VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: VW_GOLF3 Oktobar 06, 2013, 10:18:08 posle podne
-
Pozz za sve forumase.Problem je sledeci...
Golf je skorz slabo vukao bas je bio lijen na startu nema sta katastrofa I znao je dobro zadimiti s plavim dimom.. Primjetio sam da turbina ne radi kada sam skinuo ono crijevo. Otisao kod majstora misljenje je bilo da je skorz zaribala bilo je kod njega nekih turbina ali nisu ni odgovarale kada sam ih ja gledao imale su dosta zazora.. Ova moja je bila skinuta onda pa malo mic po mic ocistio ju je I produvao I okretala je imala je manje zazora neko one njegove dosta manje neko misljenje je bilo da je ona ok... Vratio ju je golf je mjesec dana isao ko lud bas je bio jak na startu kada spucam gas zazvizdi I dobro povuce. Postepeno sve se stisavalo.. I sada ide on bolje neko kada nije radila nikako. Ponekad zazvizdi a nema onoga zvuka turba kao I prije kada ga vozim kao da ne radi uopse . Uzmem zamjenim filter zraka ocistim kucista ponovo ista prica.. Skidao sam crijevo 10 puta uvjek kada ga upalim okrece se... Ali veoooma losije ubrzava kada spucam gas nema kao prije ono da zazvizdi I povuce vec sve nesto zakrci(ono lijenji je dosta) kao da ne radi a radi :( Zadimi malo ponekada plavim dimom kada se pali I kada na leru pritisnem gas a kada ga vozim pogledam na ogledalo nema nazad nista se ne vidi... Sto se tice potrosnje ulja trosi ulje za 3000km potrosio je 3-4dl (deci litra) ja sam sasuo pola litra za svaki sljucaj. Mada ovo nije toliko bitno ni hitno ali ne bi bilo lose kada bi se moglo nekako rijesiti..
Sigurno ima neko od vas iskusniji vozaca da kaze svoje misljenje nema veze I ako ne bude tacno da li je ova potrosanja normalna itd? Kad vi vozite svoja auta kako povuku zazvizde i itd.. Vjerovatno ima tu jos nekih caka koje ja ne znam.Sta ima da utice na to.? Da li ima neko rijesenje osim remonta turbine? Mada kako god okrenem ako mi skorz zariba moracu je remontovati ali I sada ne vuce lose vozio sam ga 130 nisam imao gdje vise da navucem ali ipak lijenji je dosta.. Moze on I ovako ostati ali ipak bi bilo bolje da se napravi ako se mogne. Ovi nasi majstori kazu teraj to tok ne zariba skroz :(
-
Po tvom opisu motor na 10 000 km potrosi 1 litar i jace ulja. Sa ovom potrosnjom se moze voziti, ali po mom licnom misljenju je to isuvise mnogo. I licno smatram da je za vecinu ove potrosnje kriva turbina. Da sam ja na tvom mestu i da planiram bar jos neku godinu voziti ovaj auto ja bi odradio remont turbine, uz predhodno merenje kompresije motora. Tad bi znao na cemu si i cemu se nadati.
-
Na motoru je sve odradjeno osim turbine.Samo je ona ostala. Generelka je uradjenja remenica,lezajevi na radilici,kvacilo, korpa kvacila,svi lezajevi,remenje. Kompresija je mjerena po rijecima automehanicara sve je ispravno osim turbine. Istina je ima ulja kod turbine torosi ga ..Gledao sam dosta ovakvih turbina vecina njih su jos gore od moje.. E sada ne znam za taj remont ovo su malo starije turbine da li uopste ima djelova za njih trazio sam ja po ebay-u 300 evra je remontovana sa dostavom.
-
Litar ulja na 10 000km nije nista zabrinjavajuce, ali po tvojoj prici i ja bih rekao da je turbina spremna za remont. ;)
-
Koje ulje sipaš?
