VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: srdacar Decembar 16, 2013, 12:42:14 posle podne
-
Šta je po vama najbolje rešenje, auto ima k-glavu i radi samo na plin?
E sad bacio bih plin u djubre i posle mnogo godina ga vratio na benzin, ali me zanima da li k-glava moze lepo da se ponasa na benzinu posle toliko godina rada na plinu a da nije video kap benzina, kako se to proverava i da li ima kod nas jos uvek majstora koji se bave k-glavama?
Ako se niko vise ne aka sa tim koje je najbolje resenje u slucaju da skinem k-glavu?
evo slike motora 1.8 , 66kw...
(http://img594.imageshack.us/img594/6051/hj1z.jpg)
-
Ne košta te nista ako ti je ostalo sve u redu sa pumpom za benzin i ostalim dovodom benzina da probas raskacit ovaj plin i upalit na benzin.
-
Zabolece te glava ;) ako stvarno nije toliko radio na benzin, dizne su mehanicke i mozes da ih bacis posto nisu videle kap goriva , regulator pritiska goriva i pumpe za gorivo takodje
dizne 150e, regulartor 70e, pumpa za gorivo 100e, dizne postoje sa 2 tipa navoja, ako ti se ne pogodi navoj, trazi druga creva od k glave do dizni, znaci trosak od jos par desetina eura
znaci u startu racunaj na 350e da proradi na benzin + ruke majstora
sve ovo sto ti je potrebno, mozes kupiti i polovno ali samo ako se skida sa kola koja su do skoro radila, jer ako ovi delovi nisu adekvatno konzervirani, isto vrede koliko i tvoji sad na kolima, jer propadaju ako nisu u dodiru sa benzinom... :45
-
dzonibgd
+1
-
Stavi karburator od zastave 101
-
Mico varnica, ima ga na forumu... kontaktiraj njega, on je izvadio tih k glava i prepravljao na drugo ubrizgavanje, jos dok je bio dijete
-
Ako imas nekog u RS tj u BIH sve to mozes kupiti za relativno male pare.
-
kaqrburator brale,malo ulaganje.....
-
Ma samo karburator :20
-
najbolje je prilagoti od juga 45-ice mislim najpogodniji je zbog ulaza creva ako hoces mozemo da se dogovorimo skinuo sam tih k glava milion i postavljao karburatore od 45 najbolji moguci-toti je resenje pozz
-
Kad sam uzeo auto sa K-glavom sto i ti imas,isti nije bio paljeno 3-god.na benzin vozen samo na plin.
Resio ja da probam da palim na benzin pa oteroa kod majistora.Ustanovljeno da mi pumpa za benzin neradi jer nije dobijao kap benzina bonk... regulator pritiska goriva isto nevalja ... bonk...
Kupio sve novo pumpu regulator zamenjeni creva goriva i creva dizne filter goriva sipali benzina i posle mnoge zajebancije uspeli da upalimo motor yupi3ti...
Majistor provozao sve ok krenuo ja kuci on se ugasi ja ga ponovu upalio on se gasio angry2 tako da ja jedva na misice stigao kuci.
Zovem ponova majistora on dodje i ustanovi da mi crkla i plinski ventil( nije zatvorio kako treba) pa istovremeno dibijao i gas i benzin kupi drugi bonk...
Vozao se ja mesec dana bez problema driving kad jednom nece da vuce gusi se u voznji nema snage i stade na putu :9...upalio ja posle pet minuta bez problema posle tri minuta on se opet gusi i tako do kuce..
Promenim filter za gorivo stavio novu ponovo, on se isto ponasa :63 Majistor kaze skidaj rezervoar posto u njemu nije bilo benzina tri god.kad je skinut nepitaj sta sve nije bilo unutra samo sto nismo nasli mrtvog ciganai najgore sto neko izvadio SITO!!! :(.
Na kraju smo skinuli ponovo pumpu goriva posto se u njemu na ulaznoj strani gde se nalazi neki filtercic nakupilo se puno smece i prljavstine.Oprali rezervoar ocistili pumpu stavili sito u rezervoar sipali benzina i upalili i nisam imao posle problema vise.... clap
Eto ukratko ako mislis da palis na benzin ne cega da obratris paznju i obavezno otvori rezervoar i pogledaj stanje u njemi i, da li ima SITO :26
-
najbolje je prilagoti od juga 45-ice mislim najpogodniji je zbog ulaza creva ako hoces mozemo da se dogovorimo skinuo sam tih k glava milion i postavljao karburatore od 45 najbolji moguci-toti je resenje pozz
Kako bi Delibasic rekao 5 maraka u Vlasenici :28 :48 :48 :48
kako li ide auto sa tom ragom od karburatora, koji jedva napaja i 45icu
-
ide bolje nego sa k glavom mnogo bolje
-
Ti si pobednik :26 ocigledno nisi vozio auto sa ispravnom k glavom.
