VW Klub

VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: Zoran_gimn Novembar 22, 2013, 09:48:33 posle podne

Naslov: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: Zoran_gimn Novembar 22, 2013, 09:48:33 posle podne
Pozdrav svima! Oterao sam auto pre neki dan kod majstora i uradio je elektoniku koja je nedostajala (pretpaljenje, motoric ler gasa itd.), medjutim kada sam preuzimao auto receno mi je da ventili ne zatvaraju kako treba na trecem klipu i to samo kada radi na ler gasu i kada je na plinu. Pri visim obrtajima navodno dobija kompresiju a na benzinu sve normalno. Po svoj logici ja mislim da je ovo nemoguce, ako zatvaraju onda zatvaraju ako ne onda ne. No dobro, ja sam to proverio i stvarno, na leru kada mu skinem kabal sa treceg cilindra ne menja zvuk, sto znaci da ne radi...Javlja se jos i problem da kada je ler dobar na plinu, onda na benzinu ler ide na 2,5 hiljade obrtaja.
E sad, ima tu zanimljivo jedno crevo koje sluzi za karter gasove i sprovodi ih nazad u kutiju filtera za vazduh ali se na pola puta racva gore prema glavi i prikljucuje na cevku koja se nalazi ispod usisne grane a kod prvog cilindra. To crevo je secam se ranije bilo blokirano i secam se da je tada motor na plinu izvanredno radio ali na benzinu nije imao uopste ler gas. Kada ja ponovo blokiram taj usis na toj maloj cevcici na plinu radi perfektno, cak se izgubi i problem sa kompresijom na trecem cilindru. To sam objasnio majstoru i on mi je rekao da taj usis mora biti povezan na crevo za karter gasove i otvoren...

- Moj pitanje za sve ljude koji umeju i voljni su da mi pomognu je za sta sluzi ta mala cevcica?
- Kako je moguce da kad je ona otvorena motor nema kompresiju na trecem cilindru na leru?
- Sta da preduzmem a da uspostavim dobar rad i na plinu i na benzinu?
- Meni pada na pamet da ugradim mali mehanicki ventil kojim cu kontrolicati protok vazduha koji motor tuda usisava, ali ne znam da li je to nesto bitno za motor pa ce mu malo vazduha naskoditi?

Pozdrav svima i hvala unapred!
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: milan_b mk1 Novembar 23, 2013, 02:22:20 pre podne
ja nisam strucan ali ti mogu reci da ako planiras da se igras sa smesom-kolicinom vazduha da mozes ceo motor da upropastis ...
-kakav plin imas , sekvent ili obicni ?
-ubaci neku sliku ?
-slikaj i to crevo

kada ti je blokirano crevo dobijas manje vazduha i  na gas bolje radi , znaci da ti nije dobro ustelovana smesa na isparivacu tj, kad to crevo nije zapuseno dobijas previse vazduha na tu kolicinu gasa i ler ti se povecava kao i potrosnja i imas detonacije i nece da vuce ...
motor ti je ok i sam si napisao da na beznzinu sve radi ok dok ga ne prebacis na gas i obrnuto kad ustelujes na gas nece na beznzin bas iz razloga sto nije ista smesa vazduha , ovo sto si napisao da kad skines kabal sa treceg prvo nemoj raditi dok je upaljen motor drugo gas moze da sagoreva i na ''dva'' cilindra neces osetiti tim skidanjem nista ... sprzices klipove bezveze i unistiti motor

po meni- nepravilno ugradjen uredjaj , majstor ne zna da ti usteluje smesu pa ti slaze price i uzima pare... itd
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: Zoran_gimn Novembar 23, 2013, 11:09:12 pre podne
Milane, hvala ti sto zelis da pomognes...

Ovi motori su dosta specificni i trebao bi neko ko se bas dobro razume u njih. Ako poznajes nekog takvog ili znas nekog ko zna nekog bio bih ti veoma zahvalan...

Inace imam obican plin, a evo i slika...

