VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: adisd88 Januar 01, 2014, 04:26:09 posle podne

Naslov: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 01, 2014, 04:26:09 posle podne
Prije svega pozdrav za sve, i srecni praznici. E ovako ukratko da opisem istorijat mojeg problema. Kada sam kupovao auto, sve je bilo nekako na brzinu, i probao sam ga samo na bulevaru gdje mogu da razvijem svega 100km/h, prvom i drugom je auto kidalo, znaci bas ono kao i sto treba da ubrzava za 115 konja, medjutim tada nijesam bas znao kako treba da ide za tu konjazu, i pazario auto. Na relaciji do moje kuce postoje 3 trake gdje svi nacepimo auto, uspon je nekih 10%, moj golf se muci da na toj relaciji postigne 120 km/h, gdje obicno auta i sa manjim konjazom razviju i po 140 150 lagano. Nakon nekog vremena meni auto pocne da dimi i odu mi gumoce ventila, koje su mi prouzrokovale savijanje klipljace. Uglavnom ja sve to sredim, uzmem auto od majsora, ali vidim da mi je protokomjer stavio u stranu, nije u polozaj u koji treba da bude, i nakon tog servisa meni auto pocne da trese(drma) u intervalu od 2 do 3 hiljade obrtaja, obicno u 4,5,6 brzini se osjeti, kao da nema dovoljan dotok zraka ili nafte. Pritom mi je rakao da su mi brizgaljke bile nastelovane da vise pisaju nafte, i da je to vratio na fabricko stanje. Prije par dana odlucim da rijesim ovaj problem, i odem kod njega s namjerom da skinem turbinu i radim remont. Prikacio je auto na komp i kaze turbina ti puni, i probamo drugi protokomjer, medjutim auto isto ne ide. Ja cvrsto odlucim i remontujem turbinu. sada auto osjetno bolje ide, ali ponovo se muci na ovoj relaciji da postigne 120km/h. Molim vas za pomoca ako je neko imao isti ili slican problem, jar na komp ne pokazuje nikakvu gresku.
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: MICOB Januar 01, 2014, 06:32:20 posle podne
pozz
ima par nelogicnosti sto se tice tvog auta,bar za mene... oko krivljenja tih klipnjaca.Prije ce da bude da ti ne valjaju dizne pa su napravile kvar nego gumice ventila,mada mogu i one da budu ali ....
bez uvrede i ljutnje,promeni ti majstora.
ne mora na dijagnostici uvek da bude greska pa da bi znao sta ne valja,nekad je potrebno videti kako auto puni,ubrizgava.... (merne blokove)
a sta bi mogo da bude: dizna,vakum creva,vakum ventil,tandem pumpa,instalacija.... a mozda i nista od ovoga.
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 01, 2014, 07:14:26 posle podne
Pa to cu i da uradim, poslije praznika idem kod nekog drugog majstora, ali mi za to vrijeme auto stvara nocne more, toliko sam ulozio u njega i ponovo da sere. Ja mislim ovo sto si ti rekao dizne, ili ova tandem pumpa, ako ona ima veze sa kocenjem, takodje zna kocnica da mi bude jako tvrda, da moram bas da stisnem da bi se zaustavio
Naslov: Re: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: shofro Januar 01, 2014, 07:22:16 posle podne
U vezi kocnica...zna vakum.aparat da zeza....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 01, 2014, 07:31:01 posle podne
Al to samo kad nadrukam 3,4 puta onda bude kao kamen, ali to me sad uopste ne brine ako mi vjerujes samo ovo gore da rijesim :)
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: MICOB Januar 01, 2014, 07:35:39 posle podne
bolje je da ti ne pisemo.dok iznesemo svi svoja iskustva ti ces auto sutra u oglase  lollol lollol
to sa kocnicom i vucom moze da bude isti (jedan) problem.
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 02, 2014, 02:15:38 pre podne
Brate toliko sam ulozio u njega, da ga ne bi prodao, bez da mi pare hitno zatrebaju :). Takva se smeca prodaju od auta, da vise nikad nebi kupio auto sem da odem u njemacku, ili ovdje od prvog vlasnika
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: Acim Januar 02, 2014, 12:20:16 posle podne
