VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Cvarak Novembar 01, 2013, 07:43:32 posle podne
-
Turbina mi se gasi na brzini od 100-120, zavisi od puta. Menjan n75 ventil, geometrija radi, vakum u crevima ima, podize vakum, nzm sta jos da proverim da bih resio ovaj problem?
-
protokomer, 90% slucajeva zna da pravi takva sranja a vecina se seti tek na kraju da se uhvati za njega ;)
-
Sta kaze dijagnostika? Mozda joj je vreme za Uzice? :huh:
-
Videcu, probacu protokomer. :D Dijagnostika nista, imam gresku za airbag i nepravilno ukodiram abs, ali to nema veze sa ovim, ovo je sve u redu.
-
Proveri da nije neko crevo od vakuma ili interkulera probuseno! Meni je na B5 ono parce gumenog creva od usisne do interkulera bilo probuseno sa donje strane i tu falsirao! :45
-
Isto mi se desavalo na Bori, 110 ks. Bilo je crijevo i stalno je gasilo. Zamijenio i nakon par hiljada pocne turbina da se gasi isto tako na vecim opterecenjima. Skidana, ciscena itd ali se opet ponavljalo. Na kraju sam shvatio da nakon sto sam se vratio kuci (inostranstvo) i sipao "normalno" gorivo, problem nikad vise nije ponovio.
-
Turbina mi se gasi na brzini od 100-120, zavisi od puta. Menjan n75 ventil, geometrija radi, vakum u crevima ima, podize vakum, nzm sta jos da proverim da bih resio ovaj problem?
Kako se turbina "gasi" i sta ti to podrazumeva?!?! Kako podize vakuum?!?!?! Geometrija radi?!?!?!
Koliki boost imas u leru, koliki je boost kada potopis pun gas recimo u trecoj brzini? Jel' uradjen boost leak test?
-
Cvarak ja ipak mislim da ti nisi nista uspeo da izmeris oko pritiska turbine sto napisa shone190...... Oteraj auto negde da ti to izmere al pismeno, moj ti je savet.
-
da ne otvaram novu temu, isti problem...
sad nznm kako se kod Cvarka turbina gasi, kod mene se ne ugasi, zvizdi ona i dalje kad se stisne gas, al ne vuce...
ja pri brzini od 120-140 u jednom trenutku osetim kao da nesto cimne (nznm kako da objasnim, bas se oseti gubitak snage...)
e sad, ja sam skoro menjao vakum crevo... kod mene je vrv onda problem sa protokomerom, sto kaze Pekar...
-
Da ne otvaram novu temu, da se nadovezem i ja lollol . Imao sa ranije problem sa autom koji je prebacivao u safe mode radi se o leonu 1,9tdi 110ks prilikom istrazivanja uradijo sam gomilu stvari na autu da ne nabrajam sta i koliko para su mi uzeli jer je navodno zadnja opcija bila turbo. ali bijo sam neiskusan totalno po pitanju toga. medjutim vremenom sam se malo edukovo na ovom forumu koji je veoma korisan i vjerujem bolji od mnogih mehanicara. a da se vratim na stvar.Nasao sam pravog mehanicara koji me ne krade i koji je uzeo auto da radi ispostavilo se da je turbina otisla tacnije ona krilca sto imaju na turbini su se pomotala jedna je cak bila otkinuta.odmah mi je rekao da mora na servis.predlozijo mi je Cadju u Bogaticu jer je i on radijo kod njega i nije imao nikakvih problema.Oni su rekli da je upalo strano tijelo.sam remont me je kostao 250e s tim sto je uradjeno sve potrebno nakon remonta turbine (ociscena i provjerena sva crijeva,ociscen interculer provjerena vakum crijeva zamjenjen komplet egr ventil jer je moj bijo otiso.ociscen rezerv ar gorivo zamjenjeno ulje i svi filteri.Dobijo sam garanciju godinu dana.Ali od juce sam primjetijo da ponovo prepunjava i baca u safe mode.To sam vidijo na dijagnostici.medjutim moj mehanicar nije imao vremena da detaljno pregleda posto je imao mnogo posla.Baci me safe miode na vecim obrtajima tj.kada ga razvucem 4 na oko 120-130km/h.Sada idu i praznici tako da neznam kad ce mi se auto moci raditi tako da mi treba od vas neko misljenje i pomoc sta u k rac krasni moze sada biti.Dali da idem direktno u Bogatic ili da provjerim "nesto " kod svog mehanicara.sory sto je malo detaljno.Unaprijed hval i Sretna nova g.pozzzzzzzzzzz
-
Pozdrav,
Vozim Golf V, 1.9 TDI 105 KS (140 000 km)
Dogodilo mi se nekoliko puta da prilikom vožnje na otvorenoj cesti sa zavojima (često šaltanje brzina,ubrzanje/usporavanje) TURBINA MI OSTANE UPALJENA :roll: i radi na niskim okretajima <1800 (osjetim po zvuku i ponašanju motoru). Tijekom vožnje (5-10 min) na niskim okretajima sama se ugasi i onda sve bude normalno - počne se palit preko 1900 okretaja, gasit ispod toga.
