VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: milepn April 10, 2009, 05:52:24 posle podne
-
Ovo sam danas primetio: Ona lampica (!) mi blinka non stop i kocnica mi je tvrda kao kad je ugasen auto.Na momente omeksa i ponovo je tvrda.Kad pritisnem papucicu kocnice,podrhtava slicno kao da ima ABS.Volan mi se lako pokrece.Ulje je na maksimumu i ne curi nigde.Pomagajte savetima!!!
-
Vidi plocice, mozda imas on sa senzorima pa su pri kraju . . . To u vezi lampice, a tvrda kocnica je zbog serva, proveri da nije spalo crevo od vakuum pumpe do serva, takodje proveri i nepovratni ventil, koji je na tom crevu. Ako nije spalo i sve je zadihtovano, moguce je da ti je pumpa crkla ili servo. Za pumpu ima dijafragma posebno da se kupi, a servo mora ceo da se menja . . .
Da bi proverio pumpu, skines crevo sa serva i upalis motor, ovlazis prst i stavis na otvor creva, mora da usisava, sad neznam kako da ti objasnim koliko jako badmood , recimo da pustis crevo da visi na prstu, mora da ostane da visi na prstu, nesme da se odlepi samo svojom tezinom...
-
pimbe ti je savrseno objasnio imao sam i ja takav problem, pukla membrana u vakuum pumpi.
pimbe svaka cast,znas znanje ;)
-
Nesto se bas ne razumemo.Ja neznam da li imam tu vakum pumpu i ako je imam,gde se nalazi? kod mene ima neka bomba koja je povezana sa hidraulicnom pumpom i glavnim kocionim cilindrom i ona valjda treba da ima funkciju kao sto je ima vakum pumpa koja se postavlja kod automobila koji nemaju turbo-kompresor. kod mene na glavnom kocionom cilindru postoji neki elektricni prekidac koji pali i gasi lampicu za pritisak hidraulicnog ulja.Kada upalim auto,ta lampica treba da se ugasi ali kod mene se ne gasi vec non-stop blinka.
-
Cuj Mile, nema veze turbo ili atmosferac, dizel mora da ima vakuum pumpu. Nemam pojma kakve bombe pominjes, pazi da te necuje BIA bleh . . . Pumpu ces naci na drugom kraju creva koje vodi od serva . . . A ako nadjes bombu, zovi interventnu bicedobro
-
Ne postoji nikakvo crevo.Postoje samo cevke.A ta bomba je slicna,kao kod citroena sto podizu sasiju.
Ta bomba to ti je taj akumulator pritiska, u njemu su dve komore odvojene dijafragmom, u jednoj je azot a u drugu ulazi ulje, i sad azot bi trebao da daje pritisak usled toga
-
Servo se povezuje sa usisnom granom,a kod mene to nije moguce zbog turbine.
-
Srvo se povezuje sa usisnom granom,a kod mene to nije moguce zbog turbine.
Naravno Mile, al' kod BENZINCA big_boss
Ok, moguce da je cev, imas 3 ili 4 male (6 ili 7 mm) koje idu sa glavnog kocionog, al mora da bude i jedna deblja koja nije zakacena za kocioni, vec za "disk" od serva, e tu cev isprati do drugog kraja... I na tom kraju ti je pumpa, bilo kako bombasto da izgleda, ipak je pumpa...
-
Ta bomba to ti je taj akumulator pritiska, u njemu su dve komore odvojene dijafragmom, u jednoj je azot a u drugu ulazi ulje, i sad azot bi trebao da daje pritisak usled toga
-
Cuj pritisak blink blink blink Servo radi na principu potpritiska (delimicnog vakuuma) wacko
-
Moracu kod nekog majstora koji se razume u ovo cudo,a takvih nema kod mene u blizini.Sad sam gledao ETKU-program sa svim delcicima za moj Audi i tamo nama tog servo uredjaja niti pumpe niti sirih creva ni cevki.
-
cika mile ne moguce je da je servo "go" mora da ima jedna cevka iz njega koja se prikljucuje na nesto na motoru,pogledaj malo bolje ;)
ps: nemoj da upotrebljavas znanje o francuzima na nemcima biggrin
-
cika mile ne moguce je da je servo "go" mora da ima jedna cevka iz njega koja se prikljucuje na nesto na motoru,pogledaj malo bolje ;)
ps: nemoj da upotrebljavas znanje o francuzima na nemcima biggrin
Da bi bilo jasnije o cemu pricam evo seme mog glavnog kocionog cilindra i sistema,a ovo sto je oznaceno strelicom je ta takozvana "BOMBA" koja bi trebala da ima istu funkciju kao klasican servo sa vakumom iz usisne grane.
(http://i42.tinypic.com/2rc7n68.png)
-
Od kako postavih ovu semu,niko vise nece da me posavetuje sta da radim i kojim redosledom da trazim kvar.
-
Aj ja cem pitam:
Sta je u posudi, (blizu broja 16) kakva tecnost je u njoj . . .
Takodje me interesuje sta vozi onu pumpu (kod broja 8) klinasti ili zupcasti i da li je na njemu i pumpa za volan?
-
Sad nadjoh ovo:
these cars use a form of hydroboost for power steering and braking. check the rack and pinion seals. that was the cause of my loss of fluid in my 100.
na:
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2202826&highlight=servo (http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2202826&highlight=servo)
A sto znaci: Prevod:
Ova kola koriste hidropomoc za volan i kocnice, proveri letvu. To je bio moj problem gubljenja tecnosti na mojoj 100-ki
Elem, u onoj posudi (kod br 16) mora da bude ATF ulje, a kod 8-ice je pumpa.
