VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Radomir89 Decembar 08, 2013, 02:10:12 posle podne
-
Drugar je na dvojci 16v KR resio da skine plin, i skinuo je svoju k glavu i stavio sa stranca komplet sa diznama. Na tom autu je sve normalno radilo, medjutim kada je stavio na njegov auto, jedva je upalio, dosta je trokirao, i kad je nekako uspeo da dobije normalan rad, auto radi lepo na leru, prima gas kako treba, ide kako treba, medjutim potrosio je 5 litara benzina za svega 2km probanja. Sto je nenormalno. Zna li neko strucniji u cemu moze biti problem, zasto je toliko benzina bukvalno prosuo? Proveravao je nigde ne curi, niti izbacuje crni dim na auspuh.
-
ako pali normalno i radi na 900 smanjite mu benzin za jednu cetvrtinu. ovo ti kazem ako su dizne i regulator dobri a ako su lesevi dzaba ga smanjujes dobices jos vecu potrosnju
-
Probacemo. Ovo mi je drugar ispricao sinoc sta mu se desava. Videcu sa njim da probamo da mu smanjimo benzin za cetvrtinu pa da vidimo sta se desava, samo ne znam da li ce mu praviti problem sa ler gasom, ako smanjimo dotok?
-
radomire ne jebi. smanjujete mu kolicinu na dizne a ne na dovodu od pumpe.
imbus 3 ti treba od alata i kljuc 10 da podesis razvodnik
-
biggrin hahaha nisam te razumeo. ok hvala majstore na pomoci. :26 probacemo da mu napravimo to.
-
Ako nista ne uradite uvek imate opciju sa karburatorom od yuga. ;) biggrin
-
i naravno plin
-
.ebo ga plin, plin mu je i razjebao sve :)
-
ako neznate bolje da se ne upustate,malo ih je koji znaju dobro namjestiti K-jet majstor1
-
ili da pokusate da zakacite manometar na regulator zagrevanja (wur) pa da nja njemu nastelujete radni pritisak ako je crna k glava u pitanju
-
dzine iskreno nismo nesto strucni oko k-jet-a iskreno, ali zato sam pitao za pomoc bar malo probati smanjiti za sad, da bude koliko toliko bolje. ja sam mu takodje savetovao da to pravi majstor nasteluje kako treba, ako vec nece da vozi vise na plin...
madmax, imamo manometar, probacemo i sa njim ako bude bilo potrebe...
-
na tom kr motoru ukoliko je u dobrom stanju treba (ako mene pitate) imbus na k glavi zaviti do kraja i onda polako odviajti i slusati rad mootora tako cete najbolje smanjiti dovod goriva u dizne ili ih jednistavno izbaciti dizne i k galvu i voziti samo na plin to je sad najbolje resenje . . -.
-
naravno da ce biti potrebno nastelovati radni pritisak kad je motor vruc i treba da bude 3,5bar a steluje se na regulatoru zagrevanja WUR u jer od njega zavisi kvalitet otvaranja mehanickih dizna i kako ce da rasprsuju gorivo pod uslovom da su ispravne.
taj sraf sto kazu da odvrces ili zavrces sluzi za stelovanje kolicine co2 i a zove se co potenciometar
osnovni preduslov da k jetronic radi je pritisak u sistemu a on zavisi od pumpe i regulatora zagrevanja
kad ustanovite da pumpa daje ok pritisak onda nastelujte radni pritisak u sistemu na wur u a zatim nastelujete pritisak na regulatoru pritiska na k glavi da bude 5bar mislim da je kljuc 19 ili 17 izvrnete ventil i ispod opuge na ventilu obicno ima tankih podloski cijim vadjenjem ili dodavanjem povecavate ili smanjujete dolazni pritisak na k glavu sa pumpe.
i kada su ti pritisci ok i kad su dobre dizne kr onda radi kao sat.