-
drug micko , koji difuzor i koja dizna se onda stavlja u taj karburator , posto ocigledno ne pije vodu da ostaje fabricki karburator ... drugo , sta ce da ubacuje gorivo u karburator posto el pumpa od gti-ja sigurno nece , gde da se nabaci pumpa na mehanicku izvedbu kao sto ima golf 1 recimo i trece , sta ce mo sa povratnim vodom za gorivo i grejanjem karburatora ? na glavi za 1800 gti ne moze da se nabaci mehanicka pumpa na bregastu ustvari ne moze nigde , ako moze ti napisi gde i kako , koju usisnu granu onda kupiti za glavu 1800 a da se ne pravi medjuploca koja ce opet ujebati gorivo i trece koliko ce ta prepravka da kosta , i da nekim slucajem sve to povezes i da upali , koliko ce benzina trositi taj auto , na IPM karburator jugo od 1100 ccm trosi u gradu 8-9l , ja mislim da ce onda ovaj motor bar 15l , hoce li moci na taj difuzor da se ubaci dovoljno vazduha i koliko milimetara treba da bude taj difuzor , i trece na kojoj se visini stela plovak za protok benzina onda ... eto to sve nam lepo objasni i skini kapu ovim majstorima i ovima sto lupetaju da nemas pojma :)
ps. il nas nemoj sprdati majke ti ... ;)
-
Ima rijesenje samo je to za mene jako neisplativo i .... Moze ici karb. od 45ice... ali svoje misljenje za ovo necu reci. Ostavi pumpu u rezervoaru... stavlja se veci povrat i od stare tipe golfa uzima prelivni ventil i kao i skretnica. tako da pumpa ne salje veliki pritisak u karburator... e sad usisna grana i medju ploca...to je sto se tice benzina a voda se uzme sa crijeva koje ide u kabinu i ima grijanje karburator...sauh se ubaci u auto...
i onda bude ono sto od nas nike ne voli to je BIVSI GTI...
-
Aj ne zajebavajte coveka, sve je to izvodljivo samo sto nije jeftino uraditi.
Za napajanje gorivom moze da se iskoristi elektricna pumpa koja stoji u rezervaru, ona pravi oko 1.2 bara a moze i od starijih fiata, isti je pritisak.
Karburator se steluje, nije bitno sto je od 0.9 ili 1.1 motora.
Sa tako prepravljenim usisom auto moze ici isto kao i sa K-glavom samo ce potrosnja biti veca.
-
drug micko , koji difuzor i koja dizna se onda stavlja u taj karburator , posto ocigledno ne pije vodu da ostaje fabricki karburator ... drugo , sta ce da ubacuje gorivo u karburator posto el pumpa od gti-ja sigurno nece , gde da se nabaci pumpa na mehanicku izvedbu kao sto ima golf 1 recimo i trece , sta ce mo sa povratnim vodom za gorivo i grejanjem karburatora ? na glavi za 1800 gti ne moze da se nabaci mehanicka pumpa na bregastu ustvari ne moze nigde , ako moze ti napisi gde i kako , koju usisnu granu onda kupiti za glavu 1800 a da se ne pravi medjuploca koja ce opet ujebati gorivo i trece koliko ce ta prepravka da kosta , i da nekim slucajem sve to povezes i da upali , koliko ce benzina trositi taj auto , na IPM karburator jugo od 1100 ccm trosi u gradu 8-9l , ja mislim da ce onda ovaj motor bar 15l , hoce li moci na taj difuzor da se ubaci dovoljno vazduha i koliko milimetara treba da bude taj difuzor , i trece na kojoj se visini stela plovak za protok benzina onda ... eto to sve nam lepo objasni i skini kapu ovim majstorima i ovima sto lupetaju da nemas pojma
batice ja sam na 1.8 112 ks stavio karburator od juga 65 dvogrli i sve fercera.b.pumpa ide na blok,levo od razvodnika,,,,,
ako treba javi se na pp
-
pustite dvogrli , hor- ver. izvedba, objasnite mi kako moze IPM od '45 da se ugradi i radi , to je bila poenta , ne weberi i de dvogrli itd...
PS. ljudi na yuga stavljaju jace karburatore da ide bolje auto , samo kod nas na VW-forumu prave da ide gore i slabije i da trosi vise , e to ja ne razumem i mislim da je glupo tako nesto raditi ... za ovakvu prepravku treba bar 100e , ja bih radije dodao jos 50-100e i ugradio digifant ...
+++ ja sam na mk1 1.3 motor ugradjivao taj IPM , drugar na golf 2 1.3 isto i znatno slabije ide , ide lepo ne stuca , nista , al kad se skine fabricki soleks sa mk1 ide znatno slabije , drug je imao pitburg na mk2 i isto kad ga je skinuo isao mu je slabije , potrosnja cak i malo veca ... ja se slazem za IPM ali samo na 1.1 i 1.3 mk1 i mk2 da se prebaci , glupo je ovo raditi na prepravku k-glave ... al dobro ako moze onda ok , da ne pametujem mnogo , ko je probao valjda zna sta prica...
-
Sad mi necete vjerovat , al jedan momak je izbacio komplet motor sa k-glavom i ubacio onaj obicni iz golfa 3 1.8 66kw , e sad neznam jel to izvodljivo ????
-
Jeste to izvoljivo i to je jedno od jeftinijih rešenja, posle ugradnje karburatora od zastave.
-
to je za majtore prekomplikovano. treba struju pokopcat
a mozgonje sto smanjuju pritisak na el. pumpama za jugov karburator imate veoma jednostavno rjesenje. skinete plocicu sa bloka i stavite orginalnu mehanicku pumpu.
ili vam je i to prekomplikovano cim stavljate mehanicki karburator sto je prost ko pasulj sa jednim stelovanjem i ler diznom koja se cisti licnom i koji je prevaziden 1978 god.
-
@mico
@tts
@gedora
napusavanje preko pp,ili na blogu,pa diskutujte ko je u senci
-
Zbog suvisnih komentara i vredjanja koja uopste nisu prihvatljiva za ovaj forum na ovu temu ide katanac do daljnjeg.
(http://imageshack.us/a/img824/232/katanacd.jpg)
A za gospodina Mica Varnicu sladece...... Kao sto su poznati I.P adresa i mail tako se vrlo lako nadje i bude poznato mesto odakle se pise i salje ovako nesto sa uvredama i slicno......
Rade Stevanovicu.....93.......