VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Artur Novembar 17, 2013, 12:47:28 posle podne
-
Drustvo, vec 10 dana se cimam sa kvarom na autu bez rezultata.
Radi se audiju A4, 2001, 1,6 benzinac. Jednog jutra nisam mogao da upalim auto i majstor kaze da zamenim svecice sto sam i uradio i posto to nije resilo problem zamenio sam i kablove i opet nista - kada upali radi kao traktor i kada vadim prvi i cetvrti kabal sa svecica ne menja rad a kada izvadim drugi ili treci gasi se. Moze li biti problem u bombini, razvodnoj ruci ili u necemu drugom? Molim vas za pomoc jer mi je majstor bolestan a auto mi bas treba ovih dana
:30 :30 :30
-
Pa pogledaj da ti nije razvodna kapa, ruka... Ako nije to onda je komutator, bobina...
Lici na to, mada moze da bude i pitanju i neka druga stvar. Proveri ovo obavezno pre bilo cega, cesto se desava da na taj nacin reaguje motor zbog ovih "sitnijih" stvari.
-
Dosta je nepristupacno tamo odakle polaze kablovi, neznam ima li ovaj model uopste razvodnu ruku, tj. dok sam imao golfa dvojku menjao sam razvodnu ruku i kapu, ovde mi to deluje mnogo drugacije
-
A neki majstor da ti odgovori?
Sent from my ST23i using Tapatalk
-
izgleda da danas nema majstora na forumu. Evo sta sam iskopao na netu,
http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZUENDSPULEN/AUDI/A4%2520AVANT%2520%25288D5%252C%2520B5%2529/U2003/3825/ (http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZUENDSPULEN/AUDI/A4%2520AVANT%2520%25288D5%252C%2520B5%2529/U2003/3825/)
ovo bi trebalo da je bobina sa razvodnom kapom
-
Ovo mu je bobina. E sad,ja mislim da on nema razvodnu ruku i kapu,tj nije klasicni baterisjki sistem paljenja,vec informacije za bobinu dobija sa kompijutera,takozvano elektronsko paljenje. Tako da moze da bude da ti je otisla bobina,ova sa slike,ili neki senzor,sa koga bobina dobija informacije. Ispravite me ako gresim.
Ako je tako kao sto mislim,moze da bude da ti je otisao senzor rpm,senzor polozaja radilice,itd.
Prikaci auto kod nekog na dijagnostiku,ona ce ti reci sve. Pozdrav
-
Kacio sam danas dijagnostiku, pokazuje prekid paljenja na prvom i cetvrtom cilindru, nema greske na senzorima radilice i bregaste
-
A jesi li probao da izvadis svecicu,i probas da zaverglas da vidis dal bacaju varnicu?
-
Prva i cetvrta bacaju ali mnogo slabije od druge i trece
-
Onda je verovatno do bobine.
-
Ovo na slici ti je i komutator i bobina u jednom.
Pogledaj razvodnu ruku, prati kablove i nadji je nekako. Koliko se secam drug ima audi a4 i ima razvodnu kapu i ruku :)
Nesto o tih stvari mora da bude problem, cim dijagnostika ne pokazuje nista ozbiljnije.
-
Kablovi idu direktno iz ovoga sa slike, pa zakljucujem da je ovaj deo ujedno i razvodna kapa i bobina i komutator. Izgleda da cu morati i ovo da kupim pa da vidim da li je to problem. Samo neznam kako cu to sam da zamenim, deluje mi dosta komplikovano onog dela koji dovodi vazduh do usisne grane a dok se on ne skine ne moze da se dođe do razvodne kape
-
Zbog nestrpljivosti sam sada eksperimentisao ponovo i definitivno je struja na prvom i cetvrtom kablu bas slaba. Da li je neko imao iskustva sa ovim bobinama da odu samo dva izlaza a dva da rade extra ;)
-
i meni je prije par dana bilo na vw lupo isti slucaj,bombina ili kako vec je zoves
-
Kupujem je odmah ujutru pa cu javiti ishod, hvala svima na pomoci congratulations
-
Evo utvrdismo danas da je problem bio do bobine. Izmedju polovne originalne i nove BERU odlucio sam se za novu. Hvala svima jos jednom :26
Ko bude u prolazu mojim krajem castim pivo mahac
-
Zaboravih da napomenem, nisam video gluplje mesto za bobinu nego na ovom autu, strasno, mora da se skida klapna, totalno bezveze, thumbdown