VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: VW Doboj Januar 16, 2014, 02:43:11 posle podne
-
U pitanju je golf 2 gti v8 92' godina sa plinom, PF oznaka motora, znaci bez K glavudze. Problem je sto kad je hladan nemam uopste ler kako na benzinu tako i na plinu. Cim se motor malo zagrije dobije ler na plinu ali pomalo nestabilan, na benzinu i dalje ista stvar. Jel imao neko iskustva sa ovim? Ja mislim da je u pitanju regulator ler gasa, al nisam siguran, jer on valjda ne regulise plin ili grijesim?
-
od detonacija na plinu ti je razbio ili zaglavio protokomjer
-
Protokomer mahac
-
A ja danas kupio regulator lera.. boodala
-
tako ti je to kad radis na svoju ruku :45
-
a znas li jel ti ispravan senzor rashladne tecnosti onaj plavi,i zuji li ti regulator lera kad das kontakt tj cakne li i cuje lise nakon toga kao neko zujanje u njemu
poz.za ozrence i okolinu
-
Nisam provjeravao ni jedno ni drugo.. Cujem jedino pumpu kad dam kontakt al' pokusat cu sutra pa ti javim :)
-
Prvo se cuje da nesto ,cakne, pa onda kratko zujanje. S'tim da jedna zica nije ukljucena, nju kad ukljucim ler skoci na 2000-2300k obrtaja.. :huh:
-
Spremi cenera i skokni do Sušića u Kostajnicu da ti to pogleda biggrin
-
Imas li kakav broj ili da mi objasnis otprilike gdje se nalazi? Jel to neki majstor? haha biggrin
-
druze pa ne smes da iskljucujes isv kad je auto na kontaktu ili je upaljen motor jer onda komp.registruje gresku i radi na srednjim vrednostima ili safe modu,pa sada ti registruje isto kao da je pokvaren a ustvari nije.
ako isti cakne kada se da kontakt i ako zuji dok je na kontaktu onda je ispravan sigurno.
ler gas na digivantu se podesava na taj nacin sto se auto upali i pusti da se zagreje na radnu temperaturu zatim se isti ugasi i odvrne se isv iz creva sto ulazi u granu i to crevo se zcepi da ne moze da uvlaci vazduh,ali se dzek od struje na raskacinje da ne bi komp registrovao gresku,zatim se motor upali i kada upali verovatno ce ti raditi na malom ler gasu zatim se iskpca dzek sa plavog davaca temperature vode koji je senzor od kompa zatim se tri puta za redom doda gas toliko da motor predje 3000 obrtaja na na taj nacin se komp stavlja u mod za podesavanje zatim se na onom malom mesinganom sarafu na klapni nasteluje ler da bude 950 obrtaja zatim se ponovo doda gas tri puta preko 3000 obrtaja da komp zapamti koliki ler treba isv da drzi onda se ukopca dzek od plavog davaca i ugasi auto.
nakon toga se vrati isv u dovodno crevo i upalis kola i on onda drzi 950 obrtaja bez greske.
slicnim postupkom se steluje i paljenje na digifantu.
preduslov da bi to sve radilo kako treba mora biti ispravan plavi davac od vode isti kad je motor ugrejana treba da daje vrednosti izmedu 170 i 210 oma tako da ti prvo trebas da ustanovis jesu li ti svi senzori ispravni
ako nisu nema sanse da ce iko ustelovati taj motor da radi kako treba a da to nije safe mod u kompu i onda nece da ide kako treba a i trosi previse i ostale zezancije koje idu sa tim.
malo je opsirno ali sta ces
-
Drug pisao sam ti na pp.