VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: jazz_71 April 29, 2009, 09:49:58 posle podne
-
Imam problrm sa turbinom jer crevo koje ulazi u turbinu iz filtera za vazduh dosta ulji...majstor kaze da je to od metalne cevcice koju sam oznacio na slici...iskreno receno ne znam cemu sluzi.....da li moze na njemu da pusta ulje i da li moze da se resi na neki drugi nacin ili mora da radi servis uzice.
Pozdrav.
http://i639.photobucket.com/albums/uu119/jazz_071/turbina-web.jpg
-
Koliko mogu da vidim ta cevcica ti je od vest gejta za rasterecivanje turbine - tuda vazduh ide,ako je tu dunuo ulje ona servis .Kakva li ti je tek usisna grana?!
-
Mislis da je usisno crevo spolja masno ili iznutra? Operi taj deo pa prati dali pusta na tu cevcicu mada neverujem.
Koliko je presao motor?
-
Kosta postavio sam ti slike..tema intercooler........
Crevo je spolja masno...i siguran sam da je na onom delu sto sam oznacio.....motor je presao 210000 i nista nije radjeno na njemu......da li moze samo ventil da se zameni ili je uzrok curenja ulja nesto drugo motor ili turbina......Odakle moze da se javi tu ulje ako je to crevo za vazduh..
Pozdrav.
-
cim pocne da curi ulje to ti je znak za remont turbine,cijena ti je 200e i jedini servis koji je ovlascen je u uzicu,ali pazi uz remont turbine uvijek ide i osvezenje motora,jer ce remontovana turbina da sagori motor sa starim karikama i ventilima ,gumicama itd,ebgina,ja sam to skoro radio i nazalost nisam poslusao pametnije pa sam remontovao turbinu,a ona mi posle 2 meseca istopila motor,i onda sam morao naknadno da osvezavam motor,:)) bonk
-
borko sta pricas ovo... blink
ako moze jos neko ko se razume u mehaniku da kaze nesto o ovome...jer meni je otisla turbina
...dosta zuji i jede mi ulje poprilicno a motor je odlican....merio sam kompresiju motoru i sve je ekstra tako da mi ulje pojede turbina..
i sta sad ja ako ocu da remontujem turbinu treba i generalku motora da radim...ovo prvi put u zivotu cujem.
-
e pa brate i ja sam se cudio kad su mi u turbo servisu rekli da ce remontovana turbina da mi izgori karike,a to sto ti je kompresija ok nema blage veze sa stanjem motora,jer mogu da su ti kompresione karike u ok stanju ali npr da su uljne karike otisle,a drugo stanje motora podrazumijeva i stanje ventila ,vodica,nagomilane garezi na ventilima,stanje lezajeva itd,e sad ja ti kazem iz mog licnog iskustva,kompresija mi je bila extra ali mi je turbina gorela ulje,ja sam odradio turbinu ali mi je posle nekog vremena poceo slabije da pali,i naravno odem ponovo u turbo servis i tamo mi ljudi ponovo kazu da remontovana turbina ima mnogo jacu snagu i da brzo sjebe motor ako se ne urade nove karike,vodjice,ventili itd,tako da sam ja ponovo morao da otvaram motor i odradio osvezenje,i naravno sad je extra,ali stanje motora se tek vidi samo i samo i samo kada se otvori,a tek onda vidis da kompresija nema blageee veze sa dotrajaloscu motora.
-
@jazz_71
Nevidim dobro na slici imaju li bakarne podloske ispod te cevcice?
-
Ima dve bakarne sajbne.
Juce sam ga malo przio i nije bilo ulja...nije mi jasno sta se desava, kao u zoni sumraka.
Kosta stari je dugo trosio polusintetiku Mobil turbo disel e sad neki majstor ga nagovorio da predje na mineralno i to texaco 15/40 505.00..kao motor ti gori ulje zasto bacas pare ovo je gusce, bolje je.
Mislim da to nema mnogo uticaja, mislim da mu je motor pri kraju jer kada izvucem sipku za ulje prilicno duva.
Odlucio je da radi generalnu i da remontuje turbinu.
THANKS
-
Imas u mom topicu kako izgleda rasturen taj motor biggrin
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2625.0