Ako se prije toga nebi sama ugasila, a stigao sam na odradište i ugasio motor onda bi se osjetio smrad iz motora (pretpostavljam turbine) po zapaljenim gumama ili kočnicama
Da li je to normalno a ako nije u čem bi mogao biti problem?
hvala unaprijed
-
turbina se ne pali i gasi nego radi stalno a na oderdjenim obrtajima dobija pun boost ;)
Jos jedna stvar koja kada se provjere sve te stvari i stvarcice oko vakuma,EGR-a itd je lonce turbine koje se ne preporucuje dirati bez u turbo servisu koji ce ga ako je ispravno ustelovati kako fabrika koja je proizvela turbinu nalaze. Meni su jednom cackali tj odokativno je stelovali, nema safemoda nema nikakvih problema od tada ali sam izgubio cug u niske obrtaje, tako da ne treba se igrat sa time.
-
isti problem sam imao i ja, servisirao turbinu i promenio one vakum ventile, promenio protokomer i opet isto, na kraju sam zamenio sva vakum creva i resio problem,do njih je bilo
-
Golf 4 90ks,
Ja imam sledeci problem: Kad ga dobro nagazim tj kad udje u visoke obrtaje (preko 4k rpm) odjednom potpuno izgubi vucu i bukvalno se pretvori u SDI. Ustvari, vuce gore od njega.
Ugasim pa opet upalim auto i on normalno radi.
Znaci to se desava samo u bas visokim obrtajima, a inace skroz normalno radi, u svakodnevnoj voznji povlaci dobro, nema cudnih zvukova, nema vibracija i tome slicno...
Jel ima neko ideju sto bi moglo da pravi problem?
-
isti problem, isti...
-
Najvjerovatnije vam je otisao ili protokomer ili n75 ventil..
-
Protokomer skini i ocisti, vrati ga i vise neces imati problem.
Imao sam isti slucaj.
-
I meni se desava u bas visokim obrtajima danas sam isao kod mehanicara skopcao mi je auto na dijagnostiku.probali smo auto i nije prepunjavala ni na leru a i u voznji se ponasao normalo .vise puta mi se desi kad imam problem na autu kad dodjem kod mehanicara prestane ga sve wacko badmood mada ja sam ga gazijo maksimalno u svakoj brzini rekao mi je da je neki problem ona bi stalno prepunjavala.Da li je moguce ako se auto malo zagusi da se desi ovakav problem kao kod mene.Bas cu da provjerim protokomjer i ova crijeva.pozz
-
cime se cisti protokomer
-
sprej za ciscenje kocnica, imas ga u prodavnicama auto delova.
-
Golf 4 90ks,
Ja imam sledeci problem: Kad ga dobro nagazim tj kad udje u visoke obrtaje (preko 4k rpm) odjednom potpuno izgubi vucu i bukvalno se pretvori u SDI. Ustvari, vuce gore od njega.
Ugasim pa opet upalim auto i on normalno radi.
Znaci to se desava samo u bas visokim obrtajima, a inace skroz normalno radi, u svakodnevnoj voznji povlaci dobro, nema cudnih zvukova, nema vibracija i tome slicno...
Jel ima neko ideju sto bi moglo da pravi problem?
geometrija turbine...neispravan west gate ventil ili rastelovan....nemojte se zamlacivati a mozda je i sam turbo odradio svoje-verovatno 99 posto-
sve sam simptome imao koje pominjete i sve probao ....ali dzabe ...remontovao sam je u uzicu i sada nema problema
-
Ja se nadam da grijesis :)
Prije ce biti da je neka sitnica kao sto je Strbac rekao, nelogicno mi je da je riknula turbina kad vec normalno radi u svim situacijama osim u onoj koju sam naveo...