-
OPTIMA 10W40
ovakvo
(http://www.njuskalo.hr/image-bigger/ostali-autodijelovi/modrica-optima-hc-sae-10w-40-1l-slika-24383919.jpg)
Razmisljao sam o tome da sipam gusce ulje npr ovo 15w40 ne znam hocu li ista dobiti sta vi kazete ?
-
Nista ne dobijas, imamo isti problem, jedino resenje je repariranje turbine ili nonstop dolivanje ulja. Inace dok sam koristio valvoline manje mi je trosio za ceo litar, ovo optimino sam sipao prosli put za promenu i ispiskila ga je turbina kao vodu vec drugu kanticu od litar dolivam.... ili da vozis penzionerski, ne znam na koliko obrtaja ti se pali turbina, pa da pre toga saltas u vecu brzinu :))
Послато са U8815 користећи Тапаток 2
-
Turbina je non stop ukljucena I kada radi na leru okrece se.. Koje valvoline si sipao? Sto se tice saltanja saltam na tri hiljade obrtaja.. Ne vrijedi mi nista to penzionersko vozenje.
-
Ma goni dok ne pocne trosit litar na 2000km... Pa dotad ces skupit za remont turbine driving
-
Kad pocne trositi litar na 2000 km onda treba da sprema pare za motor a ne za turbinu..... ili za drugo auto.
-
@Boran-Rus lollol tako je.....
@vw_golf3 ne znam sad kako se zove, znam da je plava kantica, 5l za 2300 - 2400 dinara, ionako menjam za dan-dva ulje, pa ponovo uzimam taj valvolin pa ću da slikam.... ulje menjam na 7-8 hiljada max, jer kola teram kao da su opštinska i non stop se voze, na tu kilometražu dolijem 1l, i to počne da troši tek posle 4-5 hiljade kad pređem, izgleda da ulje tad izgubi viskoznost ili šta nemam pojma..... do 4-5 hiljade kako god da ga vozim ne troši ulje.
-
Hvala vam na savjetima. Navjerovatnije ce tako I biti tjeracu dok ne pocne nenormalno trositi a to za drugo auto ne isplati mi ga se prodavati dosta para je vec ulozeno u njega ,isplatio bi se prodati odma prije svih ulaganja a ovako kako god okrenem da ga prodam idem u veoooma velik minus. Mada kao sto sam rekao I ne smeta meni ovo puno vuce on ali je lijenji pri saltanju.
-
pa ne mozes ti od njega ocekivati ne znam sta. on ipak ima samo 55kw, ne moze on sada 3 brzinom da kopa. a ne kontam ovo sto si napisao, da ti ne vredi da saltas pre 3000 obrtaja, zasto? i turbina ti ne puni stalno, to je hteo da ti kaze @djokicsale kada radi na leru stisni rukom crevo od turbine, sto ide na usis. i onda dodaj gas, pa ces osetiti kada pocne da puni, crevo ce se ispraviti.
-
Da, sto rece Dejan ona se vrti stalno al ne puni stalno... biggrin
-
Ulijenicu ga vec mi je jednom mozda I zbog toga stajala stara turbina presaltam ja nekad I na 2500 hiljade a kada idem niz brdo moze I na 2000.A ovako kada idem uz neku stranu spucam ga na 3 hiljade I presaltam...
Ma znam to I ne ocekujem ja puno od njega vozao sam se I u ovim jacim TDI-evima nema sta osjeti se razlika.. I ovaj ide fino samo sam rekao da mi je malo lijenji sa startu nego prije..
-
Znas sta brate. Da skratimo polemiku i blabla blabla blabla blabla. Kad si imao para i odradio ceo motor, odradi brate i turbinu i budi miran i vozi i uzivaj. Nije to da ti treba 500-1000 evra pa se razmisljas davati ili ne. A to da treba nekad produvati to bez daljnjeg, pogotovu ko vozi na krace relacije. :26
-
inace turbina ne treba da zvizdi. kada zvizdi onda je lose.
-
Ovo sto si napisao je isto kao kad bi rekao da ne valja ako se cuje auspuh...