VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: nace90 Januar 10, 2014, 01:54:50 posle podne
-
golf 4 1.9 tdi 66 kw riknuo od hidro udara, s obzirom da će to prilično koštati popravka motora i turbine zanima me postoji li mogućnost jeftinije alternative sa motorom starije generacije nebitno benz ili dizel šta se sve može ukombinovati?
-
Jel puko blok kakvu je stetu uradilo motoru?
-
puko blok, klipnjaca to sto se vidi ovako još nije otvoren motor
-
Zasto ne bi kupio isti agregat i turbinu i sve da bude kako treba?
To je po meni najjeftinija varijanta
-
nemozes u taj auto staviti trojkin ili neki drugi motor,
javi se na pp imam 7-8 tih motora u dijelovima a i citavih
-
ako je ikako moguce ja sam za prepravku sigurno se pase neki obican dizelas? ili benzinac uz zamenu menjaca sigurno postoji neka kombinacija
-
Shta je hidro udar?
-
I mene zanima to oko hidro udara ako moze pojasnjenje, kako nastaje itd.
Пoслato сa Nokia 3310 koрисteћи taпatok
-
Tečnost ima stalnu zapreminu i kada se nađe tamo gde ne treba - u kompresionom prostoru, onda nešto mora da pukne.
-
Shta je hidro udar?
nesto najgore sto se moze desiti autu posle prevrtanja na krov
-
Pokushavam da skpiram, al mi ne ide.... A bash me zanima sta je uzrok....
Edit: Lepo je trebalo da pitam google. Ignoristite moje pitanje, ukapirao sam sta je i koji su uzroci istog.... Hvala!
-
Ušla voda u cilindre,Shomi,dok je motor radio. Voda ne može da se sabija kao vazduh,pa su klipovi krećući se nabili tu vodu,koja je neđe morala da izduši ;)
-
opali turbina u voznji i ulje koje je podmazuje umjesto da ide u karter nalije se u interkuler. motor to ulje kroz usisnu granu usisa u kompresioni prostor. tad dolazi do iberture posledica je pucanje jedne ili vise klipnjaca pa onda bloka motora
-
Eto,glavni objasnio ;)
-
E glavni, svaka ti cast! Kratko ali jebitacno... Hvala, naucih i ja nesto novo...
Btw, na googlu samo alfisti objasnjavaju hidroudar....
-
jesam dobar kad ne popijem jelde? lollol
-
majstore, mene vishe brine sto je sledeci tvoj post:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=17883.msg290520#msg290520 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=17883.msg290520#msg290520)
Tek na 2 strani googla.... A tu si lepo objasnio sta i kako....
Ps: Mora bre covek nekad i grlo da dezinfikuje ;)
-
ma nisam ti dobar s vlasnikom gugla jebo sam mu mater jednom prilikom lollol
-
ako je ikako moguce ja sam za prepravku sigurno se pase neki obican dizelas? ili benzinac uz zamenu menjaca sigurno postoji neka kombinacija
Druze, ako nemas para da odrzavas mk4, trebalo je da kupis dvojku. Obican dizel moze iz mk4 SDI jedino, da ubacujes motor iz trojke, kostace te vise i smanjices vrednost autu upola.
-
to sto kazes da ce kostati i smanjiti cena to nije problem, ne zelim da ga prodam vec zelim da uprsotim da opet ne dodje do takvog problema. zato me zanima moze li iz trojke ili iz 80-ice (jaje)?
-
Može da se stavi bilo koji motor u bilo koje auto,samo je pitanje ekonomske isplativosti takvog projekta. U tvom slučaju,da ubaciš motor iz Golfa 3 koji stoji poprečno kao i u Golfu 4 ili od Audija,koji stoji uzdužno(pa je veča zajebancija još),treba ti više para nego da napraviš taj što ti je pukao,ili da kupiš drugi TDI od Golfa 4 i ubaciš unutra.
-
prokleta stvar se i meni desila negde u junu...puk`o sam...ne dao Bog nikome...
-
koliko si puko
-
PREKO..SOMICA... :31
-
Ali si uzeo motor koji je presao 15.000km, sto nije mala stvar...
-
opali turbina u voznji i ulje koje je podmazuje umjesto da ide u karter nalije se u interkuler. motor to ulje kroz usisnu granu usisa u kompresioni prostor. tad dolazi do iberture posledica je pucanje jedne ili vise klipnjaca pa onda bloka motora
ne mora uvek to da bude posledica. ;) tj uopste ne mora ni da bude neke posledice...
-
ne mora polomiti klipnjace i blok. kako mislis da posle iberture nema posledica?
kakve su karike i leteci lezajevi na tom motoru koji je otisao u iber?
-
ne mora polomiti klipnjace i blok. kako mislis da posle iberture nema posledica?
kakve su karike i leteci lezajevi na tom motoru koji je otisao u iber?
imao sam na drugom passatu problem sa turbinom koja nije radila jedno 5000km voznje. resim ti ja problem kod majstora i odem u probnu voznju. i u toku voznje iz razloga sto je sve pocelo normalno da radi turbina uvuce ulje iz intercoolera koje se tu nakupilo zbog toga sto turbina dugo nije bila u funkciji, pa nije mogla da ga u malim kolicinama sagoreva. i auto dobije turazu... e sad posto sam odmah provalio o cemu se radi ja lepo pocnem da saltam menjac i nastavljam da vozam auto. posle nekih pola km od kad je poceo da divlja, isao sam vec 150 i ubacim ga u sestu brzinu legnem na kocnicu i on se lepo ugasi. odslepam ga kod majstora, izbacimo visak ulja iz intercoolera (jos oko 150 grama), raskacimo crevo od intercoolera do vrha usisne grane i upalimo auto. verglao je nekih 10 sec i onda totalno normalno upalio. tad je imao predjenih oko 130000km. prodao sam ga jednom dobrom prijatelju posle toga i evo do sad ima predjenih 315000 km i jos nikakav problem. eto to je moje iskustvo sa iberturom. uz malo srece i dobre informisanosti o tom problemu sam uspeo da sacuvam motor ;) da ne off-ujem temu vise...
P.S. mozda ovo nekome pomone ako se nadje u istoj situaciji.
P.P.S. inace auto ubrzava kao formula kad ga vozis a uleti u iberturu :)))
-
"...turbina uvuce ulje iz intercoolera koje se tu nakupilo zbog toga sto turbina dugo nije bila u funkciji"
Turbina ne vuče ulje iz intercoolera nego ga pokupi iz intercoolera dok gura vazduh u usis.
"...pa nije mogla da ga u malim kolicinama sagoreva. i auto dobije turazu..."
Turbina ne sagoreva ulje, ulje služi da je podmazuje a ako je loša može da ga izbacuje ka intercooleru ili ka izduvu.