Drug pokusaj promijeniti n75 ventil,ako imas od nekog pozajmi pa vidi jel do njega..ja sam imao isti problem na passatu. pozdrav
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 02, 2014, 01:13:50 posle podne
Acim gdje se nalazi taj ventil, hvala ti odma cu to pogledati
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: Acim Januar 02, 2014, 05:07:58 posle podne
Joj ne znam druze kako da ti objasnim,ukucaj na guglu n75 ventil golf 4 i vidjeces otprilike..na njega idu 3 crijeva od vakuma i dzek koji je povezan s kompjuterom..
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 02, 2014, 05:26:15 posle podne
Upravo sam vidio na google o cemu se radi, procitah na jedan forum da taj n75 treba da se cuje kako klika dok je kontakt upaljen, meni se uoste ne cuje klikanje, drzao sam kontakt 20min i nista, moguce da je on crko, ili rele koji ga pokrece, ali kontam pokazalo bi ga na dijagnostici da ne funkcionise?
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: Acim Januar 02, 2014, 05:42:02 posle podne
Meni nije pokazalo nista na dijagnostici,i ja sam guremisao sa tim dok nisam poceo jedan po jedan kvar otklanjati.. pokusaj promijeniti pa vidi jel do njega...poz
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 02, 2014, 06:18:04 posle podne
Daj boze da mi to bude, hvala ti puno na savjetu. Poslije bozica idem kod majstora i javljam sto sam uradio
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: Acim Januar 02, 2014, 06:35:42 posle podne
Moj ti je savjet druze da to sam odradis,ako imas nekog nadji taj ventil i promijeni ga...imas dzek i 3 crijeva sto idu na taj ventil,to ti je 10ak min posla..
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 02, 2014, 07:28:34 posle podne
od drugova mi niko nema AJM motor, upravo sada sam skinuo dzek od ventila, i probao tako da vozim, auto isto ide kao i kad je ukljucen, sto znaci da on trenutno izgleda nema nikakvu funkciju. Unimer mi ne radi, da bih provjerio da li daje napon na dzek, ali smislicu vec nesto kako da to provjerim
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: knalek Januar 02, 2014, 08:28:01 posle podne
Druže, vodi računa sa kog ventila skidaš džek, ima tu i N18, ventil za pokretanje EGR-a, isto izgledaju. Inače, N75 možeš proveriti unimerom. Izmedju kontakata treba da bude izmedju 14-20 ohma. Ja imam donekle sličan problem, samo što meni auto ide extra, sve dok namerno ne odem trećom ili četvrtom do 3500 obrtaja. Onda se malo uguši ali nastavi da vuče, ne ulazi u safe mod. Posle ide isto dobro ali lošije nego što je išao, tačnije ima veliku turbo rupu izmedju šaltanja. Nema greške na dijagnostici, ali ovih dana moram da pratim parametre u vožnji da vidim šta se dešava. U pitanju je Golf 3 TDI, motor od 110KS.
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 02, 2014, 09:39:23 posle podne
Posto mi unimer ne radi probao sam sa obicnom sijalicom, da vidim, da li ima struje. Kada mi je samo kontakt upaljen sijalica samo tinja, kada upalim auto sijalica zasija u punom sjaju, sto znaci da ima struje na dzek i da moram mijenjat ventil kolko je sjutra
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: Acim Januar 03, 2014, 02:42:14 pre podne
Druže, vodi računa sa kog ventila skidaš džek, ima tu i N18, ventil za pokretanje EGR-a, isto izgledaju. Inače, N75 možeš proveriti unimerom. Izmedju kontakata treba da bude izmedju 14-20 ohma. Ja imam donekle sličan problem, samo što meni auto ide extra, sve dok namerno ne odem trećom ili četvrtom do 3500 obrtaja. Onda se malo uguši ali nastavi da vuče, ne ulazi u safe mod. Posle ide isto dobro ali lošije nego što je išao, tačnije ima veliku turbo rupu izmedju šaltanja. Nema greške na dijagnostici, ali ovih dana moram da pratim parametre u vožnji da vidim šta se dešava. U pitanju je Golf 3 TDI, motor od 110KS.

