VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: L@ki April 21, 2009, 10:25:23 posle podne
-
Ne razumem se preterano u mehaniku i motore.
Pa me zanima da li je sve jedno koji se blowoff ventil stavlja na koji motor.
Konkretno. Video sam na netu nekoliko vrsta blowoff ventila i cena im varira od 20 do 140 eur. U ?emu je razlika sem u ceni.
(http://tbn1.google.com/images?q=tbn:W7lRFIIkaBbhnM:http://www.tuningcentar.com/cms/images/stories/tuning%2520i%2520performanse/blow%2520off%25208.jpg)
(http://tbn3.google.com/images?q=tbn:Ax0fgVJdxwiIyM:http://www.tuningcentar.com/cms/images/stories/tuning%2520i%2520performanse/blow%2520off%252010.jpg)
(http://tbn2.google.com/images?q=tbn:qENqAvVSMagHuM:http://www.turbosystem.com/images/BoostControl/P1010044.JPG)
(http://tbn2.google.com/images?q=tbn:dZnWD_H5aN47sM:http://www.shiva-automotive.net/shop/images/A-DKBOV40-00.jpg)
Jel va
-
pa konkretno ti svakako nemzoes da stavis obican mehanicki blow off ventil jer nemas klapnu za gas i nema sta da napravi pritisak koji bi otvorio taj ventil.
inace bov kod tdi motora i nema neki efekat sem sto stvara onaj izuzetno lep zvuk cssssssssssssssss biggrin
inace bov se koristi i stavlja se izmedju turbine i intercoolera radi smanjenja pritiska koji deluje na lopatice turbine prilikom oduzimanja gasa (kod benzinca) jer kada oduzmes gas,klapna za gas se zatvara a turbina se i dalje vrti par sekunde i u tom trenutku nastupa bov i ispusta taj visak vazduha kako se turbina nebi zagusivala i kako bi uvek bila spremna za sledecu brzinu-fakticki turbina radi bez ometanja i samim time se cak i vek trajanja turbine produzava.
e sad-ono sto se na tdi motore stavlja su takozvani elektromagnetni bov a za njih je potrebno namontirati taster (prekidac) ispod papucice za gas i kad das gas do daske i pustis gas onda bov dobije od svoje elektronike komandu da otvori, pa se cuje csssss
inace sva elektronika se dobije uz te bo ventile
lepo to radi ali mislim da nema ispod 200 evra a 200 evra dati za nesto sto samo pravi csssss i nije bas jeftino,mada i ja bi uzeo kad bi imao viska bleh
nadam se da ti je jasnije malo
-
Blow off valve se ugradjuje SAMO na turbo punjene motore i sluzi da ispusti visak pritiska iz usisne grane, i to zbog sprecavanja ostecenja motora i turbine...
Pogledaj malo kod mojih zemljaka na sajtu : http://www.turboservis.rs/?wastegate
Moj motor je 2.0 TDI i nista se necuje . . .
-
nema ova skica veze sa onim sto je decko pitao
ovo je wastegate i sluzi da ne dodje do prepunjavanja,ona otvara kada pritisak predje dozvoljeni nivo i onda visak prolazi kroz wastegate i zaobilaz lopatice turbine na izduvu
inace se turbina sastoji iz dve turbina,usisna i izduvna,izduvni gasovi pokrecu turbinu koja je odmah na izduvnoj grani i izduvna turbina je povezana osovincom sa usisnom turbinom i tako se pravi bezkonacni ciklus usisavanja i izduvavanja
(http://www.2carpros.com/how_does_it_work/images/engine_turbo_charger.jpg)
-
Zaista nema veze, a i nem pojma sto si je stavio kad nema veze...
BTW turbina je na izduvnom delu, a kompresor za usisnom...
-
a da li moze da se ugradi blow off ventil na moju ljutu masinu,Golf 2 1.6 td intercooler,ako je toliko dobar ventil koji stiti i turbinu i motor voljeo bih da ga ugradim,naravno ako nije nenormalno skup,jer sam tek remontovao turbinu a i radio sam osvezenje motora pa bi malo da im produzim vijek trajanja.