-
ne mora da znaci da je turbo,ja kad sam doterao trojku isla je normalno,sad u dvojci se gusi preko 2000 obrtaja...i niko ne zna sta je badmood
-
bacite pogled i na elektro ventil rasterecenja turbine... i on moze da pravi problem i ubacuje auto u safe mode...
-
Imao sam i ja problem sa dedinom IV 1.9 101ks...
Zamenjeni neki ventili, ociscena turbina i resen problem.... pozdrav.. :)
-
Pozz....na mom pasatu b5.5 sa imao takav problem da turbina radi ali kad das gas kompjuter je sam iskljuci. Menjao map senzore,cistio EGR ventil i na karaju je bila vakum pumpa na turbini. Stavio drugu vakum pumpu i resio problem. Ti vidi proveri ceo taj sistem pre nego da se odlucis da kupis drugu a najbolje je otici u servis gde imaju te delove pa stave i probaju ako radi kupis. Da ne bude priucenis i ej kupi ovo,kupi ono a samo nagadjanje....to je iz mog iskustva licno. pozzz
-
Nije mi jasno da neko tdi-a od 90konja tera preko 4k obrtaja I posle se pitaju sto ne valja ovo sto ono. Ljudi ako hocete izivljavanje uzmite nekog gti-a koji moze da trpi takve stvari a ne dizela. Ja moju cetvorku nisam nikad preko 4k obrtaja navrtio. Nije to auto za takvu voznju - ako vec hocete da vam traje.
Послато са LT22i уз помоћ Тапатока
-
Legendo, ne prica niko da treba svaki dan da se vozi tako. Meni se ta situacija sa turbinom desila bukvalno prvi put kad sam je navrtio na 4k, jednostavno doslo mi bilo da ga stisnem i produvam malo...
-
Ja sam na mom Passatu b5 85kw imao isti problem,
rešenje:
čišćenje turbine!
i nikad više nisam imao taj problem
Turbina je bila puna gareži i zato je ubacivao u safe mod
-
Pozz....na mom pasatu b5.5 sa imao takav problem da turbina radi ali kad das gas kompjuter je sam iskljuci. Menjao map senzore,cistio EGR ventil i na karaju je bila vakum pumpa na turbini. Stavio drugu vakum pumpu i resio problem. Ti vidi proveri ceo taj sistem pre nego da se odlucis da kupis drugu a najbolje je otici u servis gde imaju te delove pa stave i probaju ako radi kupis. Da ne bude priucenis i ej kupi ovo,kupi ono a samo nagadjanje....to je iz mog iskustva licno. pozzz
Taske, ja sam bas skoro stavio vakum pumpu, i promenio EGR ventil.... al problem je i dalje tu... sto kaze cika Strbac, da jos samo ocistim protokomer... :huh:
-
I creva znaju dosta da prave problem kao i spojke. I mnogi ne provere interkuler i njegovu hermeticnost.
-
Turbina mi se gasi na brzini od 100-120, zavisi od puta. Menjan n75 ventil, geometrija radi, vakum u crevima ima, podize vakum, nzm sta jos da proverim da bih resio ovaj problem?
Ja sam imao taj problem na polu 1.4 TDI, turbina skinuta, poslata u Uzice, ociscena i to je to. Auto sada normalno radi, tj. ubrzava i vuce. Kod mene nije bilo potrebe za remontom jel nije trosla ulje i geometrija je bila dobra... moje misljenje je Uzice.
-
Evo i mene sa slicnim problemom. 1.9 tdi 74kw AWB motor. Naime, ponekad kad poteram preko 3.000 o/min ode u safe mod i posle nece da vuce. Kad ugasim auto i opet upalim nema problema i sve dok vozim do 3.000 o/min normalno ide. Do sada mi se to desilo 3 puta i na dijagnostici je pokazao gresku senzor pritiska usisne grane (tako mi rece majstor, a ja ne stigoh da pogledam oznaku greske). I prvo mi je rekao da je n75 ventil, a sada kaze da je mozda i geometrija turbine. Rekoh ovih dana da ocistim eger, pa sada vidim da moze i protokomer da zeza, kao i vakum creva. Sve cu to pogledati, ali me interesuje i vase misljenje. Da li je moguce da je turbo ili nesto od ovih drugih ,,jeftinijih,, stvari?
