VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: rasha 3 Januar 05, 2014, 05:24:40 posle podne
-
Kupio sam uvezen auto iz Italije i od samog starta ne radi mi drugi cilindar.
Sve sam majstore obisao i sve pokusao ali niko ne moze da pronadje o cemu se radi.
Golf 4 02god 1.6 16V BCB
Prvi simptomi su da se motor lagano trese i da na prvom leru (semafor,guzva) pali se lampica za nepravilan rad motora i motor krece da poskakuje. Na dijagnostici stoji da izostaje paljenje na drugom cilindru.
Kompresija je bila 12 ,svecice sam nove kupio,dizne ultrazvucno ocistio,nove bobine,sipao preporucenu Motul hemiju,stavio drugi kompijuter i uvek se ponavlja problem sa drugim cilindrom
Jedan od najboljih elektronicara u cije znanje ne sumnjam usmerio me je da je problem sa ventilima
U drugom navratu skinuo sam glavu,odneo na masinsku obradu,kod skidanja videlo se da je motor vec otvaran i da su stavili neki levi" dihtung ali nema vidljivih ostecenja
Na masinskoj obradi odradili su mi komplet glavu,ventile,stavio sam nove podizace,obradio i blok motora i morao sam da menjam aksijalne lezajeve jer su navodno pojedeni od drzanja kvacila. Proverili sve ostalo moguce,nigde nismo ni falsh vazduh nasli.
Nakon svega ovoga lampica za nepravilan rad motora se ne pali vise ali i dalje je prisutno ono podrhtavanje motora zbog spavanja drugog cilindra,ali cak i vise nego kod prvog puta. U voznji kad dodje do 2000 obrtanja cuje se i neko zujanje za koje mislim da je zbog istog kvara.
Zanimljivo je npr sto kad iskljucim dzek sa druge dizne nema nikakve promene,onda kad iskljucim treci cilindar krene ocekivano poskakivanje e a kada bi vratio dzek sa druge opet na diznu kao da bi se motor malo za nijansu umirio. Svecica baca varnicu i vidi se da je vlazna kada se stavi sto znaci i da gorivo ulazi.
Sada je kompresija na drugom cilindru 13 a ujedno sam i odradio mali i veliki servis
Ako neko zna da me usmeri ili uputi negde ...........veliko hvala
-
ja sam imao isti problem isti motor i bila je instalacija .
imao sam srecu pa sam odma nasao problem, nisam sve ovo radio kao ti.
-
Kod mene su kao gledali instalaciju i misle da je ok
-
Taj vrhunski elektronicar bi mogao osciloskopom da proveri kakav je signal za diznu na tom drugom cilindru. Isto treba proveriti i signal za bobinu. Ako je to sve u redu tek onda moze da se trazi problem u mehanickim delovima.
Jesu li dizne posle ciscenja proveravane?
-
Za Elektroniku ti savetujem da ti proveri Drasko u Zemun Polju to ili oni momci neka mi pomogne neko ko je radio pisalo je negde na forumu oko ECU-a rade provere i slicno. A posle za mehaniku, Gedora, Gagi, MICOB biraj od njih. Sva troica su ti na forumu ovde.
-
Bio sam kod Draska,kaze da nije do elektronike. E sad, mehanicar kad je menjao podizace video je da su jedan ili dva u donjem delu od nabijanja zatupljeni,tj pojavila se kao blaga glava od eksera,oseca se ostra ivica sa strane dok su novi glatki. Pa sumnja da od nabijanja nisu udubili taj deo gde su u dodiru sa glavom pa sad ovi novi ne mogu lepo da rade. Usput sam svratio kod jos jednog majstora koji je skidao izduvnu granu i utvrdio da jedan ventil na tom cilindru garav" Dizne su bile na proveri i sve cetri ravnomerno pune one epruvete.
Inace celu glavu sa ispitivanjem sam radio u MR-u i nista nisu pronasli.