-
a ide to na dizel motore?? na primer passat 1.9 tdi???
-
Naravno da ide, moze na passata trk
-
http://www.youtube.com/watch?v=rzhADMFfJSE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=EijMeuxqDAA&feature=related
-
mislim da je ovaj prvi reciklirajuci blowo off ventil mislim da mu je bolji ovaj zatvoreni zbog senzora usisanog zraka ali podjednako rade jedan i drugi
coilleo2tj a seljacki odgovor od mene zasto sluzi blow off ventil pa da sacuva sve radne djelove u turbu lopatice lezaje karike itd.(http://img42.imageshack.us/img42/2738/2ivfa5f.th.jpg) (http://img42.imageshack.us/i/2ivfa5f.jpg/)ovo ti je moj blow off
-
A moze li wastegate da se malo podesi da ispusta manje gasova a time i turbini poveca pritisak?
-
nema ova skica veze sa onim sto je decko pitao
ovo je wastegate i sluzi da ne dodje do prepunjavanja,ona otvara kada pritisak predje dozvoljeni nivo i onda visak prolazi kroz wastegate i zaobilaz lopatice turbine na izduvu
inace se turbina sastoji iz dve turbina,usisna i izduvna,izduvni gasovi pokrecu turbinu koja je odmah na izduvnoj grani i izduvna turbina je povezana osovincom sa usisnom turbinom i tako se pravi bezkonacni ciklus usisavanja i izduvavanja
(http://www.2carpros.com/how_does_it_work/images/engine_turbo_charger.jpg)
ovo nije tacno, Jedno je turbina a drugo kompresor koji je vratilom povezanom sa turbinom. Ovo na slici je turbopunjac, koji se sastoji iz turbine koju pokrecu izduvni gasovi motora, a koja je vratilom povezana na kompresor koji sabija atmosferski vazduh i dalje ga salje u motor. ;)
-
A moze li wastegate da se malo podesi da ispusta manje gasova a time i turbini poveca pritisak?
moze naravno, ali to nije bas pametna stvar, bolje kupi veci turbo, nego da sjebes postojecu.
-
nema ova skica veze sa onim sto je decko pitao
ovo je wastegate i sluzi da ne dodje do prepunjavanja,ona otvara kada pritisak predje dozvoljeni nivo i onda visak prolazi kroz wastegate i zaobilaz lopatice turbine na izduvu
inace se turbina sastoji iz dve turbina,usisna i izduvna,izduvni gasovi pokrecu turbinu koja je odmah na izduvnoj grani i izduvna turbina je povezana osovincom sa usisnom turbinom i tako se pravi bezkonacni ciklus usisavanja i izduvavanja
(http://www.2carpros.com/how_does_it_work/images/engine_turbo_charger.jpg)
ovo nije tacno, Jedno je turbina a drugo kompresor koji je vratilom povezanom sa turbinom. Ovo na slici je turbopunjac, koji se sastoji iz turbine koju pokrecu izduvni gasovi motora, a koja je vratilom povezana na kompresor koji sabija atmosferski vazduh i dalje ga salje u motor. ;)
Ne razumem sta konkretno nije tacno? blink
I nije mi jasno sta je to vratilom povezano na kompresor? Posto u prvom delu recenice pricas o turbo punjacu, a u drugom koliko se meni cini o kompresoru, kao sto je g60...?
-
jedno je kompresor a drugo turbopunjac... G60 koliko ja znam ima supercharger, ili ti kompresor koji pokrece motor dok radi. Turbopunjac ima turbinu koja preko vratila pokrece kompresor koji dalje radi isto sto i G lader, jel sad ok? E sad prednost superchargera je sto daje boost cim upalis auto, ali je mana sto mu oduzima deo snage za svoje pokretanje, dok turbocharger ne oduzima snagu motora posto koristi izduvne gasove motora zap okretanje, ali ima turbo lag jer se turbina ne pravi boost na svim obrtajima. TSI motori koriste i jedno i drugo sto je trenuitno najmoderniji sistem rada turbo motora.
