VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: rasha 3 Oktobar 04, 2013, 11:53:03 posle podne
-
Golf 4 1.6 16v
Upalila mi se lampica za nepravilan rad motora,dijagnostika je pokazala da ne radi drugi cilindar. Prvo smo zamenili bobine da bi otklonili sumnju sa njih. Drugi pokusaj je bio zamena svecica i skoro dva dana je sve bilo ok,dok mi se veceras opet nije upalila. Neizmenicno gori stalno i treperi. Cini mi se da dok treperi motor dosta poskakuje dok u situaciji dok samo gori primecuje se na ler gasu kako trese motor. Kad bi na dijagnostici ponistio gresku motor bi radio najnormalnije sve do momenta dok se ne upali opet,tad krece poskakivanje.
Jel zna neko sta bi ovo moglo da bude. Majstor mi kaze da mi je ostalo jos da proverim diznu.
-
Idi kod Gedore ili nekog naseg majstora sa foruma.... ;)
-
+1
-
jel moze mob u inbox i kako se momak zove
-
Delibasic Nino Zemun 0649895039 Gedora :46
-
tnx sefe
-
Proverene su i dizne,nije ni do njih. Izgleda da je problem negde u kablazi ili u kompijuteru.
-
Za elektroniku ti savetujem Draska u Zemun polju. Jeste malo skup al je doktor za elektroniku...Kontakt trazi na google ima.
-
Znam ,svi su mi preporucili njega. A i nadam se da je problem do elektronike i nekih kablova jer se problem javlja tek kad se auto zagreje,odjednom.
Kompresija na svakom cilindru je 12.
-
Sve sam majstore posetio i nisu uspeli da detektuju kvar. Prikazuje im se samo stara greska za nepravilan rad cilindra. Kad se greska obrise auto radi jedan dan normalno i obavezno na nekom semaforu ili ler gasu pali se lampica ponovo.
Ako je imao neko slicno iskustvo ili ako zna sta je u pitanju .........
Verujem da je neka sitna glupost cim ni mehanicar i elektronicar ne mogu da je otkriju.
Hvala
-
Nije ECu,dobio sam ga na probu i opet se desava ista stvar
-
Zeznuti su ti kvarovi koji se samo ponekad manifestuju. Ako ti je neko strucan pogledao el. instalacije pada mi na pamet i glava pa da kada se zagreje zablokira ventil..
Jel prikazuje misfire na drugom cilindru.......i kako ste nakacili samo ecu bez coda, on valjda ima u tabli i u ecu !?!
-
Da,pise nedostaje paljenje u drugom cilindru. Stavili su mi drugi komp,pa sa na njemu vozio dva dana. E sad zanimljivo je sto je na mom starom kompu treci cilindar otkazivao nekoliko puta na dan. dok na njihovom to mi se desilo samo jednom za dva dana. Bio sam opet kod njih,ocistili mi gresku i rekli da vozim jos dva tri dana.
I kad je ceo problem nastao pojavilo mi se blago podrhtavanje na 1800 obrtaja i kad ide skala na gore i kada se spusta,i u voznji i na leru. Oseti se samo na papucici gasa kako trese/grebe.