VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ackodjango Oktobar 02, 2013, 09:36:22 posle podne
-
Zdravo narode.
Imam Passat B6 DSG menjac 2.0tdi 103kw , 2010god.
Primetio sam neke nepravilnosti u radu menjaca sto su konstatovali i ovlasceni serviseri u Nisu takodje, ali zeleo bih cuti i vase misljenje o tome.
1. Pri kretanju iz stanja mirovanja kada ubacim u D auto mi kasni malo sa polaskom kada maknem nogu sa kocnice, pa ako u tom trenutku dodam gas desi mi se da blago trgne, ili kad krecem uzbrdo, ode mi oko pola metara unazad a onda uz blagi trzaj krene dok mu ne dodam malo gasa, inace u voznji i presaltavanju nema trzaja niti bilo kakvih problema.
2. Povremeno kada iz stanja mirovanja ubacim u "D" cujem sklopove u menjacu kako skljocaju i opet bez pomeranja vratim u "N" opet cujem kako skljocaju sklopovi u menjacu ili sta se vec odigrava tada u menjacu cuje se. A ponekad kada to isto uradim necuje se apsolutno nista i auto funkcionise u oba slucaja u voznji. Cak i kada sam u voznji i kada se zauztavim i on iz veceg stepena normalno spusti prenos u prvu brzinu, taj upad u prvu brzinu se cuje.
3. Na nizbrdici ako se spustam sestom brzinom oko 100km/h u "D" modu i malo pipnem kocnicu kako bih malo usporio on drastično spusti prenos u cetvrtu brzinu i podigne obrtaje na 4000rpm sto mi je jako cudno.
4. U voznji ponekad se pojavi na tabli Tempomat Err iako je tempomat iskljucen i nisam ga ni dirao, a ima situacija i kada uopste to ne prijavljuje. Tako dok stoji na tabli Tempomat Error onda ga nemogu ni aktivirati a kada nema obavestenja na tabli tempomat se moze aktivirati i funkcionise.
E sada ja sam otisao u servis i odradio redovan servis menjca gde su oni takodje uvideli te nepravilnosti i uklonili problem (1) kasnjenje pri kretanju novim softverom menjaca, sproveli su takozvano ponovno ucenje menjaca po njihovim recima. A ovaj drugi problem(2) koji se povremeno javlja nisu resili. Probleme po brojem (3. i 4.) su takodje resili , kako neznam ali se ne javljaju vise. medjutim za desetak dana sam opet otisao u servis da probaju resiti i problem pod brojem (2) oko lupanja prilikom ubacivanja a oni ga vratili na staro sad opet kasni prilikom polaska i lupne i dalje kada upada u prvu. A kao samo mu iscitali i izbrisali greske i poslali upit nekim strucnjacima da im kazu sta da rade, pa opet da dodjem za desetak dana a nista drugo nisu dirali. Poludeo sam.
Ako je neko imao slicne probleme i ako zna kako da resim pomenute nepravilnosti pod brojem (1. i 2.) neka pise u temi kako je resio ili predlog gde i kako da resim svoje probleme. (problemi navedeni pod brojevima 3. i 4.) su reseni i ne javljaju se vise.
Unapred hvala.
-
evo ja cu ti predloziti nesto iz iskustva.Da ne bacas pare kao neki bonk
Izvadi taj menjac i stavi drugi.
Gde god da odes da ti ga prave samo ce ti reci mi ce mo pokusati,daces pare a problem je tu opet.
DSG je odlican menjac ali kad pocne da zeza tu nema popravke.
-
Bartula imas +. mi smo priije par godina isli na seminar o DSG-u. napricao se covjek 2 sata io na kraju rekao da se nemoze popravit nego slat u fabriku
-
AUTO SERVIS PASTOR
POPRAVKA AUTOMATSKIH MENJAČA
Srbija, Temerin
PAP PAVLA 143
USL. TELEFON 021 / 844 621
MOB.TEL 063 / 513 235
-
Videcemo sta ce reci strucnjaci kojima je poslata specifikacija zabelezenih gresaka iz memorije menjaca.