Jesi pokusao promijeniti protokomjer? poz
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: knalek Januar 03, 2014, 03:47:28 posle podne
Protokomer kupio nov, pre dve godine, kada sam radio turbinu. Dijagnostičaru bio nešto sumnjiv.... Mada, i sa starim i sa novim, isto. Skoro sam i prodao stari, kupac se nije požalio. Zanimljivo je to, da se ista stvar dešava leti kada su extremne vrućine! Ide on, ali nema taj odziv gasa, ima malu zadršku, kao povećanu turbo rupu. Kada nisu extremno visoke temperature (jesen, proleće zima), ide kao metak, nema zadrške. Naravno, pomislih da zimi ne dostiže radnu temp. medjutim, termostat otvara, kazaljka zakovana na 90, donje crevo vrelo, Vag-Com pokazuje 90 stepeni... Inače, auto je kod mene 10 godina, do sada nisam čistio interkuler ni EGR. Iz EGR-a, malo piša ulje, tako je i došao iz Nemačke, (120000km). Skidao sam crevo što ide sa interkulera na EGR i cev što ide sa grane dole, ništa posebno nije začepljeno, samo malo masno po zidovima. Moram da napomenem, da mi je stil vožnje godinama, da skoro non-stop vozim oko 3-3500 obrtaja, znači nije penzionerski. Ovo mi se sve dešava poslednjih godina, prvih par godina, nije toga bilo. Možda je leti malo slabije disao (zbog visokih temp.) ali nije se ovoliko osećalo. A jbg, godine ga stigle...
Danas samo gledao parametre EGR-a u vožnji, pa bi zamolio nekog stručnog ako čita da prokomentariše.
Odlučio sam da vidim parametre, kad je EGR zatvoren na način da se sa pečurke skine crevo i blokira šrafom.
Značu ujutru sam pre prvog paljenja skinuo crevo, i pod pretpostavkom da je ERG ispravan, da nije zaglavljen, ne bi trebao otvoriti ni u jednom režimu, jer nema vakuma. Na mernim blokovima grupa 003, vide se vrednosti MAF-a.
Evo slike, da bi bilo jasnije:

(http://www.dodaj.rs/f/2j/R6/1O9EiFxw/egr.jpg)

U pitanju su vrednosti MAF(specified) i MAF (actual) i EGR duty cycle. Izložena  slika je u leru na 90 stepeni i sa zapušenim crevom što ide na pečurku EGR-a. MAF specified je u okviru fabričkih vrednosti, MAF actual je povećan dosta, ok, to je možda zbog toga što je crevo zapušeno. Treća vrednost EGR duty cycle, je uvek u okviru fabričkih vrednosti, s' tim što je na leru uvek 59,8%, a kada ga stisnem po gasu, spusti se na 4,8%. Ako taj podatak označava otvorenost EGR-a u procentima, onda EGR i dalje radi, znači nije blokiran.
Kada vratim crevo na pečurku EGR-a, MAF actual se vrati u okviru fabričkih vrednosti(240-340) mada, uvek je tu negde oko 335-350, na granici. MAF duty cycle, isto pokazuje kao i sa zapušenim crevom.
Mada, čini mi se da posle poslednje probe na auto-putu, nema toliko više tog gušenja, a možda je to i moj subjektivni osećaj. A gde i da ozbiljnije probam auto kad vrebaju presretači  badmood

Ako je neko nije smorio čitajući ovo pismo, neka prokomentariše vrednosti ako zna!
Da napomenem da je kod MK3 AFN TDI, EGR ventil zavaren za usisnu granu, tako da se ne može samo on promeniti nego zajedno sa granom.

Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: Acim Januar 03, 2014, 05:20:58 posle podne
Ma ostarilo auto i jbg,kod mene je passat 4 66kw 1995 god.. Kod mene je bio kao obicni dizel,i promijenim mu protokomjer i n75 ventil i sad normalno vuce..ali trza mi (u trecoj poslije 3000-obrtaja,u 4 oko 2500 i u petoj jos ranije pocne..kao da izgubi snagu pa dobije,isao kod majstora al ne vrijedi..

