VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: thund3r Novembar 26, 2013, 11:55:22 posle podne
-
Pozdrav svima, imam nekoliko problema sa autom, u pitanju je passat B5.5 2004 god automatik, pa da pocnem, prva stvar, evo sad je pocelo hladno vreme auto nece da greje, prethodnih godina je duvalo toplo vec posle par minuta voznje, i uvek sam ga drzao na 21-22 c na ekranu klime i bilo je ok, sad dostigne radnu temperaturu i najveca toplota koja duva je mlaka, to kad stavim na high na ekranu automatske klime tj na najvisu temperaturu grejanja, nesto nije u redu, g-12 sam proverio sve je kako treba, drugi problem je taj da je poceo na ekranu da izbacuje nekakvu gresku cim ga upalim -emission workshop- tako nesto i upali zutu lampicu u obliku ventila, malo sam se raspitao i rekli su mi da je problem mozda oko egr venitla sta god znacilo, do sad nikad nije izbacivao ovakvu gresku, i poslednji problem je da kada namotam volan naglo na desnu stranu (kada skrecem ili ulazim u krivinu) izbaci gresku na ekranu gde pise -stop brake service manual- moram da napomenem da se ovo ne desava stalno vec po kisi i hladnom vremenu...Ako neko moze da mi odgovori na neki ili sve navedene probleme bio bi mu unapred zahvalan da bi znao o cemu je rec, auto ide u servis pa da me ne oderu tamo....hvalo jos jednom unapred. :(
-
Sto se tice grejanja, moguci problemi su:
1. Zapusen mali hladnjak.
2. Crkao motor za klapnu koja regulise da li da duva toplo ili hladno.
3. ,,Pojeo,, se filc na klapni.
Imamo iste automobile. Moj passat greje brate, ne moze da se sedi unutra, posebno kada stavim klimu na HI, sto se tice temperature.
Zakaci na dijagnostiku. I neka uradi test klimatronika. Meni je bas to drugar skoro radio sa dijagnostikom.
-
Druze hvala na odgovoru, meni je ovih nekoliko godina koliko ga vozim grejao bas kao sto ti kazes, nisi mogao da sedis u kolima na 25-26 c kad stavis, prvi put da imam problem sa grejanjem, mislio sam da je g-12 nestao ali je pun, videcemo ovih dana sta ce reci u servisu, samo da nije nesto "strasno".
-
Brate, to smo da probamo da pomognemo. Zato forum prvenstveno sluzi. Desi se da elektronika pobrljavi. Pa se poniste greske i opet radi bez problema.
Ja bas kada sam otisao kod drugara prepar nedelja, on ukljucio na dijagnostiku. I on izbacio neke silne greske na klimi, a ja se oduzeo. Ponisti on greske, provozali se malo. I posle toga nista. A bio je izbacio greske tipa da su klapne zaglavljenje i te stvari. Mada je meni klimatronik i pre toga savrseno radio.
-
Auto je bio u servisu, sto se tice problema sa grejanjem bio je zapusen hladnjak, ako sam dobro razumeo, problem sa paljenjem senzora za kocnice je sredjen, nisam pitao sta su radili, a problem sa lampicom u obliku slavine je problem sa EGRom, kao cistilu su taj ventil ili sta vec, medjutim kada sam krenuo iz servisa i vozio 10 ak kilometara lampica se opet upalila i pisti, za to ne znam sta da radim, mnogo iritira i pisti u toku voznje, da li postoji neki nacin da se ovo resi, popravi itd ???
-
i na mom paji je upaljena ta lampica,dijagnostika pokazuje isto na erg da je prljav,skinut je ociscen od garezi,opran vracen i opet lampica gori
-
Meni je bio zapusen EGR. Kad sam ga skinuo i krenuo da cistim, samo sto mrtav cetnik nije bio unutra. Toliko je bio prljav da nije mogao da vrsi svoju funkciju. Kad sam ga ocistio, osetila se promena. A lampica mi nije gorela ni kada je bio tako prljav, tako da trazi dalje sta je.
-
@BladeBG jel ti nije frka da objasnis postupak ciscenja egr-a i sta je potrebno id alata? Izvini ako sam dosadan ali trazim svuda po forumu i nigde nisam nasao da je neko napisao celokupan postupak... :31
-
Prvo mora da se skine egr ventil. To je jasno. I da se otkaci crevo koje ide na isti.