-
Komplikujes Svrle.... Vratilo koje on pominje je osovina izmedju kola turbine i kola kompresora...
-
Upravo to, i ako te je zbunilo to sto je rekao da ima 2 turbine, mislio je na propelere na turbini. Niko nije spomenuo supercharger, sve sto je bilo na slici je samo objasnjeno. ;)
-
dobro ja se izvinjavam, ja sam masinac pa volim kad je sve objasnjeno precizno. I jos nesto, vratilo i osovina nije isto, a razlika je u tome sto vratilo prenosi obrtno kretanje, a osovina ne. ;)
-
A polu osovina prenosi okretaje samo do pola, a? Dobro, sad ti si skolovan, a mi imamo po dva casa i veliki odmor... :angry:
Dobro znas da u zivotu *(praksi) nije skoro nista isto kao sto predaju u skoli (teorija), ae nam posteno reci kad si zadnji put rekao: kljunasto pomicno merilo sa nonijusom? ili koristis rec subler, ko i svi ostali? lollol
BTW ja imam na autu i turbo i supercharger xexexexe biggrin
-
polu osovina je opterecena samo na savijanje, a vratilo i na uvijanje. ;)
Ja kazem subler kao i svi, ali znam da to nije pravilno, isto kao sto se sraf i matica kazu zavrtanj i navrtka pravilno al jebes ga sad. lollol
E jel mi verujes da sam dobio tri puta keca zato sto sam rekao subler a ne pomicno merilo sa noniusom? hahahah
-
A kako se kaze pravilno Srafciger? Odvijac ili Zavijac?
-
odvijac
A kako se kaze pravilno Srafciger? Odvijac ili Zavijac?
Odvijac.
-
da li blow off valve produzava vijek rada turbini, da li ima posljedica na motor i da li ga ja komplikovano ugraditi?
-
Ja sam gledao kako su meni ugradjivali. Nije komplikovano, malo na misice :) a najvise ti zavisi koji BOV na koji motor. Ne ide sve na sve.
-
Evo moze da sisti i bez "turba"!!! Real Blow off valve on non turbo car (http://www.youtube.com/watch?v=r1ols0kIsHo#ws)
-
Moze li na polo 6n2 tdi da se ugradi blowoff ventil?
-
????
-
Moze ali elektronski ventil koj kosta oko 250 eura i sa njim samo dobijas onaj karakteristican zvuk ccccc i nista vise nema nikakvu ulogu kao pravi bov na turbo benzincima.
-
Zasto bacas pare na BOV kad ubacujes 1.8t?
-
BOV nije ni za 1.8t (stavlja se diverter valve) motore dobar a kamoli za TDI pogotovo taj elektronski sa kojim samo dobijaš whooosh zvuk, a više štete nego koristi.
-
Meni i treba samo taj zvuks pssssss,, znaci jedino moze taj elektronski koji nije bas jeftin ?
-
Brate, meni nista sad nije jasno, je l' se ti sa nama sprdas ili sta? Juce si napisao da sigurno ubacujes 1.8, a sad pricas o nekom psssss na tvom troklipnom dizelu... Sto bi rek'o Voja, "de je tu logika?"
-
Moze i dizel da ima lep zvuk
-
-Plazma- mislis na elektronski ?
-
fenikxxx pregleda postove na prvoj stranici tamo je neko okacio na td kako se cuje BOV pa sam ustanovi sve vec stoji samo malo precesljaj.
-
ako ubacujes motor 1.8t stavi HKS i imaces sve a narocito zvuk ;)
-
Daj meni 200 evropskih, pa ću da idem za tobom i vičem CSSS kad pustiš gas. Ne vidim smisao davanja tih para samo zbog boljeg zvuka. Za te pare odradiš veliki servis na dosta auta...
-
Daj meni 200 evropskih, pa ću da idem za tobom i vičem CSSS kad pustiš gas. .
lollol ova ti je dobra bratac lollol