VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: To-fast Oktobar 22, 2013, 08:56:57 posle podne
-
E ovako zanimalo me da li treba da se mijenja ulje u menjacu na odredjenu kilometrazu ili posle odredjenih god .. radi se o passatu b6 2.0 tdi manuelni menjac sest brzina 2006 god ... nisam do sad provjeravao a vec imam predjenih 155000km ... i mogu li to sam provjerit nivo ili kako se vec provjerava ili mora kod nekog majstora ?
-
sto se tice menjanja pozeljno je da se zameni ulje.
a to da sam proveris nivo ulja ide malo teze.Ipak ces morati kod majstora jer nije tako jednostavno. mahac
-
kupis ulje za menjac koliko je potrebno,odes kod majstora, on ti to zameni,i ne razmisljas
-
Ima negde tema na forumu ovde gde je bilo reci oko toga. VW savetuje (preporucuje) zamenu ulja u menjacu na 50 000 km. Potrazi slicne teme i nacices sigurno.
-
Danas sam pitao u servisu ovlašćenom o tome i rekli su mi da po programu se nemenja....
-
+1
Tako je. Po programu VW je sve novije modele automobili sa obicnim i DSG menjacima namenio da se ulje nikad ne menja.
Sto nije najlogicnije, ali tako je po propisu fabrike.
Tako je i meni receno u ovlascenom servisu.
-
aj da malo probudim temu...
prosle zime sam primetio na mojoj b6ci da kad upalim auto prvih par minuta kao da saltam menjac warburga...znaci jedva ulazi u brzine bukvalno natezem da udje...
da li to mozda moze da bude do ulja u menjacu?
neko imao iskustva?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Kolko ja znam meni je isto tako bilo sa proslim, treba da se ugreje malo auto, ako ti ne salta lepo kad si ga vec vozio 15-tak minuta i desava ti se kad je auto vec ugrijan, onda je do ulja. Svakako, ne bih se zajebavao, promenio bi ulje za svaki slucaj, zlu ne trebalo. :79
-
ma ne treba mu ni 5min popusti..al zato prvih 3,4 min kao raga salta
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Moze pod niskim temperaturama da se zaledi, zavisi od uslova, ja bih svaki sledeci put cekao 5-10min neka odradi motor, otpusti malo, i vozio u prvoj-drugoj dok se motor ne zagreje. Meni je tako radilo tokom zime na proslom autu, sada imam garazu podzemnu pa nemam tih problema jer je +15 u garazi stalno.
-
Sta da se zaledi? blink
Ulje u menjacu?
-
aj da malo probudim temu...
prosle zime sam primetio na mojoj b6ci da kad upalim auto prvih par minuta kao da saltam menjac warburga...znaci jedva ulazi u brzine bukvalno natezem da udje...
da li to mozda moze da bude do ulja u menjacu?
neko imao iskustva?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Vjerovatno nije nasuto odgovarajuce ulje.
-
Sta da se zaledi? blink
Ulje u menjacu?
-273.15 celzijusa ili 0 kevlina :83
-
Na wartburgu je menjac bas lagan, ne znam odakle to ta ideja da je tvrdo ili slicno?
Послато са SM-J415FN уз помоћ Тапатока
-
ma samo dajem primer..mislio sam da je katastrofa na wartburgu :)
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Da osvezim temu malo. Da li menjati ulje, odlicno salta manuelni na B6 2010 2.0 103kw cbab, ali nije menjano ulje nikada koliko vidim po servisnoj(240.000km) originalnih, kupljen nov ovde. Koje ide i koliko l?
-
I mene zanima isto, nikada nije mijenjano ulje u mjenjaču, auto ima pravih 275 000km, sve je do sad rađeno u ovlašćenom servisu, kompletna servisna istorija je tu, ali nikada nije mijrnjano ulje u mjenjaču. Da li bi bilo poželjno promijeniti je? Ja sam neđe na forumu pročitao da može biti problem ako se zamijeni zbog evrntualnih. Naslaga koje su se stvorile na zupčanicima, pa ukoliko se promijeni ulje, te naslage se speru i onda može foći do problema. Kod mene mjenjač odlično radi, manuelac je u pitanju (5 brzina sa produženim stepenima prenosa). Takođe ako neki ima ulje za preporuku, neka piše.
-
I ja bih da zamenim da vidim da li ce se menjac makar malo unormaliti. Presao 63k km. U sustini, ako ne moze da bude gore ja bih ga zamenio jer od silnog zapinjanja sigurno ima opiljaka.
-
Ja bih ga promijenio u tvom slučaju, auto je prešao ispod 100k km, sigurno će mjenjač biti bolji, a ako već imaš manjoh ptoblema sa šaltanjrm, savjetujem ti da skineš filter vazfuha i kućište, doći ćeš do sajli mjenjača, njih malo isprskaj WD-om ili nrkom mašću u spreju, a možeš malo masti i na šrafciger da staviš, pa da tako podmažeš sajle polako. Tako su rezultati zagarantovani.
-
Pisao sam na svojoj temi kakve sam jezive probleme imao sa menjacem, zamenjen na 6k km i to je bio samo pocetak.
Bio sam kod majstora nekim drugim povodom pre neki dan i sada mi je krivo sto mu nisam rekao da mi uradi to podmazivanje sajli jer sam na jos jednom mestu citao da to moze mnogo da pomogne, auto tog lika je bio preporodjen.
Hvala ti.
-
Ispratio sam sve tvoje muke sa Seatom, znam o čemu se radi. Možeš ti to i sam da uradiš, samo pogledaj kako se skida kućište filtera vatduha, imaš gomilu videa na YouTube-u, ja ti preporučujem neku mast uspreju, recimo bakarnu, i samo prsneš po sajalama. One su jako uprčatljive, imaš dvije sajle koje imaju i opruge na sebi, samo tu prisni mašću.
-
Znam kako izgledaju sajle, njih sam apsolvirao. biggrin Sad sam bio do kola, one su meni pristupacne prilicno i rekao bih da skidanjem kucista ne bih nista dobio. Jedna je malo ispod druge pa je nju malo teze dohvatiti ali probao bih.
Znaci to su oni delovi sajle koji imaju one kao opruge oko sebe, sa plasticnim kruznim zatezacima na kraju.
Ono sto ja imam je WD i silikon sprej. Da li moze nesto od toga? Meni silikon deluje bolje jer su to spojevi metala i plastike. Je l prskam sve?
I sustinsko pitanje, buduci da se tresem od straha kada pomislim na menjac.. je l ne mogu tako nesto da poremetim? :31
-
Možeš samo da poboljšaš i smanjiš opterećenje na sklopove. Odlično onda, uzmi taj silikonski sprej i isprskaj sajle. Ništa ne možeš poremetiti, a možeš iskoristiti i neku cjevčicu ako imaš da bi bolje ptišao. Naprskaj tako, pa uđi u auto, prođi kroz sve brzine, pa onda ponovi još nekoliko puta, dok ne osjetiš razliku.
-
Nemam cevcicu mamu mu...