VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: SkopjeGTI Oktobar 17, 2013, 07:27:26 posle podne
-
Decki, na golfa imam onu zujalicu za ulje,kad nije zagrejan a obrtaj predje 2200 pocine pistiti i svetka silajicka za ulje,kad ulje krene odredenu temp to prestaje, a sad ubacio sam VDO satcic za temp na ulje i pistanje ne prestaje cak i kad ulje krene temp nad 90 stepena, neko da zna o cemu je problem?
-
Sada je malo hladnije vreme mozda ti je pumpa za ulje pri kraju pa nemoze da povuce dovoljno dok je gusto, probaj zameni malo redjim uljem verovatno koristis w 15 -40 ...
-
premjeri pritisak ulja i ako pritisak je u redu nevalja ti indikator na motoru
-
ulje je castrol 5-40
-
(http://i.imgur.com/EiMQzh4.jpg)
onaj prvi na oil kuler je pretpostavljam za temp na ulje,a drugi pritisak na ulje 1.8 (visok), dal je moguce na ovaj za temp da ide zuta zica i ako je ulje ladno pod 80 stepena a obrtaj predje 2200 zujalica se ukluci, kad zagrije ulje nad 80 se iskljuci zujalica?????
-
(http://i.imgur.com/GI72FQc.jpg)
-
trebao bi na glavi imati jos jedan. jesi mjerio pritisak mehanicki? ako je pritisak ok najlase ispitivanje koji je indikator crkao je kacit zicu na masu i probavat.
-
I ja imam taj problem samo sto je kod mene dizel , a ouvaj ja sam probava sa masom i nista opet pali preko 2200 rpm , meni je problem direktno u tabli negde pravi spoj. Da napomenem da je kod mene instalacija od benzinca. boodala boodala