VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: perakuzmanovski Oktobar 21, 2013, 09:59:26 posle podne
-
pozdrav svima,imamo problem sa pasatom 1.9 130hp avf,slabo vuce,na leru jedva postize 4000rpm,nema ni jednu gresku na dijagnostici,nema sta nismo proveravali i probali oko turba,egr,pume goriva u rez na glavi,dobro uzupcen,catalizator ok,kacen drugi ecu,bregasta ok itd.Ako neko imao sl. iskustvo neka nam skrati muke bonk
-
a drugi protokomer jeste probali
-
jesmo,nov smo nakacili i opet isto
-
nakaci drugog majstora
-
problem je jos u tome sto je auto iz uvoza takav dosao...
toga se nismo setili biggrin
-
Pa sada mozz do sutra da nadjamo sta mozz da bude. A moze da bude puno stvari koje imaju takvu posledicu.
Jesi li mu uradio servis kada si ga kupio?
-
hteli svo prvo da resimo da normalno vuce pa tek onda bi radili v servis
-
Pitam te drugar jer sam ja na prethodnom autu imao isti problem. A za to je bio kriv filter za gorivo u kome se nakupila prljavstina. A isao sam kod raznih majstora. I onda je bilo: Protokome, zapusene dizne, pumpa, protokomer, ventil turbine, mu.a, valcer,...I naravno svi su bili sugurni koje sam pitao. I tako da sam pristao, rasturili bi mi pola auta, a mene osisali kao brdsku ovcu. Dok mi jedan covek nije rekao da je to sigurno filter goriva. Rekao sam mu sta sam radio neposredno pre sto mi se to desilo da nece da vuce. Ispricao sam gde sma sipao gorivo, kako sam vozio i ostalo. I rekao mi je da sam sigurno nasuo u rezervoar neko smece, sto je i bilo. I zamenim ja filter, ne bude mi tesko. Za passata b5 je kostao tada 450 dinara. I resim problem.
A isto sam probao pre toga da nije protokomer. I nije bio naravno.
Srecno u resavanju problema. :26
-
zamenjen je i filter,produvana instalacija,a da je bilo djubreta u nafti bilo je...
ti si bar znao da je tvoj auto isao a ja o ovomo znam samo to da ne vuce,kao da je 1.6 :30
-
Provjeri da nije zapušen katalizator, ako je takav došao iz uvoza onda vlasniku se nije isplatilo da mijenja jer je skupo a bez njega ne može proći tehnički...
Inače ja sam imao sličan problem sa SDI VW, promijenio sam filtere i onda sam skinu onu platiku što ide na usisnu granu gdje se nalaze 4 plastične usisne cijevi koje su bile pune gara... očistio sam ih i strogo vodio računa da mi se gar ne vraće unutra u usis...
-
Crijeva od vazduha provjeri.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
proveren je catalizator,vakumi su ok,problem je malo vece razmera dobio,izgleda ce morati druga glava,lezista dizna su razlokana i gubi pritisak nafte koji je na merenju pokazao 2 bara na 5000rpm a potrebno je 3.5 do 4 bara na 1500rpm
-
:(