Onda neki sprej za ciscenje i odmascivanje auto delova. Zavisi koliko je zamascen EGR, kod mene je potroseno skoro dve boce onog najveceg pakovanja wd-a 40.
I prskas sa sprejem egr ventil dok ne skines sav garez i spolja i iznutra. I malo ostavis da se osusi. Pa ga vratis na kola.
-
od alata ti treba gedora 12 sa dobrim nastavkom, torex T30 takodje sa dobrim nastavkom, ne preporucuje se ciscenje EGR ventila bez skidanja usisne grane i ciscenja iste.
-
Naravno ako radis sam, da imas i malo krsteni alat se podrazumeva. Nije to neka nauka da ga ocistis, ako si se i malo iz hobija bavio automehanikom, ali treba malo slobodnog vremena i strpljenja.
I ja sam mislio da kad bude lepse vreme skinem usisnu granu da ocistim. Sa autom nemam problema, ali cisto zbog preventive.
-
kad odvojis samo EGR od usisne i ocistis samo njega, to je kao da nista nisi uradio, opet ti usisna puna, i moze da se desi da otpadne komad cadji i da napravi karambol.
-
Istina, ali kada sam ocistio sam EGR osetila se promena. Nije bas da nista ne znaci. Ne pricam napamet. I na proslom passatu i na ovom je bilo tako. Ali pravi posao je da se ocisti i grana i ventil.
-
a sta ako je crko egr? tj ako je pukla membrana? probaj vakuumom da vidis da li radi membrana ako vuce fals promeni egr...
-
majstor18 hvala puno,pocinjem ja to nadam se danas kod drugara majstora njegovim alatom da rasturam,naravno ako uprskam nesto tu je on :) nisam znao da mora i usisna,bice posla. Meni je auto presao 380000 i mislim da mu radi egr ali isto preventivno hocu da ga sredim malo jer vec rasturam ono debelo crevo na kom je onaj osigurac koji se zeznuo i ne drzi ga vise pa spada,nasao sam drugi osigurac vec,majstor hteo da busi da ga fiksira ali ja ne pristajem na te dzulovske nacine resavanja problema formidable
-
Pazi na debelo crevo kod majstora lollol da ti ga ne prosiri previse lollol
-
Uspesno sve zavrseno,egr bio prljav skroz...vrv nije ni radio. Usisnu granu sam ocistio samo na pocetku koliko sam dohvatio,mora da se pazi da parcici cadji sa nje ne upadnu,nije preporucivo. Kupuo sam neki sprej za ciscenje karburatora i on nosi sve kao rukom. Mislim da mi malo bolje ide auto,mozda i tripujem al svakako da je dobro sto sam ga sredio. Medjutim glavni problem niko ne moze da mi resi,pri ubrzavanju cela karoserija se trese,menjao sam desnu poluosovinu i zglob do menjaca,levi zglob do menjaca...nista se ne menja na bolje. Neki treci majstor pominje zamajac da je mozda los,mada ne trese i ne lupa nista pri paljenju i gasenju,korpa i lamela odlicni...cetvrti majstor kaze mozda je menjac sa falinkom,a saltuje sve normalno...ne znam vise sta da probam bonk
-
a moze svasta da bude, mozda nije dobro motor uzubcen, mozda dizna neka falsira ili gubi kontakt, mozda je do zamajca, lamele, stope motora, mjenjaca....
-
Dizne nisu jer sam to vec sredio,neki kontakti su bili losi,struja na jednoj. Menjac moguce ali 99% zamajac los,iako ne luba kad palim i gasim auto. Mozda sam sad dosadan ali vidim da dosta poznajes problematiku vw,pa me zanima i koje ulje da sipam obzirom na to da mi kastrol trosi onako poprilicno...razmisljam o likimoli,to mi preporucuje majstor jer je jedino ulje kod nas koje je iz nemacke bas @Bojan5
-
propisano ulje za taj motor je castrol 505.01 5w40, ne bi smjeo nikako da ga potrosi vise od 1l na 10 000km, ako trosi vise 100% nesto nije u redu, ili prosipa nedje, ili turbina baca u usis ili u izduv ili je motor rekao pa pa.
-
Haha...ma nije motor,radi ko sat. A los mi je dole na karteru sraf ali ne verujem da toliko prosipa.