Prava je greota na tako novom automobilu menjati menjac, to ce mi biti poslednja opcija ako nista ne uspe intervencijama majstora. Skupa je varijanta menjati ga a moze izaci skupa i popravljati ga nezna covek sta da odabere od ta dva zla.
Za sada u on ide ali ima podvlace mu se greskice u voznji.
Sada se jos i desava da po meni prerano presalta iz prvu u drugu kada krecem samo krene prvom cini mi se jos nije stigo ni do 5km/h on ga odma pusti u drugu i samim tim kada mu dam gas brze da ubrzam on se muci sa ubrzanjem kao da slajvuje lamela dok ne dobije malo ubrzanja pa se onda normalizuje. ili kad usporavam u voznji isto spusta normalno brzine i usporio sam toliko da on sam ide bez gasa a ide drugom ne vrati ga u prvu i kad ponovo dam gas da ubrza opet malo mucenja i rastezanja dok ne dostigne oko 30 do 40km/h onda se vec oseti da je to to. U prvu ubaci jedino bas kada skroz stanem ili naidje na uzbrdicu. Glava me boli vise od njega ako mi verujete, a toliko sam se nadao da ce me dobro sluziti skoro nov auto.. :34
A sto se tice ovog broja telefona o servisu za menjace jel to neko preporucuje iz iskustva sa njima ili se oglasio sam servis da mi moze pomoci u resavanju mog problema..
Pozdrav svima.
-
Inace pored njega imam i Hyndai Santa fe koji je inace ocev ali je automatik i isto comon rail motor isto 2010god automatik pa se odlicno ponasa i nema nikakvih problema, rodjeni brat ima Mercedes E320 automatik i njegov menjac radi bez ikakvog problema . Jedino ja zakasa sa ovim DSG-om. :34
-
Ne razumijem se nesto pretjerano, ali vidim da nisi nidje spomenuo zamajac.
U kakwom je stanju?
Ja sam ga skoro mijenjao na skodu DSG, i mnogo se bolje auto ponasa.
A tek sto je malo bio crkao, ali sam ga odmax mijenjao.
Na stari se vise osjecalo kad salta izmedju brzina, i desawalo se kad ga iz N u D ubacim da nekad kao zalupa kad ubaci u prvu.
Stavio sam nowi zamajac (LUK-ov 450e), i mnogo je bolje...
Mozda ti owo pomogne, a mozda i ne.
Ali svakako ne skodi ;)
-
Citajuci oko ovg problema na Ruskim forumima dosao sam do zakljucka da je problem u "mehatroniku" kako Rusi kazu. To je blok koji upravlja radom menjaca i kvacila. Prvo bi trebalo probati njega ponovo prositi a ako to neda rezultata zameniti.
Takodje sam dosao do informacije da VW daje garnciju na mehatronik na 150 000 km ili 5 godina.
http://www.drive2.ru/cars/volkswagen/passat/passat_b6/mahno/journal/184573/ (http://www.drive2.ru/cars/volkswagen/passat/passat_b6/mahno/journal/184573/)
U Moskvi cena preprosivanja ponovo bloka kosta 200 evra kod ovih
http://www.rusgear.com/pereproshivka-akpp/ (http://www.rusgear.com/pereproshivka-akpp/)
VW Mechatronic Unit - DSG DQ250 02E (http://www.youtube.com/watch?v=BHqmrNoAIJU#)
-
druze dobro proveri kome ces da das auto da ti radi
ima priucenih majstora
ali kod pravih nema problema
urade daju garanciju i boli te uvo za sve
-
Ne verujem da je u Pitanju zamajac jer su mi u servisu tu mogucnost odmah otklonili na osnovu gresaka koje prijavljuje kada iscitaju.