A druze sto se tice tvog problema,da nije bospumpa? Jedan moj drug je imao seata toleda i isto mu je tako zastajkivao pri vecem gasu..poz
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 03, 2014, 05:33:38 posle podne
Ljudi sinoc sam pomijesao N18 sa N75 ventilom, i auto je isto islo kada sam skinuo dzek sa N18 ventila. Danas sam stavio drugov N75 i auto isto ide, nikakva promijena.Sad jos da probam zamijenit N18
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: knalek Januar 03, 2014, 06:25:25 posle podne
Ma ostarilo auto i jbg,kod mene je passat 4 66kw 1995 god.. Kod mene je bio kao obicni dizel,i promijenim mu protokomjer i n75 ventil i sad normalno vuce..ali trza mi (u trecoj poslije 3000-obrtaja,u 4 oko 2500 i u petoj jos ranije pocne..kao da izgubi snagu pa dobije,isao kod majstora al ne vrijedi..

A druze sto se tice tvog problema,da nije bospumpa? Jedan moj drug je imao seata toleda i isto mu je tako zastajkivao pri vecem gasu..poz

Boš pumpa pišala kad je hladno ujutru i pre dva meseca predihtuje mi bošista, promeni bixne na osovini i neku oprugu što je bila pukla. Kaže sve drugo dobro. Pitam ga jel' dobar senzor temperature goriva i elektronika, kaže, sve odlično na probnom stolu. Naštelovao mi količinu goriva na fabrički, vreme ubrizgavanja ja sam gledao i uradio preko vag com-a... E sad, možda je nešto i do nje... Parametri dobri, jedino da ovih dana proverim senzor temperature goriva. Da otkačim džek i da proverim unimerom koliki je optor. Ima u autodati kako se proverava.
Mada, kažem danas, kada sam ga bio očepio na autu putu drugi put, kao da se nije ugušio. Ma nema šta, definitivno se mora sa vremena na vreme voziti 3500-4000 obrtaja na auto putu i to duže malo.
Ma matori nam automobili nema šta da se žalimo.. Haha
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 04, 2014, 05:52:04 posle podne
Nigdje nijesam mogao da nadjem N18 ventil od agr-a, da bih ga probao, ali sam ga danas skinuo, i testirao da vidim da li klika kad ga prikacim na 12V, jedva da se ziv cuje, uopste ne klika kako treba, kao na ovom linku N18 Solenoid Cleaned and Testing (http://www.youtube.com/watch?v=bGcZExWof8U#)
Sta mislite ljudi da li moze on biti uzrok svega ovog, novi je oko 70e da ne bacam pare ako nije on?
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: topmarko Januar 04, 2014, 06:16:50 posle podne
potrazi jos malo... moj ti je savet,pa uporedi
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: archi Januar 06, 2014, 07:14:11 posle podne
Adise gdje ti to zivis u Cg pa do kuce imas tri trake? :) Nemoj sam da nagadjas nego otidji kod nekog dobrog majstora i da ti to rijesi.
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: Acim Januar 06, 2014, 07:55:11 posle podne
Archi,imaju 3 trake iznad Budve kad se ide prema Cetinju :D A ima i malo uzbrdice :D
Naslov: Re: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: simkee Januar 06, 2014, 09:27:01 posle podne
Imao sam isti problem kao ti 90% ti je vakum aparat  otisao.. bar je meni to bio problem ali je meni  kocnica bila pretvrda i na prvo stiskanje ..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 07, 2014, 12:57:39 pre podne
archi zivim kod utjehe, pa od velikog pijeska pud utjehe imas 3 trake, stim sto ja racunam i ovu iz suprotnog pravca, jer i na nju preticemo :D
simke, samo da probam ovaj n18 ventil, pa mi onda ostaje jos vakum aparat
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: knalek Januar 07, 2014, 09:20:07 pre podne
Pozajmi ako možeš negde unimer, premeri između dva kontakta na N18, treba da imaš 14-20 Ohm-a. Što se tiče kočnice, i meni je tvrda kada stojim u leru i stiskam je namerno jedno 5-6 puta, tada je tvrda. Mislim da je to normalno. Ako ti na prvi stisak u vožnji kočnica normalna meka, mislim da nije do vakum aparata.
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: denigs Januar 08, 2014, 08:47:19 posle podne
provjeri da ti nije puklo crijevo sto ide s vakum pumpe na onu biću od serva kocnica jer ono voli puknut pa falša bilo mi je to
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 09, 2014, 03:36:08 posle podne
Bio  jos kod dva majstora, ostaje mi jos kod jednog da odem, ako on ne bude mogao moram ici za podgoricu, jer kazu da je jako rijedak problem i mora neko da vidi ko je imao nesto slicno.....poludjeh
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 10, 2014, 06:15:57 posle podne
Ima li ko iskustva sa katalizatorom, danas mi je na njega palo na pamet, da on ne pravi problem, jer mi je ovaj majstor kad mi je mijenjao ulje rekao da je ulje bilo ono bas nekako gusto, kao da se izduvni gasovi vracaju u masinu nazad. Kako mogu da provjerim taj katalizator, meni se cak i cini da ga mozda nemam jer kad upalim auto ono na malim obrtajima kao da zvizdi auspuh
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 17, 2014, 03:11:09 posle podne
Nadjen problem konacno, u pitanju je pumpa pritiska. Ovu moju cu da remontujem, jer nova je mnogo skupa, a polovna je macak u vreci. Ako neko ima predlog dobrog majstora koji ovo radi u podgorici neka mi javi. pozdrav za sve, i hvala svima na savjetima
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Januar 26, 2014, 05:22:50 posle podne
Stavio sam polovnu tandem pumpu da bih se uvjerio da li je ona siguran problem , ali ispostavilo se da nije. Idem dalje, ako treba zamijenicu mu svaki dio dok mu ne nadjem kvar!
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: adisd88 Februar 03, 2014, 10:29:40 posle podne
provjeri da ti nije puklo crijevo sto ide s vakum pumpe na onu biću od serva kocnica jer ono voli puknut pa falša bilo mi je to

