VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Scirocco / Corrado => Temu započeo: nesa-zeka Avgust 31, 2013, 09:11:28 posle podne
-
1.karburator od fice (plin-benzin)
2.alternator od vektre b 14V 100A
3.diskovi zadnji od golfa gti
4.ubacena turbina od golfa 2 1.6td
ceka se jos malo finansija za dalji rad
(http://img827.imageshack.us/img827/2546/bcqw.jpg)
(http://img571.imageshack.us/img571/6708/h1b9.jpg)
(http://img10.imageshack.us/img10/5158/qycy.jpg)
(http://img29.imageshack.us/img29/2169/r85l.jpg)
evo i video ali bez auspuha
Turbina garrett M24 (http://www.youtube.com/watch?v=YeAUPnLTGv4#)
-
bravo neso zeko!
objasnio si mnogima kako se pravi turbobenzin motor.
pratimo ovaj projekat!
-
imas + za ovu karabudevinu
-
ne pravim ja ovo za trke itd,nego zbog obozavanja zvuka turbine,blow off ventila....
pa nesto sam planirao,da stavim na usisnom delu turbine gde turbina usisava vazduh crevo od plina(jer vec ima rupu) i onaj drugi deo u karburator...... pa me zanima kako li ce to biti??? ima li neko predstavu ili iskustvo???
-
Kako ide. . ?
-
zaboravi hladnjak ulja od volva
(http://img194.imageshack.us/img194/5734/h54a.jpg)
-
paaaa maltene nikako tj solidno
vw scirocco 1.8 8V (http://www.youtube.com/watch?v=uVl60EJEwCo#)
-
Jel ovo pun gas. . .?
-
nije,zavijen je sraf na plinu do kraja,da sto manje trosi,.... nastavljam sutra sa slikama.... sada odlazim na posao.... pozz
-
Kako si montirao zadnje diskove od golfa 2 ? mene to vise interesuje nego ovo ostalo..
-
Odoh da se ubijem,ovo je previše za mene lakunoc pop1
-
pa nabavio sam ceo zadnji trap od golfa 2 gti,pa sam poskidao glavcine,kandze,drzace kandze,diskove i sve prebacio na mojoj osovini tj zadnjem trapu... a trap mi je ostao i jos par drzaca kandzi srafove i osovinice za kandze(jer sam dobio jos dve kao gratis) mislim da mozes da ubacis diskove i na osovini od dobosa stim sto moras odseci ceo lim sto drzi cilindar i da zavaris dva srafa za ove nosace kandzi
evo su one sto sam gratis dobio
http://www.kupujemprodajem.com/nosaci-zadnjih-kandza-golf-2-7518928-oglas.htm?filter_id= (http://www.kupujemprodajem.com/nosaci-zadnjih-kandza-golf-2-7518928-oglas.htm?filter_id=)
-
@kolibarko moze da ti pomogne oko spoljnog stajlinga posto si motor resio.
-
zeka svaka cast najbolji projekat
oces da ga cipujes ? posle bi imo tu do 260ks
-
Jel ovo pun gas. . .?
sta zajebavas :huh:?
meni ovaj auto ide vise nego dobro
-
@kolibarko moze da ti pomogne oko spoljnog stajlinga posto si motor resio.
lollol lollol treba prvo vidjet sa njim mozda je zauzet
-
kava
-
svaka cast na trudu, al sada ozbiljno. na ovom snimku bas ide lose. smeo bi se kladiti da moja dereglija 1.9td ide bolje od ovoga, mislim na snimak.
-
mislim da je trebo da uzme turbinu od audia jaje 1.6td
-
aj i ovu turbinu mogu da progutam,al ovaj karburator od fice nikako :D bonk
-
jos jedan turbas :-)
-
snimak je bez turbine,sutra-prekosutra kupujem crevo od turbine do karburatora.....
na benzinu mnogo bolje ide u odnosu na plin,ali na plinu sa 12l prelazim oko 130-140km gradske voznje...
-
Imam ja turbinu od audija S2 ako te bude zanimalo da ide jos bolje... jedino sto ces morati da stavis blow-off ventil jer ce ti produvati dihtung na karburatoru!
-
Brate ajde kad sklopis doteracu ti ja moj auto da i meni odradis ovaj turbo stage 2-3 i neki cip na 230 konja.. :)
-
na plinu ce verovatno ici.... a za benzim moracu jos malo razmisliti o pritisku goriva.....
razmisljao sam da stavim 4 karburatora od skutera sa elektronikom(svaki usis po 1 karburator),ali odlucio sam se za ficka
-
pratim... :46
-
evo slike
(http://imageshack.us/scaled/landing/854/v97f.jpg)
(http://img841.imageshack.us/img841/1476/p1tl.jpg)
(http://img809.imageshack.us/img809/34/juwj.jpg)
(http://img850.imageshack.us/img850/8819/bxv1.jpg)
(http://img4.imageshack.us/img4/355/rmfk.jpg)
(http://img28.imageshack.us/img28/8804/7x54.jpg)
(http://img545.imageshack.us/img545/539/mtl1.jpg)
(http://img19.imageshack.us/img19/9814/2qxj.jpg)
(http://img10.imageshack.us/img10/8987/kc69.jpg)
-
nisam jos,jer moram da nabavim gumeno crevo od turbine do karburatora,treba da zamenim cev od turbine do srednjeg lonca,da nabavim ventile neke.... postavicu ovde snimak kada sklepam ovo sve...... sa plinom hoce,a na benzin tesko mada imam neku ideju i za benzin kako da skarabudzim......
