znaci. Dal je neko menjao ovaj diht, pretpostavljam da nije neka filozofija kao i na obicnim motorima pa bi mogao sam ja to?
-
brate samo ti njega meljaj i vozi penzionerski pa ce se to desavat nakon sto vozis 120km/h par kilometara. zasto je GTI nego da mu das vatre. sve ti se to desava jer je meljan i tusen. sto se ne usija kod Pekara i Weleta?
-
pa ja ga stvarno retko przim al po nekad ga na toj relaciji izgazim, namerno odem i izvidim kad nema pandura i gazi gazi... trecom do 160 sam ga cepao, ide extra nema sta, iako je na satu nekih 257000km.
-
Slazem se sa Paulom, ta grana samo treba da se okali dobro thumbup
-
Nemoj ga samo gasiti kad se tako usija, obrni jedan lagan krug da se ohladi ili nek radi u mestu malo.
-
I kod mene se usijavala dok se razradjivao motor, samo ga przi i ne brini.
-
Mozda bi mogao pogledati da ti katalizator nije zacepio? beer
-
Ma ako ide normalno nije kat. Kod mene kad je zacepio, nisam mogao 120 km/h da predjem.
-
i kod mene je bio katalizator pa sam ga uklonio.. Inace ja sam tako vozio duze vreme, 3-4 puta nedeljno po 30ak km 180+ i izivljavanja i sad mi je grana pokazala pukotinu kao vlakno i bruji.. inace meni je bilo kad otvorim haubu nocu kao jelka crveno, mogao si da rostiljas.. Od kad sam skinuo katalizator, srednji i zadnji lonac protocni vise nemam problema.. biggrin
-
lollol Mare znaci na rostilj moze fraj, nije potreban cumur.
-
ma jok bre biggrin ja ne mogu da vam opisem to.. imao sam u starom telefonu sliku, kad je par puta bio prisutan drug on se krstio..
Nije to nista strasno,samo uvek kod sebe imaj kobasice i meso, podjes na izlet, ne treba ti da raspaljujes rostilj i da se dimis celebrate
-
5:25
Audi A4(1.8T quattro) на бездорожье (отрывок из теста) (http://www.youtube.com/watch?v=2e2SnzVNNtM#ws)
-
thumbup moze to i bolje :17 :17
-
Vozili ga penzioneri do pijace :D
-
sasvim normalna stvar da se turbinski deo turbo kompresora ili ti naski turbine usija kada je na velikom gasu jer se u zavisnosti od prizvodjaca turbine itd.ista vrti i do 250 000 obrtaja. zato je isti odlivak od sivog liva da moze da trpi velike temperature isto kao i izduvna grana.
treba napomenuti da je temperatura izduvnih gasova kod turbo benzinaca mnogo veca nego kod traktorsih motora da ne bi neko slucajnu uporedjivao iste.
-
hvala svima na odgovorima, a katalizator nije ni imao od kad je kod mene od 2006-te, neko je to skinuo bio vec.