VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: teodul Decembar 27, 2013, 04:18:48 posle podne
-
Vec sam dosta toga rekao u naslovu. Ljudi pomagajte! Auto sam skoro kupio, cesto dimi mada nekad i ne ali taj dim bas smrdi i to na plastiku, a sad sam zakljucio da trosi ulje i to domacinski. Sto se tice snage motora to je solidno nema zamjerki, dobro vuce. E sad neki kazu turbina neki gumice na ventilima neki spominju kondezat tako da ja nemam pojma sta sad. Gledao sam taj dim i nije plavicast. Skroz sam zbunjen i uplasen koliko ce me sve to kostati. :(
-
Beli dim bi mogao da znaci prodiranje rashladne tecnosti u kompresioni prostor tako da bi mozda mogao da bude dihtung glave.Proveri kakav ti je nivo rashladne tecnosti jel gubi tecnost
-
Da moguce, ne znam bas tacno koliko je bilo vode ali moguce je da je malo potrosio, ne znatno. Hvala na odgovoru congratulations ima li jos neko kakvih iskustava?
-
Malo pročitaj, mada ne mora da znači da je 100% sve tačno što je napisano...ali otprilike da znaš malo o čemu se radi.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=52596.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=52596.0)
-
Poucno, hvala. Jos neko? Bojim se da nije turbina, koje su sanse da je to?
-
Ako je moguće probaj ga bez turba, ne fizički već da radi kao običan atmo motor.
Kad su gumice onda uglavnom dimi pri startu, posebno leti.
-
Znaci, ako sam dobro razumio vi mislite da ako su gumice ne bi trebao dimiti i kad radi na leru? Jutos je radio na leru u jednoj garazi posle 30-ak predjenih kilometara i bas je bilo dosta dima, jedva zivi ostadosmo driving gok na primer kasnije posle predjenih jos 25km dimio je prilicno normalno. Danas je majstor gledao kad sam, ga palio i ni on nije bio sto posto siguran dali su gumice jer nije suknuo onaj plavicasti dim kako to obicno biva. Pa mi je rekao da vidim dali trosi ulje i kasnije sam ustanovio da trosi. A ovo za rad bez turbine vas nisam razumio :37
-
U zadnjih nekoliko dana je velika pritužba vozača na gorivo koji ima sadržaj xxx sumpora xxx ppm.
Njegova jačina progoreva hladnjak EGR-a i propušta rashladnu tečnost kroz usis. Simptomi su: beli dim i gubitak rashladne tečnosti.
U Kladovu je propalo na oko 6-7 auta, sve EGR-ovi stradali zbog goriva.
-
Zadnje sto smo skontali je da je ustvari problem dihtung glave i da dok auto stoji voda curi u silindre, pomijesa se sa uljem i onda isparava dok motor radi dok ne ispari, jedino je to logicno objasnjenje jer je danas posle 40-50km prestao da dimi a i dim je bijeli. Druga stvar je sto da on tako dimi od ulja trosio bi litru dnevno. Potrosio mi je oko 0.5-0.8L ulja na 1600km mada mi se cini da i vode nije potrosi nesto mnogo. Sta mislite o ovoj teoriji?
-
To lako mozes utvrditi ako imas nekog majstora koji ima alat za proveru da li u rashladon tecnosti tj u boci ima prisustva co2 gasa mislim da se to zove co2 test na taj nacin moze se utvrditi da li je strado dihtung glave.
-
Potrazicu majstor1
-
Turbo servis Užice i ponesi pare...
-
moguce da je turbo jel zvizdi sta se desava jesi li resio problem
-
Po nekom pravilu koje manifestuje progoreli dihtung glave, ( da ga tako nazovemo) je da kada se auto potera jedno 10 min u obrtaje, malo zesce i posle toga stane i ugasi, obicno itera rashladnu tecnost na cepu boce jer nabije pritisak u sistemu za hladjenje motora i mora negde da ga ispusti. Uradi ovako, stani ugasi i otvori haubu pa proveri. :46
-
Do sada sam ustanovio da trosi rashladnu tecnost i to oko 3-4dcl na 1300km. A ulja trosi oko litru na 1600km. Bio sam u jedno prilicno dobro servisu i onako u razgovoru sa majstorom sam saznao da je normalno da dimi (mada po meni ipak malo mnogo dimi) A da je potrosnja ulja ustvari posledica pogresnog ulja. Kaze: Castrol ni za zivu glavu nego VALVOLINE. To nisam jos uradio ali planiram. Sta mislite o ovoj teoriji? Turbina mi se lijepo cuje i solidno vuce, e sad sta li je :huh:
-
Koliko to mora biti pogresno ulje da ga toliko trosi?Trazi pod hitno boljeg majstora!