(http://imageshack.com/a/img202/6819/dlpj.jpg)
(http://imageshack.com/a/img40/9915/bq7c.jpg)
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: milan_b mk1 Novembar 23, 2013, 12:22:52 posle podne
pa ne znam sta bih ti rekao , k-glava i plin ako se ne usteluju dobro nikada ti nece raditi kako treba , probaj da odes do jos nekog majstora pa pitaj za misljenje , pa ako si vec odlucio da ugradis gas mozda si mogao da prebacis na digifant motor ... tesko da ce ti iko ovde na forumu resiti problem preko tastature bolje plati malo vise dobrog majstora ustedec posle na gasu i zivcano ces ostati zdrav :)


ima par ljudi sto ja znam da su dobri majstori ali u bg-u su ljudi , sada ne znam koliko ti to znaci :)
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: Zoran_gimn Novembar 23, 2013, 04:13:37 posle podne
Mozda bi mi znacilo....Ja cesto idem u Sremsku Mitrovicu pa mi nije BG daleko odande...Ako ga ne sredim kako treba lepo odem tamo ako kazes da je dobar majstor pa da ga usteluje...
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: Golf2gtu Februar 27, 2014, 11:39:49 posle podne
Imam ja plin i motor kao i ti :) i nemam problema sa plinom i benzinom imam ali tokom zime kada su jaki mrazevi moram da upalim na benzin da odradi malo i kasnije vratim na plin i sve radi super...
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: dobri nikola Mart 07, 2014, 08:35:28 pre podne
Zorane sta si uradio po pitanju plina, da li na isparivacu imas jedno tanko gumeno crevo koje vodi ka usinoj grani. Steta sto ti je isparivac dosta udaljen od klapne gasa i mesaca, ali dase sve srediti, javi se...
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: Zoran_gimn Oktobar 05, 2014, 09:34:13 posle podne
Pozdrav svima, evo resenja za aute koji imaju obican plin a k glavu i dirnktno ubrizgavanje na primeru ovih vw motora koji su u golfovima i pasatima.

Sta je glavni problem...kad motor radi na benzinu on bezin dobija dirnkto u cilindre a vazduh dobija sa tri razlicite strane: glavni ulaz gde je klapna, ulaz preko ler motora i ulaz iz karter garova koji se uvlaci na malu cevcicu kod drugog cilindra na usisnoj grani. Kada se postavi obican plin on se ugradi na glavni ulaz pa tako ostala dva ulaza postaju fals vazduh jer u njima nema plina...resenje je da se drugi ulaz potpuno zacepi a treci treba smanjiti ventilom koji se mora ugraditi ali se ne sme skroz zatvoriti jer auto tada trosi ulje. Ler gas se steluje na klapni i preko rasprsivaca. Radi tako i na benzin ali naravno ne sasvim kako treba. Manje trosi i nema skakanja i smanjivanja ler gasa.
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: Ivan Oktobar 05, 2014, 10:43:37 posle podne
Ko ti je to rekao taj te je zestoko slagao.

Kojih, bre, tri ulaza za vazduh?

Kako kod drugih radi bez problema a imaju dotok plina "samo na jednom mestu"?

Problem K glave i plina je taj sto se uredjaji ugradjuju kod kojekakvih nazovi majstora i sto se niko ne seti da taj auto malo vozi i na benzin kako dizne ne bi zapekle.
Ljudi pale i voze na plin misleci da ce tako da ustede ako ga ne pale na benzin ili nekad provozaju na to isto gorivo.

Posle kad ne radi kako treba ili nece da pali nastaje haos.
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: mikula Oktobar 05, 2014, 11:37:56 posle podne
ivane mozda i ima logike za dva ulaza al za tri mi nema logiku jos pogotovo da uzima plin sa cevi ibera, vidi putanju od klapne do prog cilindra i od klapne do cetvrtog, ova do cetvrtog je skoro duplo duza a tom logikom bi i bio manji dotok plina na cetvrti cilindar a samim tim i neravnomeran rad, mada cudi me da je obican plin ubacen na taj auto ocigledno je budzeno u nekoj garazi neka jeftinija varijanta
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: Ivan Oktobar 05, 2014, 11:43:23 posle podne
Nema to nikakve veze sa duzinom usisnog kanala.
Svi modeli sa K glavom tu imaju ulaz za plin.
Naslov: Odg: Passat 2.0 16v sa motorom od golf 2 1.8 16v, problem sa plinom
Poruka od: dobri nikola Oktobar 06, 2014, 11:01:30 pre podne
                   Zorane, mislim da ti nisi dobro razumeo coveka - majstora, ili ti nije dobro objasnio. Dovod plina postavlja se na usisu cistog vazduha ( deo od filtera za vazduh do merne ploce ). Treba toliko dozirati plin, da auto lako i mirno upali, a kad se doda pedala gasa. Motor lako i sigurno prihvata tu komandu.  :3 clap
                  Samo podesavanje plina, najbolje je odraditi uz pomoc analizatora izduvnih gasova, jer je vazno da smesa plina i vazduha bude pravilna u svim rezimima rada. Desavalo mi se da dodju musterije sa garavim svecicama, a vozi ga stalno na plin.

                                                                                                                                                                                                          :46