VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: borko83 Maj 04, 2009, 03:10:33 pre podne
-
zeljeo bih da rasteretim motor na dugim putovanjima,a to jedino mogu da uradim ako promijenim prenos,da li bi postizao vece brzine sa manje obrtaja sa npr menjacem od golf III gtd,ili npr od gti,i da li bi morale da se rade neke prepravke.
-
Cekaj a twoj menjac je petostepeni ili cetworostepeni?Ako je petostepeni ne widim razlog sto bi se mlatio sa tim i menjao...?To sto je gti malo jaci motor ne znaci da je i menjac bolji jer wrlo je moguce da su njemu kratke brzine ili obrnuto pa da brze startuje ana wecu brzinu je isti.Ako je slucaj sa cetworostepenim menjacem onda bez razmisljanja uzimaj petostepeni...
Waljda sam bio od koristi... beer
-
ma meni je motor td intercooler i petostepeni menjac,ali fali mu,,6 brzina,,npr kad idem 300-400 km u cugu npr 120km/h veliko je opterecenje jer konstantno bije 3000rpm,pa sam mislio ako mogu da nabacim drugi prenos kako bi ga rasteretio,e sad neznam koji menjac bi bio najprikladniji.
-
Zamijenite onda samo petu brzinu ima i tu ima razlike,barem je mene bilo.Cak moze da se izvede da se zamijeni a da se ne skida mjenjac.
-
Hm, ovo je stvarno boljka kod td-a, ja bukvalno zato vozim 110 na auto-putu jer je osetno manje opterecenje...Samo, ako se stavi duza peta brzina morace mnogo vise da se izvlaci u cetvrtoj, pa onda neces moci na otvorenom 80 u 5-oj (moje omiljeno qliranje biggrin).
-
a kako moze da se izvede zemna 5 brzine,i od koje masine da je uzmem.
-
Pa naru?i da ti naprave ovi
-
Pa jedino tako i mozes nesto da uradis da zamenis zupcanike i promenis prenosni odnos, ali neko da ti napravi zupcanik od toga nema nista jer svaki zupcanik treba proracunati napraviti tehnicku dokumentaciju pa tek onda izrada a da ti to neko radi za jedan neverujem.
I prvo treba proveriti kakav ti je 5-ti stepen prenosa mozda je direktan, tad i nemas zupcanike i nema redukcije motor je direktno spojen na izlaz menjaca.
I ne vidim da ti je neko opterecenje ipak ides 120km/h
Zamijenite onda samo petu brzinu ima i tu ima razlike,barem je mene bilo.Cak moze da se izvede da se zamijeni a da se ne skida mjenjac.
Kako su uspeli da ti zamene bez skidanja menjaca bas me interesuje, i kada su to radili sta su ti sve zamenili jesi ti gledao dok su radili?
-
To mi je otac radio,izvodljivo je jer peta brzina dodje na onaj ispupceni dio pri tocku.Nije samo zupcanik mijenja nego i onu uklopku,ja mu se nisam mijesa u posao puno.Ako treba pitacu detaljnije sve pa da javim.
-
ajde cekam da mi javis ako je izvodljivo onda da pravimo kombinaciju.:))
-
Znam da je izvodljivo nego malo je nezgodno za rad. Pa pitaj ga samo da li je promenio oba zupcanika psto oni idu u paru i sa kog menjaca je stavio te nove?
A ta uklopka sto ti kazes to ti je sinhro spojnica ili ako si cuo sinhroni, sinhronizovani menjac e to ti je to.
-
Izvodljivo je sad sam prica sa njim,ali ja sam na Cetinje tako da ti je mnogo daleko.Idu oba zupcanika u par i sinhron i uklopka.Nedje sam sacuva taj set sto sam promijenio,kad nadjem slikacu.Eh ko ce znat od cega sam je ja stavio,znam da sam htio da mi bude kraca a ispalo mi je duza peta boodala
-
e mene interesuje kakva je razlika izme?u kratkih i dugih brzina ako mo
-
Kratke brzine - bolje ubrzanje, manja maksimalna brzina;
duge brzine - slabije ubrzanje, veca maksimalna brzina.
-
a kako da saznam koje su brzine kod mene? ina?e imam menja? sa 4 brzine :(
-
One su u principu duze nego na petostepenim, mada ima razlike i kod njih. Zavisi na kom su motoru. Benzin, dizel, da li motor od 1300ccm ili od 1600ccm itd.
-
1.6 diesel je
-
Kratkeeeee,bar je tako kod mog caleta...
-
ok ,a kod kog modela mk2 su duge brzine,posto me ubrzanje ne interesuje koliko dugo drzanje na 130-140km/h bez opterecenja motora ,jer sam stalno na dugim relacijama po par hiljada km..,npr fiat stylo JTD ide 140km/h na svega 2800 rpm ili Polo 5 koji gazi 120 km/h na 2200 rpm,u ova dva modela sam se licno uvjerio.
-
Tampone u usi i samo gassss tapsac
-
http://www.brokevw.com/5thswap.html Evo malo pomoci oko menjaca ;)
-
auuu mnogo komplikovano a i verovatno bi bilo skupo cak i da nadjem nekog to da mi ugradjuje,mislim da je ipak najisplativije da nadjem neki menjac sa dugim brzinama,mislim da bi sa mk3 1.9 TD odgovarao ali nisam siguran pa bi mi trebao neko ko to zna da mi kaze??
-
Bas se danas sjetih da slikam moju petu brzinu driving
http://img43.imageshack.us/my.php?image=28052009t.jpg
-
Jeli bre odakle tebi toliko goriwa??
-
lollol nabavljam naftu po malo povoljnijoj cijeni nego na pumpama pa ne pustam da pada nivo driving