VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: knalek Septembar 20, 2013, 11:16:21 posle podne

Naslov: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: knalek Septembar 20, 2013, 11:16:21 posle podne
Dešavalo mi se zimus, kada je minus napolju, da mi piša nafta sa zadnje strane boš pumpe. Ne može da se vidi tačno odakle. Pišne onako, solidno, ali stane bukvalno posle par sekundi. Leti sve normalno. Hoću da pokušam da to sredim pre zime. Vidim u Etki da sa zadnje strane ima tri dihtunga i tri mesta odakle bi moglo da curi. Evo slike:

(http://www.dodaj.rs/f/0/Ea/2S6BjsxJ/bosch-pumpa.jpg)

Naravno skroz dole ne mogu da zamenim dihtung bez skidanja pumpe, ali gornji dihtung ispod dekla gde je elektronika i onaj drugi dole, može bez skidanja.
Da li je neko imao sličan problem i da li je radio i mišljenje gde najverovatnije može da "piša"? Hvala

Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: Djole DMC Septembar 20, 2013, 11:35:18 posle podne
Ja sam imao taj problem pre 15ak dana, prosipala naftu na ovom donjem cepu koji si zaokruzio. Idi odmah kod bosiste, nemoj cekati da pocne da prosipa naftu.
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: dejan921 Septembar 20, 2013, 11:36:49 posle podne
radio sam ja komplet pre 20 dana. 1500din kod bosiste da predihtuje celu za mk3 1.9td. pustala na ovom skroz dole i vamo kod creva visokog pritiska, al za to dole moras pumpu da skidas.

to je zbog evro dizela, kaze mi bosista ( cale od devojke) da su odradili oko 80 pumpi za mesec dana. samo dihtovanje.
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: knalek Septembar 20, 2013, 11:41:40 posle podne
E baš ste me obradovali  :(
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: dejan921 Septembar 20, 2013, 11:53:06 posle podne
nije to nista strasno  biggrin al pogledaj da ti ne curi na ovom cetvrtastom delu sto se spaja sa kucistem pumpe. tu najcesce procuri.
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: knalek Septembar 21, 2013, 12:01:36 pre podne
Problem je što moram da sačekam minus, jer sad ništa ne curi, a i tad, dok se osvrnem gde, šta, ono prestane...
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: dejan921 Septembar 21, 2013, 12:04:53 pre podne
pa kod bosiste imaju onaj sto. gde nakace naftu i ona glava vrti rotor i onda vide gde curi. al nebitno kada je odneses, oni ti sve dihtunge zamene. naopako da zamene samo jedan, pa posle 2 meseca opet skidaj pumpu. sve zamenis i miran si.
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: knalek Septembar 21, 2013, 12:12:57 pre podne
Ma znam, ali treba je skinuti, treba da se razupči.... nisam uopšte to planirao sada pred zimu... Nego, sad kad nešto vratim film, sećam se gde kaplje dole, biće da je na toim spoju što spominješ. Vidim da tu ide neka okrugla velika gumica, da li je taj deo moguće odvojiti bez skidanja pumpe?  :huh:
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: dejan921 Septembar 21, 2013, 12:28:38 pre podne
tu ti curi sigurno, pa se sliva.. i ja sam mislio da moze bez skidanja pumpe al ne moze.. jeste ide velika okrugla gumica.

meni je majstor za 30 min skino pumpu ( uz moju pomoc, ja skino kutiju vazduha i crevo sa turbine  biggrin  ) bosista za 20 mini sredio i jos 30 min za vracanje pumpe. i 5 min  sex da povuce naftu. i to je to.
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: RUS Septembar 21, 2013, 12:41:11 pre podne
 lollol 5 min  sex da povuce naftu  lollol   Svaka cast, slatko sam se ismejao sada....
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: knalek Septembar 21, 2013, 12:45:41 pre podne
Znači, jedan ti majstor skkidao pumpu, a bošista predihtovao... Ček da razjasnimo nešto....
Da bi se pumpa skinula, zupčasti kaiš treba da se olabavi. Pretpostavljam da se to radi kad su reperi poklopljeni. Verovatno pri nameštanju (zatezanju) ima malo zezancije da ne pobegne malo. Ono što me interesuje da li se skida dekla glave motora da bi se blokirala bregasta kao da menjaš kaiš?
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: Djole DMC Septembar 21, 2013, 12:49:45 pre podne
Ne mora, ja ne skidam nikad osim ako ne pukne kais. Samo obelezi pre nego sto skines kais i posle vrati tako kako si obelezio.
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: knalek Septembar 21, 2013, 12:54:42 pre podne
Hvala Đole!
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: dejan921 Septembar 21, 2013, 01:01:13 pre podne
da majstor je razupcio i skinuo pumpu, bosista predihtovao i majstor opet vratio pumpu. samo je skidao i ovu ''remenicu'' sa pumpe.

@ bobane, pa nije bukvalno 5 min. ja sam verglao a on je umesto dovodnog creva stavio levak i crevo da pumpu napuni naftom. i kada je upalio odma ugasili i onda spojio prava creva i upalio.  biggrin
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: knalek Septembar 21, 2013, 01:28:15 posle podne
Našao sam gde curi, čak i sad po ovom vremenu vlaži, evo slike.
(http://www.dodaj.rs/f/2s/z3/2WssSNdn/bosch-pumpa-2.jpg)

Znači u pitanju je drugi dihtung odozgo.
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: RUS Septembar 21, 2013, 03:01:44 posle podne
Sale, generacijo, skini to i uradi kako Bog zapoveda. Predihtuj celu pumpu. Nije to neznam neki posao. A i ujedno ce ti je proveriti bosista. Mislim nisu to neke basnoslovne pare, to sam hteo reci.
Naslov: Odg: Curi nafta sa boš pumpe kad je hladnije na MK 3 TDI AFN
Poruka od: knalek Septembar 22, 2013, 12:15:59 pre podne
Pa možda i nisu, ali već sam se zavuk'o... Kupio sam komplet dihtunga, gde ima taj dihtung a i onaj gornji, pa specijalnu gedoricu (trouglastu) za skidanje levog šrafa (kao osiguravajućeg da ne čačka svako)
Gledao sam na jutjubu kako se radi, skida se prvo gornja dekla, pa se onda napravi reper kako stoji elektronika u odnosu na telo pumpe, onda se skine cela elektronika, zamene dihtunzi i na kraju kad se sve vrati, mora da se proveri paljenje. Vidim ne pomeraju pumpu, nego blago odvrnu šrafove koji drže elektroniku, pa kuckaju blago po njoj a usput gledaju parametre u lap-top... Videću šta ću i kako ću... Sad bi mi trebao neko da pogledamo vreme ubrizgavanja pre majstorisanja, pa posle da vidimo koliko je pobeglo i to naštelujemo.... Usput bi proverio i senzor temperature goriva, pa i njega možda promenio. Hvala svima.