Upravo je ovo i bio problem, i plus moram zamijeniti protokomjer. Sto se tice tresanja, auto sada jos vise trese jer bolje ide, a uzrok tresanja je zamajac. Zahvaljujem se svima na pomoci, a posebno kolegi simketu iz pg koji mi je nasao dobrog majstora.
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: aleksandar013 Februar 05, 2014, 05:43:51 posle podne
Protokomer kupio nov, pre dve godine, kada sam radio turbinu. Dijagnostičaru bio nešto sumnjiv.... Mada, i sa starim i sa novim, isto. Skoro sam i prodao stari, kupac se nije požalio. Zanimljivo je to, da se ista stvar dešava leti kada su extremne vrućine! Ide on, ali nema taj odziv gasa, ima malu zadršku, kao povećanu turbo rupu. Kada nisu extremno visoke temperature (jesen, proleće zima), ide kao metak, nema zadrške. Naravno, pomislih da zimi ne dostiže radnu temp. medjutim, termostat otvara, kazaljka zakovana na 90, donje crevo vrelo, Vag-Com pokazuje 90 stepeni... Inače, auto je kod mene 10 godina, do sada nisam čistio interkuler ni EGR. Iz EGR-a, malo piša ulje, tako je i došao iz Nemačke, (120000km). Skidao sam crevo što ide sa interkulera na EGR i cev što ide sa grane dole, ništa posebno nije začepljeno, samo malo masno po zidovima. Moram da napomenem, da mi je stil vožnje godinama, da skoro non-stop vozim oko 3-3500 obrtaja, znači nije penzionerski. Ovo mi se sve dešava poslednjih godina, prvih par godina, nije toga bilo. Možda je leti malo slabije disao (zbog visokih temp.) ali nije se ovoliko osećalo. A jbg, godine ga stigle...
Danas samo gledao parametre EGR-a u vožnji, pa bi zamolio nekog stručnog ako čita da prokomentariše.
Odlučio sam da vidim parametre, kad je EGR zatvoren na način da se sa pečurke skine crevo i blokira šrafom.
Značu ujutru sam pre prvog paljenja skinuo crevo, i pod pretpostavkom da je ERG ispravan, da nije zaglavljen, ne bi trebao otvoriti ni u jednom režimu, jer nema vakuma. Na mernim blokovima grupa 003, vide se vrednosti MAF-a.
Evo slike, da bi bilo jasnije:

