VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: propalismo Januar 12, 2014, 05:24:26 posle podne

Naslov: Passat 5+ Gubi Grijanje!
Poruka od: propalismo Januar 12, 2014, 05:24:26 posle podne
Posjedujem Passat 5+ 1.9 TDI 74kw Climatronic  i imam povremeno sledeci problem majstor1:

U toku voznje radna temperatura je normalna i kazaljka stoji na sredini bas kako i treba,medjutim u toku voznje osjetim iz ventilacije odjednom pocne duvati hladan cold ili mlak vazduh a to mi se desilo 2 puta od kako je auto u mom vlasnistvu a to je od maja 2013.Ja izadjem dignem haubu i pipnem gornje debelo crno crijevo i ono je hladno i nije pod pritiskom ja ga onako laicki stisnem i pustim rukom nekoliko puta vratim se u auto duva vruc vazduh driving a pritom kazaljka temperature motora stoji normalno.Volio bi da mi neko malo razjasni ovu cudnu pojavu wacko
Naslov: Odg: Passat 5+ Gubi Grijanje!
Poruka od: propalismo Januar 12, 2014, 10:01:08 posle podne
Non stop mi je na ECONOMIC driving
Naslov: Odg: Passat 5+ Gubi Grijanje!
Poruka od: propalismo Januar 12, 2014, 10:05:50 posle podne
Opet hvala :)
Naslov: Odg: Passat 5+ Gubi Grijanje!
Poruka od: BladeBG Januar 13, 2014, 12:28:30 pre podne
Jesi kacio na dijagnostikz ds iscita greske na klimi?
Naslov: Odg: Passat 5+ Gubi Grijanje!
Poruka od: propalismo Januar 13, 2014, 12:47:45 pre podne
Nisam to uradio..


Ali planiram ove sedmice kod majstora pa cu ga pitati,ali mislim da nema veze sa klimom jer je non stop na economic znaci bez klime samo obicno grijanje...
Naslov: Odg: Passat 5+ Gubi Grijanje!
Poruka od: maxeus Januar 13, 2014, 09:20:48 pre podne
Za početak možeš sam da uradiš "self-diagnostics" klime

http://www.saunalahti.fi/~jues/Climatronic_Self_Diagnostics.pdf (http://www.saunalahti.fi/~jues/Climatronic_Self_Diagnostics.pdf)

pa vidi sa li ti izbacuje neke greške.
Naslov: Odg: Passat 5+ Gubi Grijanje!
Poruka od: propalismo Januar 13, 2014, 07:13:28 posle podne
Hvala puno :)
Naslov: Odg: Passat 5+ Gubi Grijanje!
Poruka od: pimbe Februar 12, 2014, 06:44:19 pre podne
Verovatno da je sistem za hladjenje motora zapusen, i to 90 % da je prelivno crevo koje se vraca na posudu (Fi 6 mm), tada sistem stvori vazdusni cep i blokira ili smanjuje normalan protok kroz sistem.
Mogu da se kladim da na tom autu niko nikada nije zamenio antifriz, tj G12 tecnost, osim ako nije pucalo neko crevo ili hladnjak, a oni ludi Nemci su rekli da se menja svakih 5 godina, bez obzira na kilometrazu . . .
Isto kao i tecnost za kocenje, to se kod nas menja kad prestanu kocnice da rade ili pukne crevo ili prpisa cilindar, pa cak i tada se ne menja totalno vec "majstori" dospu na MAX ;)

mahac