-
od kog ti je volva onaj hladnjak za ulje i kako bih ja mogao doci do takvog hladnjaka?
-
naravno da nastavljam sa radom.... bice sve ocisceno,zamenjeno,samo cekam jos neke delove pa sve odjednom da ubacim ....
:46 thumbup
bice slika narednih dana :25
-
ne otvaram motor.... nikada i nisam..... nego izduvnu granu i turbinu...... nisam stegao srafove na turbini pa se pojavio zazor i ispusta izduvne gasove..... trazio sam po svim radnjama dihtung izmedju izduvne grane i turbine i nigde nema,posle kaze jedan majstor da tu i ne ide dihtung nego metal na metal,meni je po malo to neobicno.....
evo slike (taman sam je malo ocistio)
(http://img547.imageshack.us/img547/1382/6zxh.jpg)
-
nema ti sta biti neobicno. nema dihtunga
-
sredio sam problem sa dihtungom,u svakom slucaju hvala na obavestenju... inace grana i turbina su od golfa 1.6 td (e sad da li je od 53kw ili 66kw neznam ali pretpostavljam da je od 66kw jer je bas velika). sutra bice slika o namestanju tj vracanju turbine....
-
fino je to druze ali poslusaj savet od TTS g-dina sve je u pravu sto ti je rekao.
ne sto ce se raspasti motor vec moze da bude i detonacija malo jacih ako pustis boost na nekompatibilno ubrizgavanje tj.usisavanja(karb.)
-
turbina je vracena ...
(http://img46.imageshack.us/img46/1970/ybgn.jpg)
(http://img594.imageshack.us/img594/6533/wb9k.jpg)
-
Ajjjjjjjjjjjj lebac ti raževi,pa stavio si "baštensko crijevo" za povrat ulja iz turbine i to ono kinesko boodala
-
Neso, znas li ti da se ulje greje i do 130+ stepeni?
-
znam,znam,ali nisam imao drugo.... sutra idem da kupim drugo.... a ovo crevo privremeno ima 2 sloja tj nije obicno,a ulje mi ne prebacuje vise od 90 stepeni...
-
kad budes kupovao crevo obrati paznju da trazis otporno na visoke temperature a takodje i da trpi ulje jer ono nagriza obicna creva
-
ima neka crna armirana creva tj pola guma,pola platno tako nesto,to sam video da ljudi stavljaju...
nisam bas neki ljubitelj dizela,nemoj da se ljutis... mahac
-
Obavezno posle prvog paljenja pripremi jedan PP aparat, cisto za svaki slucaj! :39
-
imam vec pecurku filter,i to bas veliki karbon boja....
-
evo nekih slika
(http://imageshack.us/a/img5/7257/x3kp.jpg)
(http://imageshack.us/a/img547/1540/inxl.jpg)
(http://imageshack.us/a/img856/3105/t5pd.jpg)
(http://imageshack.us/a/img20/2554/vx8t.jpg)
-
Bez ljutnje i uvreda. Temu sam ja sada ocistio jer su od ovog posta pocela prepiranja i slicno. Molba za sve clanove kluba i autore postova. Budite pravedni prema autorima tema i pisite po faktu. Svaki sledeci post u ovoj temi koji nije vezan za temu bice obrisan, a njegov autor banovan do daljnjeg. :46
-
grijesis Bobane. ovo je ostalo nakon sto je Lemi obrisao 8 strana. zasto onda jednostavno ne obrises sve komentare pa Jovo nanovo. sve sto je momku trebalo i sto mu je odgovoreno to je i obrisano.
-
Ajmo polako i vezano za temu. On sve jedno nece sve to da radi sutra, jer koliko se i ja secam njegovih komentara to ce se polako spremati i raditi. Tako da spustimo loptu na zemlju i idemo dalje. :26
-
zeko ,sta bi sa masinom i proektima?
-
bio sam zauzet poljoprivrednim radovima,vozim ga ovako sa turbinom ali bez punjenja svakog dana....
-
zeko pratio sam ovaj projekat na gcs dok me nisu banovali dusmani.
kako napreduje turbolader sa zastavinim karburatorom, ima li nekih novih slika?
-
iskupovao sam jos neke delove,probao sam pre nekoliko dana karburator od jugica ispred turbine pa od turba direktno vazduh na usisnoj grani,upalio sam iz prve i malo se zezao u prazno itd..... sad neznam koliko je to dobro,a inace nabavio sam komplet monopoint od golfa 2 (instalaciju komplet sve,osiguracku kutiju sa svim osiguracima i relejima,monopoint karburator,el. pumpu,itd...) slikacu kasnije ili u toku sutra sve sta sam uzeo,taman da malo obnovim ovo i da dodam neke nove slike.....
-
evo nekih delova sto sam prikupio preko zime,rec je o monopointu,racvi za ulje.... pa kad malo otopli videcemo sta i kako da sklepamo...
(https://imagizer.imageshack.us/v2/479x359q90/194/ihez.jpg)
(https://imagizer.imageshack.us/v2/479x359q50/822/wjv4.jpg)
(https://imagizer.imageshack.us/v2/479x359q90/33/psln.jpg)
(https://imagizer.imageshack.us/v2/479x359q90/812/hkq5.jpg)
-
Zeko instalacija od Monopointa ti je CE2,a kod tebe je CE1,tako da moraš naći tablu osigurača novi tip,da pokopčaš ovo sve da radi...
