VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: zeljo Septembar 06, 2013, 07:33:30 posle podne
-
Mozda jedan bezazlen a mozda i ozbiljan problem, u pitanju je pasat b5 sa 1.9 tdi motorom od 66kw, a problem je sledeci. Kada je radna temperatura motora (90stepeni ) nemam grejanje kabine i u crevima pored akumulatora sto vode do grejaca kabine je vazduh, odakle ne znam. Da li postoji neki nacin lufiranja tog sistema? Mislio sam da je problem u cepu posude pa sam kupio novi cep i isto mi se desava. Kada upalim auto hladan i skinem cep, ne izbacuje vodu na posudu i kad se zagreje u mestu imam normalno grejanje, samo kad cep vratim na posudu stvara se pritisak i grejanje kabine se gubi. Odakle bih mogao da krenem u resavanje i ispitivanje ovog mog problema? Koji su moguci uzroci? Vodena pumpa nije menjana jer mi sad dolazi servisni interval zupcastog kaisa.
-
Cenim da ovo nema veze sa menjacem, motorom i auspuhom i da treba da se preseli u podforum vetilacija i klimatizacija.
A verovatno ti je zapusen grejac, ako ti nije izbio dihtung glave. VW nema ozraku na sistemu poput BMW i renoa. . .
-
Ja pikiram na motorni problem jer u grejac voda dolazi iz motora i ja nemam problem sa ventilacijom nego sam lepo napisao koji je problem u pitanju, ne znam na koji sistem se on sam onda luftira, kako da znam da nije dihtung otisao i da nema veze sa time? koji su simptomi dihtunga?
-
Kakvu klimu u kolima imas? Sa digitalnim ili manuelnim podesavanjem?
Da li imas problema sa radnom temperaturom vozila?
-
Klimu nemam, model je bez klime, centralna konzola sa rucnim podesavanjem temperature, a sto se tice temperature motora, polako se zagreva do 90 i tu stoji radio u mestu ili se vozio ne pomera se dalje od 90 stepeni, to me najvise i buni, znaci da se ne pregreva
-
kakve veze ima automatska ili obicna klima sa ovim problemom sto ima?
@vrbas skini glavu poravnaj i stavi novi dihtung
-
necu da te plasi al mi to sve nekako mirise da ti je probio dihtung glave ili sama glava veznula na nekom sicu pa kompresiju duva u vodeni prostor..... Cudno je sto temperaturu uvek drzi istu... Skini poklopac gde sipas ulje i pogledaj dali na njemu ima neke bele emulzije....
-
Verujte mi i meni je cudno sve to, na cepu od ulja nema nista, na meracu od ulja nema nista nikakvih tragova stranih sem ulja, na cepu od vode nema masnoce niti je rashladna tecnost prljava i masna...
Znaci moze da bude dihtung?
-
kakve veze ima automatska ili obicna klima sa ovim problemom sto ima?
Zato sto mi je palo na pamet da je ako je manuelna klima ili bez klime, da je pukla sajla koja okrece klapnu bi vazduh kroz grejac ili ne. Pa je mozda pukla sajla ili zaglavljuje i ne moze da okrene na toplo, pa zato nema grejanja. A ako je digitalna, da nije crkao motoric.
A pitao sam da li ima problema sa radnom temperaturom, jer kad pukne digtung glave, toga uglavnom bude. Kao i jos neki faktori.
Ali koliko vidim covek kaze da mu auto dobro ide i radi. Koliko ja razumem. I nelogicno mi je da je dihtung glave. Jer obicno kada to bude, bude i nekih drugih pokazatelja. Mozda i gresim.
-
Da tako je sto se tice motora, normalno pali bez grejaca, ne duva na cep, merac i tako te stvari, nema dima na auspuhu niti pomera temperaturu dalje od 90, nema tragova skrame na cepu od ulja niti od vode...koji bi bili simptomi dihtunga ili glave? Dal mozda moze biti vodena pumpa jer nju nisam menjao ja a niti prethodni od zadnje zamene zpcastog kaisa tj pre 50000km, da li mozda moze biti da ona ima neku ulogu u tom mom problemu?
-
Da pumpa ne radi svoj posao kako treba motor bi ti se grejeo-pregrevao. Skini glavu, operi lepo kod majstora u kadi u rastvoru, proveri vodjice ventila i gumice ( kad je vec skinuta) i poravnaj obavezno. Kupi dihtung i vrati glavu na mesto. Pa onda javi dal greje ili ne. :26
-
Znaci glava dole , hidrotest da se uradi , u medjuvremenu videce se dihtung kakav je i sta je... mada eto kao da je nacuo nesto :) zdanja dva dana sve normalno, greje kao smederevac unutra, ali pretpostavljam da postoji neki problem
-
Ako sada greje normalno mozda ti je bio neki vazdusni cep ili nesto slicno jer nisi koristio grejanje letos. Poteraj to jos koji dan malo zesce sa ukljucenim grejanjem pa onda vidi sta i kako. :46 :26
-
pozda je sto kaze kolega odozgo vazdusni cep e sada neznam dali treba da se ozrace creva na vw to nikad nisam radio ali znam da sam na pezou to morao da radim 1,9 td motor je imao pred mali hladnjak ventil za ozracivanje.. Za vw stvrano neznam dal se ozracuje...