Rekli su mi da je najverovatnije taj mehatroniks o kojem je pisao RUS ili neke spojke u sklopu menjaca, dvoume se majstori oko te dve stvari. Pa videcu ovih dana kada stigne konacan odgovor od njih sta ce reci i sta nam je ciniti. Samo su mi napomenuli da je i jedna i druga varijanta jako skupa a koliko nisu rekli.. Ili me pripremaju polako da me osisaju ili je stvarno tako..
Hvala vam u svakom slucaju na odgovorima.. Posebno hvala RUS-u na prilozenom linku o mehatroniku..
-
Koliko sam ja upućen,na tim DSG menjačima crkava samo taj mechatronic ;)
-
90% slucajeva je on na DSG
-
I ja delim vase misljenje takodje..
Samo neznam koji model menjaca je kod mene u autu obzirom da je noviji model sa Comon Rail motorom mozda ima razlike u odnosu na prethodne verzije koje su bile sa pumpa dizna motorima. U video zapisu koji je RUS prilozio je prikazano ciscenje mehatronika za DSG DQ250 02E, a koliko vidim na googleu ima i neki sa oznakom DQ500, DQ200 itd.
Nazvacu sutra servis posto se oni jos ne oglasavaju i pusticu im ovaj klip da pogledaju mozda ce im koristiti. Pa ako se sloze da ga ocistimo pa ako radi radi ako ne stavicemo drugi i toliko.
Imate li predstavu koliko bi mogao da kosta drugi mehatronik?
-
bonk bonk bonk U Moskvi su ti cene od 1600 pa do 2200 evra (grubo)u zavisnosti od modela. Evo spiska sa kataloskim brojevima i cena u rubljama. Evro ti je negde 43 rublje.
http://мосавтозапчасти.рф/skoda-parts/mechatroniki-vag
-
Pa takve su cene i kod nas, juce su mi javili . Mnogo je to para . :31
Hvala ti u svakom slucaju na informaciji..
Pozdrav...
-
hahahaha,za te pare stavi menjač sa 6 brzina,air- ride ogibljenje i još neke besne felne lollol beer
-
Ne verujem da je tema jos uvek aktuelna ali evo ovde da ostavim kontakt coveka koji radi automatkse menjace i koji bas zna posao ;)
Nesa 0631921833
-
Tema nije vise aktuelna ali ce mozda pomoci nekome nekad. 1. i 2. problem imam i ja vec duze vreme. Receno mi je da je duplo kvacilo pocelo da popusta. Moze dosta pouzdano da se testira na sledeci nacin: zagrejati dobro menjac, znaci gnjaviti ga po guzvi, kreni stani, mala brzina.... Otici na uzbrdicu, zaustaviti se. Ubaciti u D i pustiti gas, auto bi sam morao da se krece ALI LINEARNO. Sme da se malo vrati unazad ali ne sme da zastajkuje kad krene napred, mora da ide polako napred KONSTANTNOm brzinom. Ako se desava da zastajkuje, oslabio je pritisak u duplom kvacilu, kako nadruka tako krene zatim padne pritisak on zastane pa opet nadruka pa krene... Nisam majstor ali ovo mi je pokazao decko koji je vlasnik jednog renomiranog automatik servisa. Skljocanje kad vraca iz 2. u 1. je isto povezano sa tim, vezano je za iskljucnu viljusku. Zamena duplog kvacila u DSG sa 6 brzina za dizela je oko 600e+ ruke + ulje, oko 850 ukupno. Kad pocne da riknjava duplo kvacilo moze da se vozi jos par desetina hiljada, polako odlazi uglavnom.
-
Koliko km izgura posle remonta?
-
Ne bi trebalo da bude vise problema sa tim, ide nov set kvacila. Za dizele nema zamenski deo vec mora OEM, za benzince ima LUK, upola jeftiniji od OEM-a za dizel. Prednost DSG je sto svaki deo moze da se popravi zasebno. Pitanje je koliko ce mehatronik da izgura, cesto procuri posle nekih godina i km. U ispravnom mehatroniku je pritisak oko 2,5 bara, moze dijagnostikom da se vidi. Sto se mehatronika tice, do 2013. moze polovan bilo koji samo da je isti po oznaci. Od 2013. godine mora nov (~1500e) po broju sasije. Plivajuci zamajac je isto posebna stavka, oko 350e + 100, 150 ruke , OEM deo.