-
kacenje pozadi je isto kao kod mene,a imam i komplet tablu od ovog kompa ista je spreda i pozadi kao moja u kolima.... da resim i ja nedoumice oko ovoga....
evo kutija osiguraca od monopointa,a kod mene na kolima ista takva i dzekovi isti samo sto ja na moju nemam onu rupu za plasticne kljeste za osigurac (ono izmedju 18 i 19 releja) to je kod mene ravno.....
(https://imagizer.imageshack.us/v2/479x359q90/196/3ezf.jpg)
(https://imagizer.imageshack.us/v2/479x359q90/833/1jn3.jpg)
-
Covek je uporan a to sto te zezao je zbog nedostatka goriva premalen je taj karbas
i vecina ti projekata s karbasima ide tako kako si pokusao probaj s vecim karbasom
nadji yugin dvogrli weber 32-ku a mozes i s monotronikom ja sam davno u novinam
gledao golfa 3 1.8 monotronik s turbom i dobri 2000e ulozeni u motor...
http://youtu.be/fuMzdI2mePc (http://youtu.be/fuMzdI2mePc)
-
nije me karburator zezao,nego sam se ja malo zezao sa njim,imam i taj karb od jugica dvogrli,pa sta bude na kraj videcemo...... da ne trpam temu vise,kad namestim slikacu....
-
Okreni tu cev sa turba u kabinu, boli te tuki, imaces najjaci ventilator ;)
-
Namesten reducir i na njemu fabricka ampula ulja,ampula za temperaturu ulja i ampula za merenje pritisaka ulja
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140211_163420_zpsb214225d.jpg)
I dosao je nosac filtera ulja sa crevima od golf 1 1.8 gti,to ce naknadno biti ubaceno,cekam reducir za moj hladnjak ulja jer je veci od ovog modela pa mi se ne poklapaju navoji sa ovih creva
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140210_142602_zpsb13db213.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140210_142616_zps3fa54113.jpg)
-
ja drugi nisam imao da ti dam ;)
-
cekaj,ja sam od tebe kupio ovaj nosac?? ja mislim da je onaj bio iz Vranja?? nejasno mi je....
-
ja sam ti poklonio neki sraf,na filter sto se srafi... biggrin
-
Da,da,da pomesao sam.... pozdrav za "Milos GTD" i hvala na poklonu
o ovom srafu se radi koji moram da prerezem donji deo na M10x1 da bi ga zasrafio na nosacu filtera za ulje umesto ampule za temperaturu ulja,da vodi ulje do turbine....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140211_212529_zps19473f20.jpg)
-
Stigao nosac cajgera za A stub (kupljen ovde sa foruma od "goran-ub")
ubaceni su satici radi slikanja a inace idu drugi umesto ovih....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140212_161759_zps22b62a3f.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140212_161915_zps57b072b9.jpg)
-
Tooooo neso kralju drago mi je sto si nastavio da przis punom parom clap
U pravu si za ove satice od fiata 128 malo su retro i ne uklapaju ti se u fazon koji furas :)
-
nego sta ! samo napred zeko :35
a ti aco-samo gledaj i cuti :63
-
Kad ce taj klip da vidimo kako roco sljaka na novu struju?
-
sutra u toku dana,do sada sam sredjivao instalaciju kompjutera i 2 el.pumpe za benzin.... majstor1
-
Nego meni el.pumpa sto snabdeva karburator(monopoint) je od ajnsprica i gura 3 bara pritisak,a iz rezervoara ima jos jedna el.pumpa koja snabdeva ovu visokog pritiska sto stoji pored zadnjeg desnog tocka.... nisam imao originalnu pumpu za monopoint ubrizgavanje.... ali i ovako perfektno radi,nego ne smem da ga zgazim,jer mi propala guma sto drzi motor,nosac motora desni sto stoji pored remenice,sinoc sam primetio.....
a inace i izduv je prepravljen na FI60 od turbine do lonca
Evo neki video
VW scirocco 1.8 8v monopoint (http://www.youtube.com/watch?v=cGYfVv9e5SU#)
-
Jel pocela turbina da filuje masinu sa boost om?
-
E to mora sacekati jos neki dan,da pronadjem jos neka creva a i gledam neki interkuler da stavim i blow off ventil ali to otom potom..... mada i ovako bogami cima,jer sam navikao na plin pa se vuko ko prebijen,ali sada na ovome je sasvim druga prica...
-
To neso samo pun gas :)
-
e danas sam imao neko vreme da namestim crevo od turbine do karburatora,ne mogu vise da cekam dok nabavim originalna creva pa sam nasao neko crevo i izlepio muski sa trakom onaj gornji deo da probam da li moze turbina da puni na ovom karburatoru......
i ispostavilo se da moze celebrate majstor1
nisam se nadao da ce ovako lepo raditi,nema stucanja,nema secanja,nema explozije,kako radi bez turbine tako radi i sa turbinom... osim sto negde od 2500o/min krene da puni i oseti se da vuce driving
nego sam primetio kad nagazim i pustim gas,cuje se vazduh kako secka nekih 2-3 sekunde pa prestane.... to je ono sad sto cekam neki blow-off ventil,jer nema gde da izadje sabijen vazduh vazduh
Znam da ce svi sada reci "gde nadje ovo crevo i traku" ali svako zna kad nesto namesta da jedva ceka da vidi kako ce to izgledati i raditi pa onda sto pre skarabudzi,pa kad vidi da je dobro onda polako na tenane lepo sredi...
