VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Peca_Nis Novembar 20, 2013, 03:07:44 posle podne
-
Desava mi se nesto cudno u zadnje 2 nedelje. Upalim auto i krenem. Prebacim iz prve u drugu i pustim gas, tako da auto sam ide. Lagano pocinjem da dodajem gas i na nekih 1200-1400 obrtaja auto pocinje da secka, i ponasa se kao jugo sa zapusenim karburatorom. Ako nastavim da drzim taj isti gas, auto i dalje secka, dok ne dodam jaci. Cim dam jaci gas, "probije" i ide odlicno. Auto na leru normalno radi. Problem se desava samo pri malim brzinama i pri obrtajima od 1200-1400
Dijagnostika ne pokazuje greske. Imam nov protokomer. Nov filter za vazduh, nov filter za naftu. Ociscena turbina, usisna i izduvna grana, egr i interkuler. Skinut katalizator.
Golf 4, TDI, alh 66kw
Sta moze da bude problem?
-
pozdrav
meni se isto to desavaslo na bori samo dok je hladan,i bio je u pitanju egr ventil jer on je otvoren samo dok je hladan auto ,kad sam ga iskljucio prestalo je trzanje.
zatvorio sam ga tako sto sam zapusio crevo sto ide na njega (pecurku)sa srafom a sa njega sam ga skinuo.
-
miki 978
nisi ti nista zatvorio egr ventil ,stim sto si zastopao vakum sa pecurke
ne radi se eliminacija egr na taj nacin batine
-
Miki, hvala ti na odgovoru, znam na sta sad da obratim paznju :)
Sony, da blokiram egrkod majstora, ili da ostavim ovako kako jeste?
-
idi na dijagnostiku i proverite vrednosti i ispravnost egr ventila...ako je ok ,ne diraj nista nije to nemac dzabe postavio tu..
a ako se desi da dijagnostika kaze da nije ok ,onda kod majstora i zastopaj ili ako imas parica ti kupi nov i cao :26
-
naravno da se tako zatvara isti je efekat kao i da se blokira sa limom na cevi,izduvni gasovi vise nemogu proci ka usisnoj.
na ovaj nacin moze na modelima do 2002-2003 jer mladji modeli prijavljuju gresku neispravnog egr ventila e onda mora da ostane crevo i stavlja se lim.
dijagnostikom se zatvara ventil ali ne skroz ,ostaje jos uvek otvoren kad je hladan ali u mnogo manjoj meri
-
Peco, provjeri protokomjer opet.
-
Proveri sva creva, posebno turbine. Jeste da je ne pali on na malim obrtaju, ali moze da bude i do toga. Skoro na pasatu b5.5 prijavio protokomer, isto je radio na secanje na malom gasu i bilo je busno crevo turbine.
-
ima tu milion stvari da se ne lazemo
-
naravno, i bas zbog toga treba proveriti sve pre neke zamene delova. A samo kazem da i najmanja rupica na tim crevima moze praviti probleme
-
Protokomer je nov, nisam uzeo polovan, vec nov :) dijagnostika za sada nije prijavila gresku, videcu ovih dana sta kazu vrednosti egr-a. Hvala na savetima :) A i creva cu prekontrolisati
-
mozda ce ovo da zvuci smesno,meni se to seckanje jednom desilo kada sam menjao
neki osigurac,mislim da je bio za unutrasnje osvetljenje
tada mi se nesto izbagovalo,nije radio brzinomer i seckao je na nizim obrtajima
na dijagnostici je prijavljivao samo gresku za brzinomer. majstor je rekao da to seckanje nema veze sa
ovom greskom,medjutim kada je obrisao gresku sve se vratilo na normalu
ako si nesto cackao oko osiguraca mozda je zbog toga
zvuci neverovatno
-
Pa bas je skoro mjenjo kompletan sat
-
Nisam menjao sat, samo podlogu sata, sat je ostao moj isti. To se desavalo i pre toga. Sto se osiguraca tice, nisam skoro menjao neki...
-
Sa trece dizne kabal sto ideonaj dzek najblizi dizni,istekal,malo kontakt spreja i ustekaj/istekaj par puta i rijesen problem vjeruj ;)
-
Hvala druze :) probam to u toku dana pa javljam :) :)
-
Ajde pa javi jeli proslo to trzanje i sl :)
Ali doro se potrudi,ocisti malo i pinove unutar konektora i sl imaju ja msm 2 i naspricaj kontakt sprejom malo vise i istekaj pa ustekaj 7-8 puta :)
AKo to ne pomogne nazalost izgleda da ti je otisla elektronika dizne :)
-
identicna situacija i kod mene,moj je sdi,bas smo peca I ja to ustanovili
-
Ja sam bas na svom SDI-u bivsem imao identican problem i tako ga rijesio,sreca nisam morao mijenjati diznu :)
-
probacu I ja majstor1
-
samo vi cackajte mecku lollol lollol
-
Da ne bih otvarao novu temu, identican problem je u pitanju. Golf 4 sdi, presaltam iz prve u drugu brzinu i u drugoj pri malom gasu, negde 1100-1200 obrtaja isto tako secka/trkelja kako bih vec to opisao, kada dodam gas normalno se ponasa, u leru takodje normalno, uglavnom kad je hladan desava se to seckanje koliko sam zapazio, ako ste uspesno to resili bio bih zahvalan na svakom savetu :) thumbup
-
ja jos nisam biggrin
-
imam isti problem ali ne mogu naci EGR ventil na mom motoru, 1.4 16v. jel moze neko da mi kaze sta je ovo na slici, jel mi ovo nekako djeluje kao "neki" egr :)
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/28/19dd6262c47941e05036d89a07ebe51b.jpg)