Proveri nivo ATF-a, a mogao bi na leru da skines crevo 15 i vidis ide li ulje...
Mozes li da mi napises objasnjenje za broj 6 (bombu) iz tog tvog kataloga?
P.S.
Bice da ti je nizak nivo ulja ATF i da ima vazduha u sistemu (ne kocionom) i to objasnjava ponasanje kao na ABS-u . . .
Da bi ispustio vazduh iz servo volana, potrebno je dici oba prednja tocka, upaliti auto i nekoliko puta smotati pun u obe strane, zatim proveriti nivo ulja. (u tvom slucaju, prilikom motanja, njakaj malo i kocaljku)
Ukoliko se nevaram, nivo ulja se proverava sa motorom na leru...
-
Pozdrav Dobri Prijatelju.O ovoj "bombi" nema nista napisano.Zvao sam servisere koji rade bombe za citroenova vozila ali ni oni nista neznaju o njoj.Odoh da proverim ovo sto si mi predlozio,pa javljam rezultate.
-
Aj ja cem pitam:
Sta je u posudi, (blizu broja 16) kakva tecnost je u njoj . . .
Takodje me interesuje sta vozi onu pumpu (kod broja 8) klinasti ili zupcasti i da li je na njemu i pumpa za volan?
U posudi (blizu broja 16) je ATF ulje i ono je na maksimumu kada auto radi na leru. Kroz crevo 15 tece ATF ulje kada auto radi na leru. Pumpa (kod broja 8) je hidraulicna pumpa koju pokrece klinasti remen i preko creva je povezana sa letvom upravljaca.-znaci ona je "pumpa za volan"
-
E pa 'vako... Znaci ATF nigde ne curi... Vazduha u sistemu nema...
Hmm (http://www.idibegaj.com/Smileys/default/116confused.gif) Ulje se vraca . . . Po svemu sudeci, imas problem u delu 17 (izmedju 18 i 29) (http://www.idibegaj.com/Smileys/default/55connie_twiddle.gif) ... Najverovatnije je u sklopu 17 ventil prljav ili je klip zaglavio ... (http://www.idibegaj.com/Smileys/default/114angry.gif)
Nikad nisam video taj sklop, ali sam se susretao sa nekim slicnim aplikacijama ... (http://www.idibegaj.com/Smileys/default/deda.gif)
27 je pretpostavljam senzor koji ti i pali lampicu na tabli, mozda da skines senzor i zaverglas na kratko, mozda izbije djubre na tu rupu ... (http://www.idibegaj.com/Smileys/default/54connie_tap.gif)
Ja bih to rasturio i pregledao ceo sistem. U sklopu 17 su verovatno normalni (lako ih je naci) orinzi (O ring), za razliku od glavnog kocionog koji ima specificne gumice...
Takodje bih promenio kocionu tecnost i ATF, ali komplet kociono. Inace se kociono i menja svake dve - tri godine blabla , mada se to kad nas slabo praktikuje boodala ...
Vredno je napomenuti da je vrlo lako i da sam covek moze da promeni KOMPLET kocionu tecnost, za jedno popodne . . . biggrin
Ako neznate kako, pitajte bleh
Sto se bombe tice moguce je da odradjuje posao regulatora pritiska i protoka, posto je posle pumpe, povezana i sa volanom i sa kocnicama, i neverujem da je tu problem . . .
-
I ja sam razmisljao da promenim ATF ulje. Problem je za kocionu tecnost,jer neznam gde se nalazi posuda.Postoji jedna posudica ali je ona povezana sa cilindrom za kvacilo-lamelu.Pomisljao sam da je ATF ujedno i kociona tecnost.Da li je to moguce?
-
Ne . . .
Posuda kocione tecnosti ("ulja" koje nije ulje i nema veze sa uljem) trebalo bi da bude povezana i sa glavnim kocionim, a i sa kvacilom, za koje uzima uzima tecnost iz gornjeg nivoa posude...
Stoga kad budes menjao tecnost u kocaljkama ispusti i iz kvacila...
Na ovom tvom crtezu . . . Imaju dve rupe (velike) na glavnom kocionom, moraju imati neka creva (cevi), proprati ih i nacices posudu...
moguce je i da kvacilo ima zasebnu posudicu, mada sam to vidjao samo na kamionima i kombijima . . .
-
Hvala ti Prijatelju na korisnim savetima.Jos bih te zamolio da mi objasnis kako i na koji nacin da zamenim ATF ulje i kocionu tecnost.Srdacan pozdrav iz Paracina. mahac
-
Resio sam problem tvrde kocnice clap clap clap .Hvala svima koji su savetima pokusavali da mi pomognu.Posebno se zahvaljujem Pimbe-u-alias"(Eri sa Malte)" na pokazanom strpljenju i cestitam mu na znanju,jer je on locirao gde se nalazi problem. To na sta mi je on ukazao,obelezeno je zelenom linijom i to sam danas zamenio i resio problem.
(http://i43.tinypic.com/20q0zzm.png)
Taj polovan deo me kosta 1000 RSD+500 RSD za ugradnju=1500 DIN.Nije puno,a bas sam imao problem.Sledi zamena ATF ulja i kocione tecnosti. Pozdrav svima i jos jedna velika zahvalnost svima. mahac