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140313_173934_zps2a6abf2b.jpg)
-
:25 jos samo interkuler I vatra majstor1
-
Gde vatra?
Na auspuhu ili pod haubom? biggrin
-
i ti interculeri ili kako se vec zovu,gledao sam razni koji bo mogao da upasem kod mene.... ali trazim jos uvek neki oblici...
-
Od iveca turbo daily kombija ti najbolje pase da se sakrije u masku od scirocca da se ne vidi I ne smeta nicemu. ili od sprintera mercedesa.
-
opa,hvala... da znam sta da trazim :25
-
Bravo zeko! beer
-
jel ovo ono crevo za wc ili ? hoce li to biti dobro , nece da pukne ili ?
-
milan_b mk1 u pravu si,crevo za wc (na njega sam slucajno naisao po kuci pa reko aj da probam)
napomenuo sam da je ovo samo sada postavljeno radi danasnje probe,kako funkcionise itd,skidam ga malo kasnije,pa kad mi stignu originalna creva,intercooler... bice slika jos....
-
meni nije jasno kako to drzi. koliko ti duva turbina? meni na ibizi izbije crevo i otkine onaj aluminijumski zub sto ga drzi spojka, a kod tebe se drzi na foliji.
-
zeko kralju, alal vera :46 neka prica ko sta hoce,ali ti si ga brate napravio tapsac svaka cast thumbup
-
i ja sam se toga bojao kad ga nagazim da ce izleteti crevo....
mozda zato sto cev od turbine je fi 50 a ja sam ga smanjio na fi 45 (smanjio sam protok) pa tek onda ono belo crevo na plastiku karburatora....
imam satic turba ali nemam brojke na njemu,tako da neznam koliko puni ali predpostavljam da je ovako nesto
a ona crvena linija je kraj punjenja,preto toga nece....
inace crevo od ovog satica je spojeno na turbini tj stavljena T-racva na crevu sto vodi do onog ventila za ispustanje gasova.....
evo slike
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140313_195622_zps694063ba.jpg)
"pekar" trudim se da ispunim ono sto zamisljam,na bilo koji nacin i bilo kako :46
-
ti si zajebi i micu varnicu. tapsac
-
Neso ulepsao si mi dan ali stvarno evo ti +
-
Nego sta nego plus ko kuca covek sve sam radi.
-
:25 ovo je samo proba,kao sto sam i rekao,u buduce je drugacije kad stignu creva i intercooler....
naravno,sve sam radim uz pomoc Vas nekoliko ovde sa foruma :45
-
Sta te briga brate, svaka tebi cast sto se zanimas oko ovakvih stvari i sto makar nesto pokusavas. Najlakse je smejati se i "budziti" diode u osvetljenje tablice.
Nego je l' se oseca da ide bolje?
-
za sada nesto malo bolje,kao sto sam i rekao da sam smanjio cev od turbine na fi40,a treba da bude na fi50....
oseti se kada krene da puni,narocito od 3500o/min a videcemo kako ce biti za nekih nedelju dana kad mi sve stigne i lepo prisrafim,stegnem da ne curi vazduh.....
nasao sam dva dugacka intercoolera jedan od Ford mondea mk3 a drugi od Sharan Alhambra Galaxy pa se razmisljam koji da uzmem,a za blow-off jos tragam,jer novi se krecu od 75e do 120e,a polovni nema nigde ko za inat,sve zivo sam pretrazio..... majstor1
-
nije ti merodavan ovaj satic , potrazi neki drugi da bi bas imao pravo stanje koliko puni , ovaj u zutom polju ako ti se krece kazaljka moze da pokazuje od 0.1 pa do ko zna koliko , neces nikada znati , ali iskreno ako izvuces 0.3 bar na ovu konfiguraciju u motoru , car si thumbup
pogledaj maksimovicevu temu pa ces videti sta su on i ilija sve morali da odrade da bi dobili ozbiljan motor , od mene imas + jos odavno za trud i kreativnost ,svaka ti cast , al si omanuo u mnogo stvari pocev prvo od karubratora ...
-
umesto ovog satica ide drugi sa brojkama, od -0.9 do + 1.5bar
jbg,znam sta je najbolje ali je to bas prevelika investicija,ali ovako za sada ce biti-terati,tj ova konfiguracija....
-
bravo, po meni spojio si ne spojivo i ono sve zajedno radi, ideje me odusevljavaju :) samo napred thumbup imas + od mene
-
:46 :25 trema me neka uhvatila taj dan,morao sam da ga skarabudzim da vidim kako ce raditi,dal ce raditi itd...
ali sto ne bi radilo kad do karburatora imam 3.1bar pritisak goriva a ne 1.0bar,jedna dizna.... nabavio sam jedan regulator pritiska goriva od opel omege,pa da vidim kako ce se sa njim ponasati kad ovo sve sklopim...
probam sve i svasta,takav sam.... majstor1
-
Imas plus samo zato sto nesto radis, i pokusavas.