-
Potpuno isti problem sam imao ocistio protokomer i nikad vise nisam imao taj problem.
-
protokomer probaj nista te ne kosta probaj prvo ciscenjem ako nece nakaci drugi protokomer nadji od nekog za probu vidi dal je to... i samo pun gas
-
Otkaci konektor sa protokomera pa probaj bez njega da vidis kako se ponasa, ako ide bolje onda je do njega, imao sam problem sa njim i stavio novi ali nisu bili isti simptomi kao kod tebe.
-
Moze i tako jell ti usisava crevo turbine kad nabijes gas?
-
@velja Ne razumem kako dal mi usisava crevo turbine kad nabijem gas?
I jos jedno pitanje: jel protokomer tzv MAF senzor i dge se nalazi na mom motoru?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
Pa crevo se obicno pumpa kad nabijes gas tako je normalno a ti vidi dal ce da se napumpa ili ce da se usisa nznm kako da ti objasnim tacno..
-
Ok, sad te kontam, hvala. To cu proveriti ovih dana, a do tad samo vozim do 3ooo[emoji22]
-
kod mene je isto to, pravi problem ona pečurka - ventil pored turbine, zamasti se zaprlja se često od goriva i gasi preko 3000 ob/min turbinu, kad je majstor razradi ide neko vreme pa opet isto, i tako u krug.
-
ja sam istih problema imao
probano sve i svasta i na kraju turbo servis....
-
U Turbo servis se šalje turbina koja je dotrajala i koja zviždi u voznji, i kad auto ne vuče a troši ulje. A ako nema tih siptoma, turbo servis je bacanje para i nerešava ti problem, u ovom slučaju samo čišćenje pomaže i možda neka komponenta od turbine da se zameni i to je rešenje ovog čudesnog problema.
-
Upravo ciscenje i stelovanje geometrije u turboservisu u ovim slucajevima pomazu ako turbo nema velikog lufta i ne trosi ulje a gasi se na 3000, moj Grale. :46
-
ako dijagnostika ne prijavljuje nista,onda pravac TS
-
Nije ti to garancija da se neće gasiti turbina na visokim obrtajima ako ti turbo servis uradi, kao što ti kažeš Rus.
-
Kako se ta turbina gasi jel ima neki prekidac ili se gasi nekom magijom?
Ja sam mislio da se ona okrece cim se upali motor i da je pokrecu gasovi.
-
grale, ajd ne seri.
-
Grale licno sam imao takav slucaj na svom sharanu kada sam ga kupio, zato i znam sta pisem.
-
Kako se ta turbina gasi jel ima neki prekidac ili se gasi nekom magijom?
Ja sam mislio da se ona okrece cim se upali motor i da je pokrecu gasovi.
To sam i ja mislio biggrin
Mozda je covjek ugradio prekidac ;)
NOT sent from Iphone 4,5 or 6
-
Vidite li naslov teme, pa zašto se gasi kad ste tako pametni? A šta ako je recimo brizgaljka neispravna pa se gasi od zamašćenosti turbo.... i mislite da ste servisiranjem turbine rešili problem gašenja, ili šta ako je protokomer prljav, postoji nekoliko stvari koje gase turbinu,
-
Vec ti je gedora rekao.
A da ne bi lupao kao otvore prozor prouci malo sta je turbina i princip rada iste valjda ce ti biti jasno da osovina koja se nalazi na lezaju i ima na oba kraja dva propelera od kojih jedan okrecu gasovi iz motora a on tera drugi itd.i ista se okrece od momenta kad upali motor i kroz razlicite obrtaje motora se i vrti na vise ili manje obrtaja.
Sad sto u vasim slucajevima ista nece da dostigne trazeni broj obrtaja da bi bila u spool u to je vec druga prica?
E to kad skontas znao bi da tu nema sta da se ugasi,ako i dalje mislis da se tu nesto gasi probaj dok motor radi da je na silu zaustavis na taj nacin da gurnes neko metalno cudo u kompresor od turba i posmatraj sta ce se dogoditi :26
-
Nemoj ti da se sekiraš da ja ne znam šta je turbo-kompresor i kako radi, znam bolje od većine vas koji pišete smešne komentare
-
Srecno u otklanjanju problema.