(http://www.dodaj.rs/f/2j/R6/1O9EiFxw/egr.jpg)

U pitanju su vrednosti MAF(specified) i MAF (actual) i EGR duty cycle. Izložena  slika je u leru na 90 stepeni i sa zapušenim crevom što ide na pečurku EGR-a. MAF specified je u okviru fabričkih vrednosti, MAF actual je povećan dosta, ok, to je možda zbog toga što je crevo zapušeno. Treća vrednost EGR duty cycle, je uvek u okviru fabričkih vrednosti, s' tim što je na leru uvek 59,8%, a kada ga stisnem po gasu, spusti se na 4,8%. Ako taj podatak označava otvorenost EGR-a u procentima, onda EGR i dalje radi, znači nije blokiran.
Kada vratim crevo na pečurku EGR-a, MAF actual se vrati u okviru fabričkih vrednosti(240-340) mada, uvek je tu negde oko 335-350, na granici. MAF duty cycle, isto pokazuje kao i sa zapušenim crevom.
Mada, čini mi se da posle poslednje probe na auto-putu, nema toliko više tog gušenja, a možda je to i moj subjektivni osećaj. A gde i da ozbiljnije probam auto kad vrebaju presretači  badmood

Ako je neko nije smorio čitajući ovo pismo, neka prokomentariše vrednosti ako zna!
Da napomenem da je kod MK3 AFN TDI, EGR ventil zavaren za usisnu granu, tako da se ne može samo on promeniti nego zajedno sa granom.
Ovako: otvorenost egr-a gledas preko parametra protokomera ili ti maf-a. Kada ti je maf actual 285 to znaci da ti je egr otvoren i da ostalih 200 mg koji fale za rad motora na praznom hodu uzima preko voda egr-a. Ukoliko ti je maf actual 480 to znaci da ti je egr zatvoren. On u tvom slucaju kada si skinuo vakuum crevce sa pecurke egr-a,egr je ostao zatvoren. On kompjuterski zeli da ga otvori na 60 posto,sto se vidi tu u parametru,ali ne moze jer si skinuo crevce i to se vidi preko maf actual sto imas tu u parametrima. Zbog toga ti je maf specified i dalje 285 jer racunar misli da je egr otvoren jer je dao takvu komandu,a on nije jer si skinuo crevce i to vidis da je egr ostao zatvoren preko maf actual. nadam se da ti je sad malko jasnije :D
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: knalek Februar 05, 2014, 07:56:36 posle podne
Malo mi je jasnije.... :) On misli da je otvoren 60% a u stvari je zatvoren jer ga vakum nije otvorio... Po ovome ispada da meni EGR radi normalno, mislim nije blokirao (mislim na režim kad ne skinem crevce) a pogotovo što je oko 60% na leru, a 4.8% kada ga pričepim, što znači da kada ga stisnem vrlo malo se gasova vraća u motor... Negde sam čitao da EGR tako i radi... Zanima me, da li bi sve isto pokazao ako bi fizički pozadi pločicom zatvorio EGR? Imenjače, nov si vidim, red je da dobiješ prvi +! Pozz
Naslov: Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
Poruka od: aleksandar013 Februar 06, 2014, 07:42:00 posle podne
hvala za + ;)
pa tebi egr radi,posto vidim da kad vratis crevce maf actual ti je u granicama normale,rekao bih da je prljav zbog gornje granice maf-a 335,350...U koliko bih ga fizicki zatvorio sa plocicom,iskljucio bih ga totalno isto kao i kad mu skines crevce i zatvoris ga srafom, ali nema potrebe to da radis dok god ti egr funkcionise kako treba. Mogao bi samo da ga ocistis,bitno ti je da ti na egr-u cisto oko one rupe gde naleze ventil koji poluga vakuum pecurke vuce gore kako bih otvorila egr i same ivice te rupe kako bih i minimalni pomak egr-a vec vazduh mogao da prolazi,jer tu ima sigurno garezi. Najbolje da se skine i u ultra zvucnu kadu da se ubaci bio bi kao nov .  bonk