Svaka ti cast :46
-
pa trudim se nekako :45 :25
Evo pronasao sam neke gume i cevi,trebalo bi da bude ovaj redosled tj ovako da stoje iza motora itd
Inace su cevi fi60 tj 60mm unutrasnja mera cevi i gumena creva
posle idu na detaljno ciscenje i pranje,komplet sve kad nabavim i uglavim....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140315_160641_zps08971e82.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140315_160615_zps25d3cf32.jpg)
ovde su samo prikacene jedna za drugu da se vidi kako stoji,turbina-gumeno crevo sa krivinom-cev-gumeno crevo sa krivinom-kriva cev ......
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140315_161114_zps89770513.jpg)
toliko za sada :46
-
Pozdrav Zeko,pokusaj da stavis manja creva koja teraju vazduh kroz interkuler u motor.Zvuci nelogicno ovo sto ti govorim ali kada je turbo slabiji to se radi da bi dobio na brzini proticanja vazduha.Presiroka creva samo rasipaju vazduh,bust se gubi na dodavanju gasa,kada je turbo veliki kao kod Maxa to nije problem.
Da bi imao bar neki iole pozitivan efekat ,kada napravis tanja creva probaj koliko ti turbo bolje duva kroz njih,koristi krpu kao prirucan test ,da bi se turbina bolje vrtela moras imati izduvnih gasova vise u nizim obrtajima da dobijes spul,nek ti neko malo podesi bogatiju smesu na taj mono point.
:46
-
pa hteo sam da stavim creva i cevi od 50mm jer mi je tolika cev od turbine prema karburatoru.... ali ispalo je ovako....
nacicu tanja creva,to mi bar nije problem,hvala na pomoci i upozorenju :25 :46
-
Stigao je intercooler,malo je duzi nego sto sam zamisljao ali dobro...
razmisljam gde da ga postavim.... da li izmedju maske i hladnjaka za vodu ili negde napolje
i kojim sredstvom-hemikalijom bi mogao da ga ocistim sa spoljne strane??
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140318_162759_zps88477e80.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140318_162745_zps6b5b3c98.jpg)
-
sa spoljne strane je cist koliko ja vidim, nema potrebe da ga cistis
-
sa druge spoljne strane ima neka zapekla prljavstina,kao rdja neka,i ovde se vidi ali slabije.... a uzivo kada ga gledam bas se vidi....
probao sam malo srafcigerom ali ga grebem mnogo,pa sam odustao.... dl da uzmem benzin i cetkicu za zube??
-
uzmi dimer i zavrsi posa' ;)
-
aj pokusacu sa tim,jer vrela voda,benzin ne pomazu uopste,nikako....
-
Evo i od danas neke slike u toku namestanja
Cevi i creva su od golf 3 tdi,tacno sve krivine i creva se poklapaju po mojoj zelji
i sto sam morao da dokupim 2 kriva gumena creva isprepletena koncem od rakovice 65 za intercooler i jedno za turbinu specijalno za turbaca....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_155939_zps0ebf623d.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_155958_zps36336926.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_160038_zps92ef50b1.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_160106_zps60b82d95.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_171626_zps08973740.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_171644_zps761a3aa9.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_171644_zps761a3aa9.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_171700_zps0ce6206f.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_171711_zpsdbf2c9a9.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_171731_zpse9ed7b5a.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_171753_zpsf3008c6d.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_171812_zps66adae27.jpg)
-
odakle ti Neso motor uzima zrak? ovaj zatezac remena ti je za 10 :25
-
paul :36
-
A pa to je automatski stezac,od kako sam ga stavio nisam imao problema sa skripanjem kaisa a ni sa stezanjem,sam steze kais kako se trosi,nikako da nabavim jedan bas jak feder... :11
Turbina uzima vazduh,samo sutra da nabavim jedno kolenasto crevo za njega,jer ne bi da ga vozim ovako bez filtera
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140320_215248_zpsf19a230a.jpg)
-
pa tako ti uvlaci vec vruc vazduh i onda je jos slabiji. trebas da izvedes crevo negde napred do maske.
-
Zato nisam hteo da ga palim i vozim dok sutra ne nabavim cev i crevo i da uklopim filter za vazduh... da mi ne bi uvlacio prljavstine i pesak.....
-
Od mene imaš + :46
-
majstor1 mahac
hvala sefe,trudim se koliko mogu i umem :25
-
Ne znam samo ima li neke svrhe ovaj hladnjak ulja iznad glave?
-
Taj hladnjak za ulje je sada dole pored hladnjaka za vodu,tu na glavi sam ga bio stavio trenutno kada sam provlacio intercooler i creva a sada je vracen dole .... zato sam napisao na pocetku da su slike radjene u trenutku postavljanja cevi i creva....
A inace i on ima funkciju kada ga dugo vozim,jer konstatno mi drzi temperaturu ulja na oko 110-115 celzijusa,nebitno kako ga vozim i kolika je spoljna temperatura....
-
Aha, nisam primetio. Plasim se samo da ti nisu malo predugacka ova creva do interkulera i nazad, tj. da ima previse krivina.