-
Sad imam neku novu situaciju. Rekli su mi da pod hitno izbacim castrol jer je izgleda bila kopija. I naspem optimino skuplje ulje. Na prvih 200km potrosio je opet 2dl ulja pa sam pomislio da sam sve dzabe radio. Kada sam dosuo ta 2dl presao sam oko 500-700km vecinom u loko voznji i mislim da nije potrosio ni kapi tj mjerio sam. Da bih juce otisao na put od nekih ukupno 160-170km i rekao bih da je uzeo preko 2dl. Sto po meni ukazuje da on baca ulje a ne trosi a to mi je rekao i jedan majstor i zaista je dole na karteru mastan. E sad za ocekivati bi bilo da uvijek baca ali to izgleda nije tako jer nema lokvica ulja tamo gdje ga parkiram cak sam ga i turirao i opet nista. Vode trosi manje od pola litra na 1000km sto opet mislim da nije do dihtunga jer bi cini mi se morao potrositi daleko vise. DAli je moguce da mi ulje isparava na cep jer mi ni cep nije bas dobar i vidi se oko cepa da ima tragova ne ulja nego mozda vas isparavanja. Molim vas ko god ima kakvu ideju da se javi. Ovaj put :46na koji sam juce isao ima malo brda a kod mene je ravnica moze li to biti neki razlog? :46
-
Dobro ti je TTS rekao via Turbo servis uzice ili vozi tako pa cekaj hidro udar itd.
-
Mozes mi objasniti zasto to mislis? Da trosi turbina zar ne bi trebala stalno trositi ulje?
-
Evo objasnit ču ti. Odi negdje na kakvu brdovitu cestu sa puno krivina,pa ga malo isforsiraj,znači vozi ga između 3800-4500 obrtaja u minutu,3-4 kilometra. Stani,pusti ga da ohladi 5-10 minuta i izmjeri ulje. Vjerovatno nečeš uspjeti jer če ti se motor razletiti prije nego prevezeš ta 3-4 kilometra,a ako ti se slučajno ne razleti,nečeš imati kap ulja na mjeraču. Ako pak budeš imao poslije svega ulja na mjeraču,auto ti je ispravan! Nadam se da si shvatio! mahac
-
Nista te nisam shvatio, ocekivao sam da ces reci nesto tipa: ,,ovo ti je to'' a ''ovo ti je za to'' A ti mi govoris sta da uradim. Cepao sam ja njega domacinski i nista mu nije bilo. I neznam kako zamisljas da na brdovitoj cesti sa puno krivina vozim 4500 obrtaja bonk Ne znam dali si citao moj post ali sad je glavna sumnja da pusta ulje negdje oko kartera.
-
da toliko pusta na karter bila bi lokva pod njim non stop. zvace ti turbo ulje i kad ga vozis neku normalu manje filuje i manje trosi. izgleda da je taj motor neko dobro iskoristio dok nije dosao u tvoje ruke
-
Ima logike blink a ovo sto je mastan oko kartera mislite da je normalno? Kontao sam da reko pri duzoj voznji popusti semerin, dihtung ili tako nesto ali ovaj vas odgovor ima smisla :huh:
-
Skini glavu motora i sve ce ti se samo reci. Ako ti trosi vodu a nema barice ispod auta ( skinuta zastitna plastika sa donje strane) sigurno je dihtung glave. A kada budes skinuo glavu motora videce se stanje . Dotle samo nagadjanje a tvoji trenutno mali problemi mogu prerasti u mnogo vece i skuplje. I na kraju , mozes i tako da vozis sa stalnim otvaranjem haube i dolivanjem ulja i vode , bez gasiranja ...?... dosta dugo.