-
Drago mi je da znas pa bih te zamolio da to znanje podelis sa nama i objasnis nam kako se to turbina UGASI,da u buduce ne bi bili smesni sa komentarima?
-
Al ste zapeli za to gasenje turbine, kako pa kako, evo kako:
Porsche 930 Turbo Catches on Fire! (http://www.youtube.com/watch?v=SdxIFNWApvs#ws)
-
lollol lollol lollol To kralju lollol lollol lollol
Jel se ovo gasi sa CO2 ili prahom?
-
Nemoj ti da se sekiraš da ja ne znam šta je turbo-kompresor i kako radi, znam bolje od većine vas koji pišete smešne komentare
Izvinite gospodine Alfrede Buchi,nijesmo vas prepoznali ;)
-
Vidite li naslov teme, pa zašto se gasi kad ste tako pametni? A šta ako je recimo brizgaljka neispravna pa se gasi od zamašćenosti turbo.... i mislite da ste servisiranjem turbine rešili problem gašenja, ili šta ako je protokomer prljav, postoji nekoliko stvari koje gase turbinu,
koja brizgaljka? ajd meni malo pjednostavi princip rada i regulacije pritiska turba na vw tdi od 1998e god pa gore.
kad vec poznajes materiju edukuj nas cobane malo ako ti nije problem
-
Ovako, kako je ovde reč o varijabilnoj turbini madmax je u pravu, ona se ne ugasi i vrti se stalno okreću je gasovi čim se upali motor samo što neki misle da se upali kada gasovi zavrte turbinu da se oseti efekat punjenja.
Varijabilna znači da vakum ventil dozira punjnje zakrećući krilaca na izduvu koliko da zahvataju i time reguliše i pritisak punjenja od turbine ka usisu.
Diesel Variable Geometry Turbo Introduction (http://www.youtube.com/watch?v=CbdY1rymBJg#)
Map(ne maf) senzor registruje pritisak punjenja i šalje informaciju u motorni kompjuter koji ukoliko je pritisak veći od zadatih parametara rasterećuje je kako bi se smanjio pritisak u usisu da nebi prsla glava i klipove jurili po auspuhu. To je takozvani safe mod.
Znači i tada turbina radi nije ugašena nego nema efekta i tako radi dok se ne ugasi i upali mi može raditi normalno dok opet ne nagura preveliki pritisak.
Uzrok prevelikog prtiska može biti garež u delu sa krilcima ali i kao što je do sada peko 100 puta rečeno safe mod može da se desi i zbog ostalih delova, N75 ventila, neispravnog map senzora, curenja vakuuma itd, što znači da nije 100% da će se rešiti safe mod slanjem turba u servis.
Moj savet je ukoliko se ne razumete u ovu tematiku nemojte petljati nego idite kod nekog stručnog majstora.
-
ja ne znam sta odje ti grale pokusavas da pokazes ili dokazes nekome ko je samo prosle godine napravio preko 100 turbina na takvim motorima...?
-
kosta je sve objasnio
:26
-
Ovako je najlakse... coilleo2tj
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=5201.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=5201.0)
-
u zadnjih par dana,pogotovo sad passat mi preterano dimi pozadi,i to sve neki siv-plavkast dim,ali dosta dima,pogotovo kad krecem, turbina me zezala,samo sam je cistio ali mi se desava da dodje do 120km/h i ugasi se,upali safe mode.
zvao sam majstoram sad on kaze da to sto dimi najverovatnije je turbina u pitanju,da je pri kraju i da proverim ulje dal trosi,to cu posle,vruc je auto sad.
Uglavnom kaze da je najverovatnije turbina i da je zrela za remont
katalizator je skinut pre 2 godine
isto sam promenio komplet vakum creva,stavio nov egr ventil,protokomer je dobar,oni elektromagnetni ventili su dobri,vakum ventil je malo glavio ali namestili smo to,turbina je skidana jedno 5 puta i ciscena samo,nikad remontovana,nema sta drugo da bude sem turbine
jer ima neko slican probllem sa ovim kao kod mene,da dimi dosta poadi i to sivo-plavkast dim,nije mi se to desavalo ranije
prosli put kad sam gledao na dijagnostici izbacivalo je gresku turbo presure charged ja mislim,tacnije da turbo prepunjava
-
MAP senzor provjeri na dijagnozu ;)