Aj okaci snimak kad spakujes sve da vidimo kako ide. beer
-
naravno da hocu,jos dan-dva ima nesto da sredim na njemu pa kad zavrsim to snimicu :26
-
Stavi isto gumeno armirano crijevo umjeto tog plastinog popucace i na manjem boostu... ;)
-
pa ova plasticna creva i gumena creva su sa golfa 3 tdi...
ili mislis na ono jedno sto stoji na karburatoru(njegovo standardno za monopoint)??? ako mislis na njega,oke promenicu ga,jer mi je ionako malo sumnjivo jer je tanko.... :25
-
Drugari,ja probao danas da vozim kad ono nista,mucak angry2
sacekao sam da se ugreju kola tj ulje,voda izasao na put sve super kad da ga nagazim on nista,seca,drma...
ja se vratim i otvorim haubu ono sve stoji.... i onda krenem da vidim zasto nece nad bost da prima gas i zakljucim da mi treba regulator pritiska goriva,jer nema sta da mu drzi gorivo u dizni kad nabije vazduh,sunjam po supi i nadjem jedan od opel omege sto sam kupio pre mesec dana,stavim ga na odvodno crevo za gorivo a onu trecu cev na usisnoj grani,upalim kola sve super,ja gas on prima,izadjem na put ja gas u patos on ljudi moji ide kao projektil,neverovatno celebrate driving
Ali nece da predje 0.3bara punjenje turbine,za mene je i ovo dosta dosta dobro majstor1
evo kako sam postavio regulator,da li ovako ispravno?
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140321_172419_zps48fc9f92.jpg)
-
Zekooo daj neki snimak :)
-
pokusacu kasnije da uradim neki snimak ako se vidi,ako ne,onda sutra driving
-
zekane ne pretjeruj sa pritiskom turba!
nedostajaces nam ako to sve eksplodira i ode u picku materinu.
-
Upravo to i hocu da kazem,ja sam prezadovoljan i sa ovim od 0.3bar tj razmisljam na koji nacin da mu smanjim pritisak,da bude bar na 0.1-0.2bara pritisak jer je ipak ovo standardan gti motor osim glave,ali je nemoguce sve dok mu ne otvorim onaj ventil i stavim slabiju oprugu da na manji pritisak otvara drugu komoru za ispusne gasove,ako me neko razume sta hocu da kazem....
-
Vazi,nema problema :45
to tek kada ga ocistim,operem,prefarbam.... majstor1
jer ovo sve sto namestam je proba,kako ce stajati,izgledati,funkcionisati itd....
Sutra ce biti klip,sada sam pokusao ali se nista ne vidi,mrkli mrak :45
-
Care pusti ti nih neka pricaju, ti bar nesto i radis, budzis, stelujes, premoscavas a drugi samo pisu, krste se i pametuju...
Iskreno ima ovde dobrih ljudi koji ce ti pomoci da to napravis...
Ti si po meni pokazao jaku volju da napravis da to radi i uspeces u tome zato sto si uporan...
I samo guraj i ne obracaj paznju beer
-
ovo vec radi,puni turbo driving
mnogi su pricali da ovo ne moze uspeti,kao i jedan drugar kod mene u selu sto je zavrsio skolu za dijagnostiku ili kako se vec to zove.... to ne moze,to ti treba ovo,pa ono,pa nije to tako,nije onako,a ja ga sklepao i sasvim korektno ide,osetis razliku kada krene da puni,bez trzaja itd,znam da nije to 100% pravi turbo ali ja sam prezadovoljan mojim radom i umecem....
naravno da ima jos tu neke sitnice i dorade kao npr. onaj blow off ventil,on mi stize za nekih 10-15 dana
ne vozi mi se bez njega,jer mi napreze creva i zeza mi turbinu da sikce kad naglo pustim gas.....
-
Samo cepaj druze i ne dizi boost preko 0,5 nikako i dok budes vozio probaj da skontas kakva je smesa tj.dal je siromasna jer ako jeste to ne valja to ce mu j....i kevu.
-
:25 Necu,meni je i ovih 0.3 mnogo,da ne upropastim motor,po meni je mozda malo bogatija smesa nego sto bi trebalo,kao sto sam i rekao da ima jos dorade i sitnih podesavanja upravo za tu smesu itd.... a sto se tice smese ona je sutra na prvom mestu da je sredim,pa onda ostalo majstor1
-
Zekane druze,ostavi bust na 0,3 bara,provozaj ga pod gasom i proveri po svecicama kako to sagoreva.Ako sonda i taj kompjuter od mono pointa mogu da isprate smesu nista nepipaj.Nije to mali bust uopste za to sto ti zelis i nije preveliki za obican motor,na o,1 ce to tesko da radi jer turbina nema spul.Sto se tice Blow Of ventila,nemoj da ti vraca vazduh u atmosferu,sprovedi ga da ga usisava na sabijanje ponovo.Ako ga bude ispustao u atmosferu imaces veliki pad busta jer je mali pritisak nadpunjenja i mali volumen vazduha.
Sto se tice punjenja te turbine to je to,kada uracunas da taj motor ima pod pritisak od 0,5 bara a mozda i malo vise, i ti imas bust od 0,3 onda je to punjenje turbine od 0,8 bara i punjenje nadpritiska od 0,3.
Odprilike to je oko 85% kapaciteta te turbine.
Ako uspes da malo obogatis smesu na tom mono pointu ice to i bolje,imaces bolje iskoriscenje u tih 0,3 bara busta...
Plus od mene za trud.... :46
-
merio sam taj pod bost tj vakum pre nekih mesec dana i bio je oko -0.7bar ili -0.8bar nemogu tacno da se setim
nemam sondu,jos je nisam stavio bonk
sto se tice onog vazduha za blow off,mislis da od njega sprovedem crevo na ulaz turbine gde usisava vazduh??
