VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: jare April 25, 2009, 11:24:24 pre podne
-
Dali to moze?
Ja mislim da je u motornom prostoru isto(kompresor,...)posto su isti motori isli , ali neznam zbog tunela ventilacije kabini i struje
-
verovatno moze,uz neke prepravke i dobrog majstora
-
Kompresor ok, mozda ti treba nosac za njega (Originalan naravno), kondenzator se montira ispred hladnjaka za vodu, verovatno mozes iskoristiti postojece rupe da ga montiras. Ventilator (hladnjaka)mora da se uzici da se pali sa klimom, ili mozda ubaciti jos jedan, sad neznam kako i gde ces da uglavis isparivac (onaj 'hladnjak' u kabini) ima li mesto u tvojoj ventilaciji... i ako uspes da ga ubacis obaveno moras da stavis i drenaznu cev da ti odvede vodu kondenzovanu pri koriscenju klime, inace ces poplaviti auto . . .
-
Pa ja mislim da taj mali hladnjak ide umesto hladnjaka za grejanje sto je u kabini , nego jel zna za motor (onaj sto 'duva' vazduh ) jer ima neke razlike izmedju njih(sa klimom i bez klime)! I da li mogu da ostavim svoje tunele od ventilacije ili je i tu neka razlika(sad cu da lupim) valjda zbog vakuma?????
-
QQ , bas si lupio za vakuum (http://www.ludnice.com/forum/Smileys/default/Udri.gif) . . .
Mozes da izvadis onaj za grejanje... Al, sta ces zimus gujo? (http://www.ludnice.com/forum/Smileys/default/sanke.gif)
Moraju oba da budu u ventilaciji i oni se 'dele' pomocu klapni koje usmeravaju vazduh iz ventilatora (unutarnjeg), znaci kad pomeris na plavo zatvoris odeljak u kome je grejac i saljes vazduh kroz hladnjak (isparivac), naravno kroz postojece tunele (http://www.ludnice.com/forum/Smileys/default/nos.gif) ...
Vakuum koji pominjes se odradjuje kad se ceo sistem sklopi, a pre punjenja gasom ( R-12 u tvom slucaju) (http://www.ludnice.com/forum/Smileys/default/hmmm.gif)
Hladnjak za vodu nema razlike, ali kondenzator (hladnjak za klimu) MORA (http://www.idibegaj.com/Smileys/default/deda.gif) da bude prvi do maske, znaci ispred hladnjaka za vodu i kao sto rekoh cim upalis klimu mora i ventilator (na hladnjaku pod haubom) da se upali, nezavisno od temperature motora . . .
Prosle godine sam imao problem na drugarovom Pasatu (2003) benzincu. Problem: klima (originalna) veoma slabo je hladila, gas (R-134A) na normali, pritisci OK, posle neznam kakvih kombinacija i mozganja smo ustanovili da su dihtunzi na krajevima klapni (penasta - gumasta masa na ivicama klapni) strulili i vazduh prolaci i kroz grejac.
Elem klima je hladila super sve dok se ne ugreje motor. Problem resen u motornom prostoru pomocu bypass racve i jednog ventila (kugla vodovodni vetil biggrin ) (http://www.ludnice.com/forum/Smileys/default/mad.gif) , pa sad kad mu treba grejanje mora da otvori ventil, a za klimu da ga zatvori, mali smor, ali mnogo manji od cupanja i cerupanja pola auta i skidanja ventilacije coilleo2tj . . .
Vec sam pomenuo da MORA da postoji odvodna cev za kondenz iz ventilacije . . .
-
nego jel zna za motor (onaj sto 'duva' vazduh ) jer ima neke razlike izmedju njih(sa klimom i bez klime)!
Pozeljan je dvobrzinac ventilator pod haubom, a u kabini je isti, nema razlike . . .
-
Ja imam fabricku klimu na golf 2,medjutim kondenzator,kompresor i creva do hladnjaka kabine su skinuta,pokusavam da je osposobim da opet radi...
Ima li ko kakav koristan link ili sliku fabricke instalacije,dakle od kompresora do hladnjaka kabine?
-
ventilacija je slicna sa passata b3 i golfa dva a i motori su isti,ja imam jednu rasparenu klimu koja mi hvata prasinu neispravan je kompresor i bas sam uporedjivao.Moraces samo prepraviti prostor kasete za sitnice i policu ispod nje i probusiti par rupa na pozarnom zidu.Sve u svemu izvodljivo ali ima i dosta posla.javi ako nesto zapne ugradjivao sam klimu u par vozila naknadno.
-
.
-
Evo nesto sam racunao vezano za klimu! Nazao sam na otpadu golfa 2 sa klimom ,ali bez kompresora.Covek mi trazi 50 eura za kompletnu instalaciju od klime znaci hladnjak, isparivac i unutrasnju ventilaciju(sve sa polugama, policom,komandama,...)! Koliko sam video kompredsori se krecu od 50-100 eura u zavisnosti od stanja! Znaci kompletna klima mi be izasla 150 eura , Ugradnja by me biggrin i oko 50 eura racunam na punjene iste ! Dolazimo do cifre od 200 eura sto dzaba za takvu stvar, eto toliko od mene!
Imam i ja nekoliko pitanja:
1.Kompresor iz b3 pasuje na golfa 100%??????
2.Koliko kosta reparacija kompresora(neka priblizna cena)?
@ zemunac
Jel ti nije problem da slikas motor od golfa jer me interesuje kako je postavljen kompresor , jer imas servo letvu kao ja!
-
.
-
Hvala na brzom odgovoru biggrin, vec imam problem jer se meni servo pumpa nalazi na mestu gde je tebi kompresor, sad treba da vidim da li ima rupe za nosac(mislim na blok motora) kod pozarnog zida da tu prebacim pumpu
-
.
-
.
-
.