-
dok ne dobije hidro udar i napravi havariju totalnu. :28
onda ne pomaze dihtung glave i remont turbine :30
-
Ja sam mislio jos da provjerim to za vodu, najlakse je skinuti glavu motora jer mi je ta potrosnja vode od oko 3-4dl na 1000km nekako malo po nekoj logici mada nisam siguran da ne grijesim. 1000km je oko 200 sati voznje za 200sati 4dl?! Koliko je to obrtaja motora itd. Nije da se pametarim ali to mi je onako logicno. Sjetih se sinoc jednog detalja koji daje sasvim drugu sliku. Prije ovog puta na koji sam isao (ovaj je bio 160-180km sad sam mjerio potrosio je vise od 3dl) isao sam na jedan drugi put od oko 150km i na na toj dionici se daleko brze vozi a tu nije potrosio nista. Ali u cemu je stvar? Na tom drugom putu nema uzbrdica sve je ravnica. A ova ima na jednoj dionici uzbrdica ali to nista nije strasno. Ako se sjecaste pominjao sam mastan karter. Mozda auto kad je na uzbrdici ulje dodje u neku tacku gdje npr ne valja dihtung ili tako nesto i tada baci ulje to vjetar raznese ostane mastan karter ali nema kapanja kad parkiram jer to sve ode u voznji. Sta mislite za tu teoriju. I na kraj kraja u sred ovog puta kada mi je potrosio ulje dizao sam ga u jednom servisu (iz nekog drugog razloga) i mehanicar mi kaze: on tebi baca ulje. E sad... U plani sam da ga plahnem operem sve i da pratim. Sta mislite?
-
Kralju jel ti ovde nas malo zezas ili se meni cini?
Pa jednostavnije ti je da skines interkuler i uveris se sam da je pun ulja i onda ces sabrati dva i dva tj skontati da to ulje dolazi iz turbine preko onih cevuljaga majku mu.
Cuj da skida glavu,pa da je i skine hoce li onda moci da vidi jesu li polomljene karike,toliko ulja bi mogao da trosi jedino da su sve popucale.
Ne mlatiti bzv.u ovoj temi nego sinuti interkuler i videti ima li u njemu puno ulja ako ima onda je definitivno turbina.
Motor proveri jednostavnim merenjem kompresije sto traje 10 minuta i onda ces znati jel za otvaranje ili nije.
-
prijatelju nije motor kada ili lavor pa da izljeva kad se nagne. vozi brate tako sa dosipanjima vode i ulja dok ne crkne.
-
ili idi peske brze ces :53 ako ti kolima treba 200 sati da predjes 1000 km
-
probaj da ubacis neku kameru u karter pa onda vozi i gledaj izlazi li ulje na semerin ili u koju se stranu se preliva itd, lollol lollol lollol
ili poslusaj sta ti ljudi savetuju
E da i pitaj tog kralja majstora sto ti onda pusi beli dim iz auspuha ako vetar iz kartera raznosi ulje kao sto ti kazes
-
Ljudi ja vam govorim da sam samo pre par dana vozio 150km i vecinu puta se vozi oko 80km/h i tada nije nista potrosio to mi je cudno. Ova dionica zadna je sporija sporije se vozi a potrosio je nenormalno. Inace do ovog zadnjeg puta je presao oko 600km bez ikakve potrosnje ulja. Imali neko objasnjenje za to???
-
ajde ti lijepo kao sto ti je rekao madmax otvori interkuler i vidi ima li ulja u njemu, onda tek skidaj glavu i salji glavu ili blok na ravnjanje jer do dihtunga samo ne moze biti. Ako hoces da vidis da li ti auto pusta ulje mozes da skines poklopac motora i da malo zaviris a mozes i da stavis karton ispod auta i da ga ostavis da radi 5 min. Mozda ti antifriz pusta na neko crijevo, vidi ima li tragova. Mozda ti je cak i lakse da operes motor pa da onda pogledas.
-
Bojane ja o tome govorim, treba ici postupno sve sam to mislio raditi tako nekako. Najlakse je lupiti neku dijagnozu. Naprimer sto se tice tog bijelog dima majstor u super dobrom servisu mi je rekao da je normalno a normalno je zato sto nam je plin uglavnom los i cak bih rekao da manje dimi od kako sam zamijenio ulje i sto je jos zanimljivo vise ne smrdi prije toga je bio katastrofa bas je smrdio na plastiku. Treba se nauciti razmisljati kao majstor a to je opet slicno razmisljanju doktora dakle uzeti bas sve podatke moguce pa onda donijeti zakljucak. Znam ja covjeka koji je dva puta reparirao turbinu i nema sta nije radio jer mu se cuo los zvuk na kraju ispalo turbina bila ok a ovaj se iskesirao ne daj Boze kvar bio beznacajan smijesan. A sve majstori.... Ne kazem ja da nije turbina ali polako niko nas ne goni da odmah donosimo zakljucke zato ja iznosim sto vise podataka a oni se isprdavaju
-
drug nije normalno da pusi bijeli dim,i ja imam isti motor takodje na plinu i nema nikad dima,a ulja mi nekad trosi nekad ne trosi zavisi od driving
pa ti vidi,mozda ako je taj servis super ne znaci da je i majstor
-
Ili mrsi muda i goni to tako dok se ne raspadne, ili popravi to auto i vozi kao covek sta zajebas ljude ovde, daju ti savete sta da uradis a ti se pravis pametan uporno..