-
bolje da si kupio odmah drugu glavu sa ventilima komplet i resio problem
-
Povrsina po kojoj se krece podizac ne sme da ima ostecenja kao i sam hidropodizac. U suprotnom ventil ne moze da se vrati u sic, i u tom trenutku nemas kompresiju i cilindar ne pali
-
@marko88 kako izgleda ta povrsina po kojoj se krece podizac na 1,6 16v motoru?
-
Ne znam kako izgleda bas na 1.6 16v, samo pokusavam da dam nekakvu ideju kako bi se resio problem.
-
ti podizaci su kao opelovi i nemaju mrdanja u glavi nego su fixni brate. on osim podizaca ima klackalice koje tesko mogu praviti problem da cilindar ne radi.
neko je tu dao pogresnu dijagnozu. drasko ili mr ;)
-
kompresija mi je sad 13. na tom cilindru sto ne radi.
-
pogledaj da ne vuce fals vazduh pored diznu tad auto na leru, kad skines svecicu ne remeti rad motora.
-
Neznam da li su ti posle pranja i testiranja dizni, zamenuli gumice ( 8 kom., ). Ako nisu, to bi trebalo da se uradi sto pre ( kod svakog pranja ili testiranja ja menjam gumice na diznama ).
Trebalo bi proveriti na svim djekovima za dizne, kakav je napon sa osciloskopom, proveriti napone na bobinama. Ako je mehanicki sve u redu, problem na tvom autu je u struji.
majstor1 welcome1 majstor1
-
pozz, slozio bih se sa =dobrim nikolom= :25
-
Menjane su i gumice kad su radjene dizne,napon je takodje proveren.
Auto mi je bio i u Porseu radili su mi sve do glave motora i najvise se zadrzali oko struje i nista nisu pronasli,jedina sumnja koju su imali da glava nije pukla jer su usisni ventili bili ogaravljeni. I ako sam radio hidro test na glavi poslusao sam ih i kupio drugu glavu.
Kad sam zamenio glavu motor je radio kako treba prvih 5 min i dok smo drzali gas da nabije pritisak za podizace posle nekih 5min opet mrtav drugi cilindar.
-
i sta je bio generalni zakljucak hirurga iz porsea?
-
Nista nisu pronasli,nije struja ,nije fals vazduh. Za komp nisu sigurni dal je do njega jer se radi o specificnom kvaru. Posumnjali su da je glava pukla al nisam dao da mi rade i to jer bi mi kozu odrali sa racunom. Mada sam i glavu danas promenio i opet ista prica. Ali su me zato vratili Pasatom kuci i oprali auto ko ni jedna perionica do sada.
-
to je stvarno lepo od njih.
al resenja ni na mapi ni u najavi.......
-
sta je jos zanimljivo da kad sam kupio auto konstatovano je da je crkla uljna pumpa,gori lampica. Pritisak je na merenju bio neodgovarajuci. Posle obrade glave kad sam upalio auto opet crkava i druga uljna pumpa,isto mali pritisak. Kad sam se vracao iz Porsea u momentu mi se upet upalila lampica za ulje ali posle gasi pali vise se nije palila. Ne znam dal bi ovo crkavanje dve pumpe za dva meseca moglo da ima veze sa ovim kvarom
-
koliko te do sad kostao taj kvar koji jos nije otklonjen?
-
Hoces li da prodas ti taj auto?
-
oko 700e .
Ne prodaje mi se, na motoru je sve novo.
-
spremi jos 300 da zaokruzis na 1000 i radice sva 4 klipa.
-
I ja nesto tako kontam majstore..... al da dodje kod tebe ne kod drugog nekog da ide....
-
auu za te pare si mogao kupiti drugi motor.
ajde kad resis problem obavezno napisi sta je bilo u pitanju
-
obavezno,to ce biti premijum obavestenje i doslovce o majstoru koji je pronasao problem
-
I da zavrsim pricu konacno.....
Problem je bio u bregastoj,imala je riseve na tarnoj povrsini gde lezi u lezistima i u samoj dekli,bregovi su bli dobri. Ne znam kako ali ti risevi su iskljucivali drugi cilindar. Majstor kod koga sam otisao pronasao je problem za 5 min,jer je vec imao isti slucaj. To je neki Boske iznad plavog mosta.
Hvala mu