-
Jel ti kkk turbina?
I ne treba ti blow off za tako mali pritisak jer je vrlo mala verovatnoca da ce uspeti da ga otvori.
Stavi svecice od g60 po katalogu jer ce te da te zezaju bez greska kad to pocnes da vozis.
-
Za blow off neznam,probacu sa njim pa sta bude,mozda si i u pravu...
A turbina je GARRETT M24
-
Sve zavisi kakav uspes da nabavis i od jacine opruge i membrane u njemu.
Naj bolje bi bilo da prbacis taj motor na Digifant1 ubrizgavanje od g60 motora.
-
Pa sad neznam za taj komp. od G60 i prateci delovi,jer mi je to jos + investicija
-
Na tebi je opet da odlucis.
To ti je moj dobronameran savet.
Mozda mi je i bolje da cutim jer ce mi opet LICIMURI nalupati minusa sto hocu da pomognem.
-
Postujem ja sve savete i predloge,samo sto nisam u mogucnosti bas sve da uradim,ali ko zna,mozda i nabavim taj komp. i delove kasnije,ali za sada trenutno bice ovako :46
-
Svaka čast na uloženom trudu, obavezno napravi snimak da čujemo i vidimo kako ide ta mašina monopoint + turbo. tapsac
-
Vi drugari jedva cekate da vidite i cujete kako ide :53
''Sutra ce biti video-snimak voznje'' :26
-
Ma jok druze polovina verovatno navija za nesto drugo da se dogodi.
-
:46
-
Druze,ako tebi ovo zezanje i ko zna sta vec,dodji,sedi,upali,provozaj kao sto sam ja danas,pa onda reci misljenje,a ne ovako kada nisi isprobao auto kao ja danas......!!
I rekao sam da nije ovo 100% pravi turbo sa bostom od 1.0-1.5bara sa 250konja!!! Ovo je mala modifikacija PO MOJOJ ZELJI!!!!
Vozio sam 2 nedelje bez punjenja i znam kako ide,a takodje i danas,vidi se razlika!
Cevi i creva su sva od golf 3 TDI,intercooler od ford mondeo mk3,kakve cevi za vodu,gde si video??
Slobodno moderatori neka obrisu celu temu,meni nece da naskode,jer sam svoje zelje ispunio sa ovim.... Toliko od mene,pozdrav
-
Nešo ne budali,taj tvoj turbo če da pojede 1,6D obični sa propuhanim motorom.Šta ja tu imam da probam,možda če mi se organi pomjeriti kad dodaš gas? Ne vjerujem! Sine dragi,ja kad sam slagao motore ti si tutu u rikverc gurao,a ono što sad trenutno vozim ni na slici nikad nisi vidio,a kamo li se provozao u tome. Jednom ču doći sa svojim autom u Beograd i platit ču ti da dođeš da te provozam. Onda češ vidjeti kako auto treba da ide (bez turba),a možda jednom složim i taj turbo (prem da više volim atmosferce),pa da umjesto da se potpisujem 100metara sa sve 4 točka,produžim to na 200metara.
Vidi ovdje sam ti ja jedini rekao istinu koju svi znaju,a neče da ti kažu. Pročitaj bolje šta sam ti napisao,pa ako nisi totalno malouman,shvatit češ...
-
Sefe,ja sam lepo rekao da pravim ovo za moju dusu,malo poboljsanja,a ne grdosiju,o tome se ovde radi....
-
Evo video snimka,ko hoce da pogleda.....
1.8 8v monojetronic + turbo + intercooler (http://www.youtube.com/watch?v=V7dhGzwKrQI#)
-
tapsac tapsac tapsac
-
sex sex sex
-
zekane ne pretjeruj sa pritiskom turba!
nedostajaces nam ako to sve eksplodira i ode u picku materinu.
Hahaha nema preko gedorinih komentara na ovom forumu :-)
Zeko daj sad video kako ide. Na onaj prosli video dobro ide a nisi ga terao u velike obrtaje.
Послато са LT22i
-
Nema vise voznje do daljnjeg,rasturio sam motor ..... majstor1
klipovi su 81.0mm sirina,lezajevi,karike i to je prva ugradnja,nikada nije menjano,na osnovu zigova,brojeva,pecata..... tako su mi rekli oni majstori gde sam odneo klip,da mi pronadju nove karike i lezajeve.... i na klipu ima i kao polu mesec izbacen zub prema usisno-izduvnoj grani,vidi sliku
evo nekih slika
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140423_162650_zps71364247.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140424_140615_zps72d58ddb.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140424_140558_zps4823fd73.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140424_144557_zps0b4757b7.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140424_144609_zps95b886e7.jpg)
-
Sto si rasturio motor, nije valjda glavni bio u pravu oko busta?
-
Ima bas dosta zazora na karikama :9
-
Karike su nekako mnogo siroke,skoro 4-5mm izlazi preko klipa kada se jedna strana nabije uz klip,tacno za celu kariku i malo vise izadje sa druge strane,a tako su i ove nove karike.... vidi se na zadnjoj slici
klipovi su "mahle" 81.0mm i jos neke brojeve i oznake ima sa unutrasnje strane....