-
Markom, mislim da ti je post ispravan, velika filozofija oko tog passata. Ali moze mo ga resiti ovako, neka nam nas teodul napise godiste auta, snagu u kw i tip motora ( slovnu oznaku ). Da tacno znamo sta sve ima taj auto, pa da damo konkretan savet.
majstor1
-
dim i benzinac ne idu nikako zajedno...aman,otvori vise taj motor...mozda nisam najbolji strucnjak,al mislim da mu sleduje ful generalna,smrdi mi na to
-
Mozda motor ne treba otvarati ali temu svakako treba zatvoriti jer je gazda skontao da mu ulje izlazi na dihtung kartera ili neki od semeringa i zato dimi beli dim na auspuh pop1
-
a sta bi utvrdio sa slovnom oznakom motora ako nije tajna?
svaki 1,8 20v turbo ima isti semering radilice, isti dihtung glave i dekla. ni jedan nema dihtung na karteru nego ide metal na metal. cemu slovna oznaka onda? da se vidi koje mu dizne idu ili koji protokomjer?
gospodine teodule turbina sa tog motora se skida za 25min kad je hladan. da se vi nebiste izlagali troskovima evo mi odavde sa foruma cemo se organizovati platiti gorivo do samca i besplatno dijagnostikovati kvar. ako bude opalio turbo mi cemo i platiti popravku ako nije problem.
samo da vise sjasete s kurca i da ne davite narod sa glupim pitanjima.
ja sam prije 2 ili 3 godine pisao ovde na forumu da treba otvoriti kancelariju gdje ce se novi clanovi upisivati u klub. mislim da bi bar 3 psihijatra bila potrebna radi ovakvih pacijenata.
-
To kralju :46
Ja mislim da nekima ni bataljon psihijatara ne bi pomogao
-
Drug moj gedora, svaka ti cast na tvom postu, bas si me slatko nasmejao veceras, duznik sam ti za smeh.
-
Mozda nemamo isto znanje iz mehanika ali takodje nismo ni na istom civilizacijskom nivou pogotovo sa gedorom, nick ti ni ja bolji ne bih dao. Danas bio kod majstora, problem rijesen, jos gubljenje tecnosti da rijesim NIJE TURBINA!!! PA VI TATI SVOM PAMETUJTE STO VAS POPRAVIO TAKO BLESAVE CAST IZUZETCIMA. E eto a vi sad opletite na svom jeziku psovki a meni ostadose pare u dzepu. Veliki dim je bio posledica hladnog vremena i loseg ulja sad ga ima normalno a cesto i nikako. bicedobro
-
E dobro je da nije vetar raznosio ulje kroz dihtung kartera lollol
-
a da ti nije neko preko noci vadio po 1 ili 2 dl ulja? lollol lollol
-
Mozda nemamo isto znanje iz mehanika ali takodje nismo ni na istom civilizacijskom nivou pogotovo sa gedorom, nick ti ni ja bolji ne bih dao. Danas bio kod majstora, problem rijesen, jos gubljenje tecnosti da rijesim NIJE TURBINA!!! PA VI TATI SVOM PAMETUJTE STO VAS POPRAVIO TAKO BLESAVE CAST IZUZETCIMA. E eto a vi sad opletite na svom jeziku psovki a meni ostadose pare u dzepu. Veliki dim je bio posledica hladnog vremena i loseg ulja sad ga ima normalno a cesto i nikako. bicedobro
mozemo li znati u cemu je bio problem?
-
Crko mi bio sraf sto sve drzi pa mu vetar rasprsio ulje iz kartera lollol
-
mi svi budale, a ti pametan. eto bas ti hvala.
ja da se pitam ista na ovom forumu ti bi bio banovan za sve vjeke vjekova za ovaj zadnji post sto si napisao.
u pravu si budale smo sto ti dvije strane pokusavamo objasniti banalne stvari. ali izgleda da tebi prije utjerat metar u bulju nego milimetar u mozak
-
Dragi drugari moji, budimo na nivo 21 veka, jer smo na forumu sa najvecim brojem auta, pa i ( verujem ) brojem clanova. Pa bi zbog ostalih clanova ovog lepog i kvalitetnog foruma, trebalo birati reci.
tapsac
-
Napisao je ko je sta imao, a postavljacu teme ocigledno ne treba pomoc na forumu.
Lock.