VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zarko April 12, 2009, 10:32:11 pre podne
-
juce mi se desilo da mi je auto ugasio u voznji pri brzini od oko 100 km/h, vozio sam lagano gradsku voznju nekih 15-ak minuta, onda izasao na glavni put od jednom primetim da mi na tren padaju obrtaji i posle koji sekund poruka na bordu STOP!!! upalim auto i odvezem kod majstora (U Urosevcu) stavio na VAG-COM i ucitao nesto kao "engine sped senzor error",(obrisao je gresku) i vec postojecu iz moje predhodne teme O2 senzor hig voltage tjs.lambda sonda koja me muci duze vreme. Majstor kaze da prosetam 2 sata i platim 100 evra ali da nebudem tu. (ma da nije bas zgodno setati u Urosevcu???) E sada ja pitam dali mogu da dodjem drugi dan i on kaze moze pa me interesuje dali je stvarno nesto trebo raditi ili mi jednostavno hteo uzeti lovu. Inace proso sam 50-ak km, i radi normalno, cak sam danas stavi da radi i 30 min na leru i opet radi normalno... Sta mi je ciniti? Dali se jos nekom od vas desilo da vam auto ugasi a potom radi normnalno?
-
dali vam se desilo da vam se auto ugasi u voznji a potom radi normalno? (Mk II mi je to radio nekoliko puta ali nisam brinuo) Nemam pojma zbog cega se to desilo, dali je moguce zbog loseg benzina koji me vec duze vreme muci?
-
mozda je pumpa goriva na pomolu....
-
mozda je pumpa goriva na pomolu....
Mozda, mada, nijednom na dijagnostici nije prijavio pumpu.... javlja sondu i javo je ovo kada se ugasio
P0152 O2 Sensor Circ.,Bank2-Sensor1 High Voltage
P1396 Engine Speed Sensor Missing Tooth
e sada, onu drugu gresku je prijavio 3 puta (toliko mi je puta i motor secnuo) i obrisao ih sve osim lambda sonde? Mozda je ovu sa gresku senzorom prijavio jer motor je bio ugasen kada sam isao 100km. I samo ispisao stop23 posle toga sam upalio auto i gorela je lampica ESP-a koja se ugasila posle par stotina metara???
-
mozda je pumpa goriva na pomolu....
Proveri ti pritisak pumpe (manometrom) kao sto rogi rece, mozda je pri kraju... A u kavom je stanju filter?
P0152 O2 Sensor Circ.,Bank2-Sensor1 High Voltage
Kad ima manjak goriva, logicno je da je O2 kriticno veliki
-
filter sam zamenio pre 100 km.... ali zar nebi pump prijavio na VaG-com-u, pa makar da je na trenutak otkazala OBD bi zabelezio njenu nepravilnost u radu?
nemam pojma sa dijagnostikom ali mozda bi trebalo valjda da ostavi neki od ovih tragova ako je pumpa i dovod u pitanu???
17657 P1249 Fuel consumption signal Electrical Fault in Circuit
17658 P1250 Fuel Level Too Low
17635 P1227 Cyl.3-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17636 P1228 Cyl.4-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17637 P1229 Cyl.5-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17638 P1230 Cyl.6-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17639 P1231 Cyl.7-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17640 P1232 Cyl.8-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17645 P1237 Cyl.1-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17646 P1238 Cyl.2-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17647 P1239 Cyl.3-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17648 P1240 Cyl.4-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17649 P1241 Cyl.5-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17650 P1242 Cyl.6-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17651 P1243 Cyl.7-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17652 P1244 Cyl.8-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17635 P1227 Cyl.3-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17636 P1228 Cyl.4-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17637 P1229 Cyl.5-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17638 P1230 Cyl.6-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17639 P1231 Cyl.7-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17640 P1232 Cyl.8-Fuel Inj.Circ. Short to Ground
17645 P1237 Cyl.1-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17646 P1238 Cyl.2-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17647 P1239 Cyl.3-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17648 P1240 Cyl.4-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17649 P1241 Cyl.5-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17650 P1242 Cyl.6-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17651 P1243 Cyl.7-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
17652 P1244 Cyl.8-Fuel Inj.Circ. Open Circ.
P0252 Injection Pump Metering Control (A) Range/Performance