-
je l to znaci da u D na uzbrdici cim pustis kocnicu treba da krene, ne sme da se vrati unazad ni malo?
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
-
Ne znaci, dsg svaki vrati malo, zato u boljoj opremi svi imaju hill holder. Dobro zagrejan kad krene mora linearno da ide polako, a ne da zastajkuje svako malo (kao moj recimo). Razumes me?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
moram probati, jer sam se ionako uplasio jer blizu kuce imam pruzni prelaz i kad mi krene nazad ja odmah dam malo gasa i on sa lakocom predje... a ako u podnozju uzbrdice stanem i pustim gas on na leru lepo pregura... samo kad ga zaustavim na sred brda i pustim kocnicu on se vrati malo
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
-
Svaki sa duplim kvacilom se vrati malo, zato imaju hill holder ako je bolja oprema. I Mercedes A klasa se isto vrati malo (nova, 30 000 km). B klasa koju sam vozio isto.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Ja imam isto problem sa b6 dsg. Ovo mi se vec desavalo, ali sam uspeo da popravim, sad vise ne mogu. U petu brzinu mi je ubacivao pre na 50/h. kad mi auto promeni zvuk na leru, onda ubacuje u petu brzinu na 60/h, onda sam nulirao kilometrazu na satu i na bordu i opet je menjac ubacivao u 5brz. na 50/h. E sad vise nece da se vrati na staro. Vec 15000 km mi menjac trgne kad prebacuje iz prve u drugu i iz druge u trecu
Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
-
Ako pretpostavimo da je sve mehanicki ispravno i da imas dovoljno ulja u menjacu onda je mehatronik. Jel isto mehatronik bio u pitanju to sto si ranije uspevao da popravis?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Verovao ili ne. Popravio sam sa tim sto sam nulirao kilometrazu. Znam da zvuci glupo,ali je tako. Kad nece da ide u petu na 50h, onda su mi i obrataji na leru 1000rpm, inace su oko 800rpm. Ja cu ga voziti ovako dok nesto ne crkne, ko ga j... Napisao sam ovo samo da vidim da li neko ima slican problem
-
Ja nisam, imao sam druge simptome. Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Ostavicu ja njega pored puta
-
To je bolja opcija

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Za duplo kvacilo treba strpljenja a i iskustva...
-
Senzor pritiska goriva, to pokazuje kao gresku. Auto na leru lepo radi oko 800rpm, kad ga provozam malo, nece da spadne ispod 1000rpm. Ugasim ga i opet upalim radi lepo na 800 do prve voznje
Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
-
Goriva? Pa to nema veze sa menjacem!
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Naravno da nema, ali nesto utice na rad menjaca. Posto je to dsg, nekad mi je menjao brzine na 1500rpm, sad i dalje tako radi, ali petu brzinu menja oko 1800rpm
-
Brzine menja zavisno od tvog stila voznje, ako ga potopis menjace ti na visokim obrtajima
Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk
-
Verovao ili ne. Popravio sam sa tim sto sam nulirao kilometrazu. Znam da zvuci glupo,ali je tako. Kad nece da ide u petu na 50h, onda su mi i obrataji na leru 1000rpm, inace su oko 800rpm. Ja cu ga voziti ovako dok nesto ne crkne, ko ga j... Napisao sam ovo samo da vidim da li neko ima slican problem
Druze sto se ti nalupeta, jedva ostade ziv...
Ti stvarno verujes da si "popravio" tako sto si resetovao kilometrazu? Strasno...
Kad su ti obrtaji na leru na 1000rpm, radi regeneraciju dpf-a, a kada radi regeneraciju salta na malo visim obrtajima nego inace.
