VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: zvezdanzax Decembar 03, 2013, 12:27:47 posle podne
-
Iz Majdanpeka sam ima Golfa 4 sdi 2000 godiste sa 2/3 vrata imam proplem koji mei se javlja na dijagnosti
17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
P1248 - 35-10 - - - Intermittent
Zuji mi klapna gasa kad je auto na kotaktu ,pali lepo , ali kad se upali posle par sekundi mi se pali ESP lampica i motor blago menja zvuk ..
Taj problem mi se javio posto sam radio bos pumpu , majstor me ubedjuje da to nema veze sa bos pumpom vec da je nesto drugo upitanju.
Molim vas za savet ... dali je neko imao ovaj slican problem ..dali je majsor zeznuo bos pumpu ..dali je nesto drugo zeznuo dok je montirao pumpu ???
Zvezdan ..Hvala unapred
-
zvezdanzax
Popuni lokaciju u profilu.
-
Possible Causes :
Start of Injection Timing Regulation not OK
Injection Pump Control Range blocked/dirty (e.g. by Metal Particles)
Engine has stalled / ran out of Fuel recently
Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108) faulty
prostudiraj ovo
-
mislim da se poslije mijenjanja boš pumpe auto treba spojiti na auto dijagnostiku i resetovati...ako si to već radio onda neznam šta je u pitanju ali sam prilično siguran da nije do boš pumpe.
-
Treba i da se podese parametri na bosh pumpi,vreme ubrizgavanja,hladan start i sl.
-
Potrebno je da se podesi pumpa.Pomocu dijagnostike ce se videti gde treba da se steluje.Kad se to odradi nestace ti problemi sa esp-om i nece menjati zvuk.
-
nakon sto je vratio pumpu na mesto i upalio auto ,bosista je stavio auto na dijagnostiku i ocitavao parametre ,zatim je nesto pomerao na pumpi dok jedan parametar koji je bio na 6 nije dosao na 2.5 i onda mi je rekao da je to to ...
dali ste na to mislili ?? Ocigledno da to sto je on radio nije dovoljno posto se nista nije promenilo
mislim da se poslije mijenjanja boš pumpe auto treba spojiti na auto dijagnostiku i resetovati...ako si to već radio onda neznam šta je u pitanju ali sam prilično siguran da nije do boš pumpe.
Te greske mi se nisu pojavljivale na dijagnostici , a bio sam na 3 razlicita kompa
-
Possible Causes :
Start of Injection Timing Regulation not OK
Injection Pump Control Range blocked/dirty (e.g. by Metal Particles)
Engine has stalled / ran out of Fuel recently
Wiring/Connectors from/to Injection Valve (N108) faulty
prostudiraj ovo
Te greske mi se nisu javljale na dijagnostici ???
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17656/P1248/004680 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17656/P1248/004680)
-
Problemi koji mogu da prouzrokuju tu gresku koju ti je pokazala dijagnostika
-
Problemi koji mogu da prouzrokuju tu gresku koju ti je pokazala dijagnostika
Hvala probacu
-
Nema potrebe da citiras post iznad
-
ok
-
Resio sam proplem :-)))))))))))))))))
Problem je bio u tome da bosista kad je vratio pumpu nije stelovao paljenje , tako da je imao rano paljenje , jel na komjuteru okvir paljenja je od 40 do 80 , a dijagnostika je pokazivala da je na golfu bilo 200 !!
pomerao sam pumpu dok nije dosla u oznacene okvire , sad je na 60 , radi ko sat , ne bruji ,ne otvara klapnu u leru , ne pali se esp i potrosnja mu je konacno normalana !
Zelim da se zahvalim ljudima na ovom forumu!!!
Pozdrav