-
Znam i ja za pezoa, posto stari moj vozi pezoa tamo nema pritisak na cepu, ali koliko vidim svaki vw ima pritisak u sistemu. Moguce i to samo ne znam otkuda mu vazdusni cep. Danas sam primetio da na boci za vodu ima sa donje strane kao mali pipak, odusak neki sta li je, i svaki put kad ugasim auto tu se na tom odusku cuje kao malo sistanje vazduha ne znam da li je to normalno i da li se to jos nekome desava? Da li je to znak da ima veci pritisak ili je to znak da odusak radi i da je to normalno?
-
Vazno je da ne mora glava da se skida. Super ako je vazdusni cep. To je daleko lakse resavanje, nego da je glava motora.
jel ti rashladna tecnost u cantri na max?
-
Zeljo. Ugrej motor do 90 stepeni i poteraj ga negde uz brdo u obrtaje oko 3-3500 i drzi tako opterecenog u voznji jedno 10 minuta. Ako je vrisnuo dihtung na glavi motora posle tih 10 minuta kada ga ugasis morao bi da izbaci vodu na cepu. Onda ce ti biti sve jasno.
-
Rashladna tecnost stoji na onoj gornjoj crti, znaci maksimum, ulje stoji na maksimum, nema nidje tragova beline ili masnoce.
Znaci kad ga ugasim odmah da odvrnem cep? Ili da sacekam malo pa onda da odvrnem cep?
-
Problemi se vracaju, a na motoru nista nije dirano. Tri dana sve bilo super, grejanje kao smederevac, temperatura normalno 90. nisam gasio grejanje nikako. Onda sinoc posle duze voznje stvari stoje ovako : na leru nema nikako grejanje, toplo pocinje da duva tek posle 2000 obrtaja a posle 3000 obrtaja greje odlicno. Posle predjenih 150 km pustio sam ga da radi minut u leru i ugasio motor, otvorio haubu i odvrnuo cep od vode, na mali odusak sa donje strane boce za tecnost izbacio je mozda pola case vode i culo se klokotanje (buckanje kako vec) u sistemu a voda je stajala na maksimumu. Izgleda tu nece biti nista dok se glava ne skine.
-
ma nije dihtung. nemoguce je da se na tdi desi nesto tako.
u prodavnicama autodijelova se dihtung glave nemoze ni kupiti kad traje 150 godina.
dobro bi bilo da kolege s foruma objasne termin " vazdusni cep" na vw bilo kom modelu.
uvijek se nesto pametno moze nauciti
-
Pa ako hoces bas, da bi na tom motoru sje..o glavu, moras da budes vrhunski umetnik. Da digne temperaturu i da ne primetis i da ga teras tako nekoliko kilometara. Danas sam bas cuo da se desio jedan takav slucaj. Sve brate, ali instrumente moras da pratis. Ili da ti pukne neko crevo od rashladne tecnosti, da takodje ne primetis i da teras tako.
A jel moguce Gedora da je dihtung zviznuo, a da auto ne pokazuje nikakve simptome sem sto ne greje kako treba? Tipa da dize temperaturu ili tako nesto? Svakome, kome je zveknuo dihtung glave, a da ga ja poznajem, jedan od glavnih simptoma je bio da auto dize temperaturu preko propisane. Nemoj da mislis da te za..bavam, pitam te ovako, drugarski, pricamo.
-
blade taj auto pokazuje temperaturu 90 na satu i kad je prava temperatura tecnosti u motoru 80 i kad je 110. kad predje 110 onda krece kazaljka sa 90 na gore. temperatura 105-110 se na svim modelima koji nose metalni dihtung smatra povisenom a ne kriticnom. sad sve zavisi koliko puta je motor dolazio u polje povisene temperature. od velike temperature prvi strada dihtung a posle glava i ostali sklopovi motora. znaci ta temperatura od 90 stepeni na kojoj je zakucana kazaljka za vrijeme voznje je lazna.
sve dok temperatura rashladne tecnosti ne pocne prelaziti 107-110(povisenu radnu) kazaljka se nece pomjeriti sa 90. imao sam dosta slucajeva da se ljudima u voznji otkine remen kais koji vrti pumpu za vodu. prelazili su po 15km do prvog servisa a temperatura svo vrijeme nije prelazila 90. sta mislis koja je to logika? temperatura ti svo vrijeme bila normalna a motor se toliko ostetio da vise nije ni za kontejner?
nije taj tdi toliko besmrtan i kvalitetan koliko 99 posto clanova ovde misli. budi siguran
-
Aj i ja nesto lajicki. Da li je pametno izvuci drugi termodavac sa tacnijim ocitavanjem? misli1
Послато са GT-S5830i
-
@Gedora,
Ne mislim ni ja da je besmrtan. Mislim da je dobar. Ali daleko od toga da je, kako popularno kazemo ,,besmrtan,,.