Kada ugasis auto dok je regeneracija aktivna, ti je prekines, pa posle ponovnog paljenja radi normalno na leru.
Samo ti gasi tako stalno dok je regeneracija aktivna, pa neces vise imati taj izmisljeni "problem" sa dsg-om, vec sa dpf-om.
-
Acovw nauci da citas i procitaj postove sto sam ranije napisao, dalje ne moras da citas. Evo vozim ga danas oko 40minuta do max 4 brzine i obrtaji su na leru 800rpm, cim je ubacio u petu, obrtaji su na leru 1000 rpm i nece vise da se spuste na 800. Sad uteravam auto u garazu i pocmu da skacu i padaju obrtaji kako pomeram rucicu menjaca u p,r,n,d
Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
-
Reseno problem greska p0193 senzor goriva. Pukla je zabica sto drzi dzek na senzoru. Parce zice i sve radi kako treba, inace 80€ je drugi senzor(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200214/c486b23fa4ae9d40f911f4a55ba798fc.jpg)
Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
-
Pozdrav svima. Vidim da imam slican problem kao sto je u ovoj temi,pa me interesuje da li na Pasatu b6 2.0 tdi 125 kw comon rail iz 2009 moze da se sredi postojeci mehatronik dsg menjaca ili mora drugi? Na diagnostici je javio gresku bas za njega,inace desava se da nece u D pa ga ugasim i upalim 1-2 puta i on radi,neki put na otvorenom naglo skoci broj obrtaja,kao da ispadne iz brzine...
-
Pozdrav svima, nisam hteo da otvaram novu temu pa cu pisati ovde, vi premestite ako je neophodno.
Vozim passta b6 2006 godiste 170ks sa dsg menjacem.
Imam sledeci problem, kada se auto zagreje pri skoro svakom polasku auto kao da malo zatrese a ponekad i cimne!
Inace ulje u dsg je zamenjeno sa sve filterima, radi perfektno, bukvalno se ne oseti kada se promeni brzina, majstor koji je menjao ulje kaze da je menjac perfektan. Nema udaraca ni tokom voznje ni tokom prebacivanje iz N u D, apsolutno nista.
Koliko sam citao po netu moguce je da je i plivajuci ali nema neke simptome sem blago vibriranje motora pri gasenju ili paljenju i to takodje ponekad.
Kada je hladan nema cimanja ni vibracija ali tokom blagog dodavanja gasa kao da se napred cuje neko grebanje, takodje i kada nakon blagog dodavanja gasa naglo pustim gas takodje se to grebanje cuje napred, kada se zagreje toga nema. Nadam se da sam bio jasan.
Da li je neko imao slican problem?
Hvala
-
Pozdrav, da li je neko menjao duplo kvacilo na passatu 2.0 125kw sa dsg menjacem?
Zanima me kolika je cena za to zadovoljstvo
-
Set za popravak za visestruku spojku, za sestostepeni DSG, oznake motora AZV,BXE,BLS,BKD,BMM,BMN, kod 02E 398 029 B, ti je 61.260rsd u zvanicnom.
(https://i.postimg.cc/Wq7H3hs5/02e-398-029-b.jpg) (https://postimg.cc/Wq7H3hs5)
-
Evo kako to izgleda iznutra: https://www.youtube.com/watch?v=AD2Mg5j5oT8
-
Hvala puno na odgovoru, bio sam kod Slavka u Jakovu rekao je da je 800 eur i 4-5 dana posla... Nije nista hitno toliko, kaze jos 10.000 km cu moci. Ako poznajete jos nekog ko radi dsg javite, hvala
-
A nemas nikakav zvuk kad je auto u leru dok je hladan?
-
Nema nikakvog zvuka, proveravao je i zamajac, kaze da on jos nije za zamenu, mada bih ja menjao i zamajac kada budem menjao kvacilo, to je sigurno jos 300 eur preko. Oticicu posle praznika i kod Simandlija da proveri i on pa se javljam...
-
zamajac :+
Nocna mora svakog balkanca