VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: To-fast Novembar 09, 2013, 07:15:24 posle podne
-
Radi se o passatu b6 2.0 tdi , 103kw , oznaka motora BMP 8v. E sad imam problem u radu egr, da ne duzim oko toga . Zato bih da ga zatvorim fizicki ali onda ce se naravno upalit check lampica na boardu , a da bi se ona ugasila treba da se uradi remap ecu-a koji nije ni malo jeftin, nekih 150-190e badmood. Postoji li neka jeftinija varijanta ? Ili ako znate nekog ko je pouzdan da se posalje da reprogramira to, a pri tom i da je neka cijena pristupacna :-) Hvala
-
Ima nesto sam citao na netu kao imitacija rada EGR-a se zakaci. Trazi nemam pojma sad gde sam to video.
-
Kada ga zatvoris fizicki pojavi gresku jer protokomer vidi vecu kolicinu vazduha... samo remap
-
Malo sam se raspitao, i postoji alat tj software jednostavne upotrebe ECUsafe koji inace dosta mehanicara koriste za gasenje dpf filtera i egr ventila itd, inace je dostupan ko se potrudi da ga pronadje besplatno sa licencom na netu. ostaje jos da se nadje neki software za iscitavanje i ucitavanje fajla i obd2 kabl. a sve to ima na ebay za nekih 12-15e. u najgorem slucaju uvek treba sacuvat originalni fajl da bi se isti mogao ucitati ako nesto podje po zlu . Naravno znam da je ipak remap od strane nekih profesionalnih tjunerskih kuca mnogo sigurniji i jos ako to ti odradi osoba koja je kompetentna iz te oblasti i elektornike 100% sigurnije. ali razlika u cijeni je velika pogotovo sto se radi o gasenju egr ventila sto zahtijeva kranje jednostavnu promjenu 8-16 bitnog koda za paljenje lampice ... problem je jedino sto ovaj program moze da se desi i da ne odradi to na neka auta :-))