A razlog rasturanja je sto mi voda tj kamenac vremenom pojeo dihtung glave i po malo trosio vodu neprimetno,na prvom klipu mi je pojeo kamenac onaj kompresioni prsten,a kad sam ga vec rasturio onda taman da zamenim ove neke onovne stvari i glavu ....
najskuplje su mi bile karike Nemacka proizvodnja 2000din po klipu,dok su druge za 1.8 motor isto iz Nemacke 4600din za sva 4 klipa,ali ja te nisam mokao da stavim jer se ne uklapaju kod mene.... a letece lezajeve su iz Izraela jer su malo kvalitetnije ....
-
trebao si viditi da brzom postom posaljes blok u izrael oni ti vrate repariran i uradjen.
tako ja radim non stop, sve me izadje 50eu zajedno sa brzom postom
-
To je opet daleko od originala,ko ih pravi i gde je fabrika verovatno u Kini,danas tesko da nadjes original....
Znam sta hoces da kazes,ali ovi mi rekli da su se malo bolje pokazale....
-
nije daleko nego su to originali oni pravi.
ja vise ne radim generalne kad nekome umre motor, samo izvadim iz sasije poskidam agregate i posaljem u izrael. kad se vrati samo ubacim i upalim. garancija 5 godina ili 250 000km pa ti vidi
-
Na kojoj kilazi se steze glava motora na moj motor 1.8 ?? Glava srafa je sa sitnim zubima,duplo sitniji od torex-a
redosled stezanja glave znam,od sredine u krug....
i da li se steze preko te kilaze pod uglom od 90 stepeni ili ne??
-
kruskin je isto bio u izraelu i ide ko raketa, kad dodjes u bg nek ti da jedan krug i probaj ako mi ne vjerujes
@zekane stegni 9kg glavu pod 90 a kako bi drugacije?
mislim moglo bi i pod 15 ali bi morao leci pod auto, nije to to nahladices se
-
:46
pa slusao sam razne price,zato ipak da pitam....
znaci 9kg + cetvrtina kruga
-
tacno. ocisti blok dobro i izduvaj djubre iz rupa sa navojima u bloku
-
To znam,ne sme da koci sraf,jer ce lazno biti stegnut sraf,tj na manjoj kilazi.... lagano mora ici...
-
Sklopio sam motor majstor1
nego sam imao problem sa letecim lezajevima,jer kod mene nisu imali kanali a ni rupa na letecim lezajevima,a kada sam dobio ove nove one imaju rupu na sredini leteceg lezaja....
Upalio sam ga bez problema iz prve,e sad ostaje jedan mali problem,svi su me terali i nagovorili da sipam "helix 5w-40 polusinteticko ulje" e sad kad sam ga sipao vise nema vracanja na obicno mineralno ulje ....
Koliko je ovo ulje dobro za ovaj motor,tj ta polusinteticka ulja?
-
Ovo ulje sam sipao
(http://www.beo-car.rs/components/com_virtuemart/shop_image/product/Motorno_ulje_SHE_51558bfa1a0bf.png)
I sta mislite o ovakvoj ugradnji turba??
www.youtube.com/watch?v=sYbJEuZyI8s&index=14&list=WLR4X-4VoyEcX2g2reCIvTng (http://www.youtube.com/watch?v=sYbJEuZyI8s#)
-
tacno te gledam... i vjerujem u tebe, i da ces napravit karbove na dizel! :)
-
Sve je moguce u buducnosti (mala sala) majstor1
Ja sam rekao da volim sve da experimentisem dok imam volje i vremena .....
ako se skrsi,nalazimo drugi sklapamo za 24h i teramo dalje.....
-
Ovo na klipu je sigurno isto neko exsperimentisao i na kraju zakljucio da je sebi oduzeo i to malo konja sto je imao :)
-
Po cemu si zakljucio to?? jer ja nisam primetio to :9
-
koliko vidim, ovde karburator stoji na 10 cm od turba. zamisli kad se izduvna grana usija, a samim tim i turbo, koju on temperatutu vazduha salje u motor. pitanje je kako to sve radi kad se zagreje.
-
Mene konkretno interesuje upravo taj vruc vazduh pomesan sa benzinom koji salje iz turba u glavu tj klipove.....
-
Zasto te interesuje taj vruc vazduh?Jel zelis to kod sebe da postignes ili zbog neceg drugog?
-
to turbina sve sagori, ni ne stigne do klipova :D
-
Pa probao bih ovako nesto kod mene nesto kasnije, jer onako nemogu da mu uskladim smesu goriva i vazduha,npr. kada ga namestim na leru da radi lepo on pri punjenju turbine zastane,a kad namestim smesu da radi pri punjenju turbine on ide,ali na leru tada imam bogatu smesu (vidi se na auspuhu da izbacuje crn dim)
To jos moram da prostudiram kako,sta,gde i razne modifikacije turba.....
-
Nemoj nista studirati nego skinu tu turbinu stavi karb od fice i vozi na plin jer ce ti opet turbo sjebati dihtung glave,ili ce ti sledeci put pogoreti klipovi posto je dihtung nov.
Ili juri ubrizgavanje goriva za turbo motor i onda odes kod strucnjaka u uzice i oni ti ga nacipuju po tvojoj zelji,oni su ti za te stejdzove jaki ko beton.
-
Ja znam kako moze taj monopint da ti funkcionise sa automackim dodavanjem goriva pri punjenju turbine .Cak mozes i rucno da podesavas kolicinu goriva pri punjenju turbine a da pri tom nista neremeti rad lera i normalne voznje,bez ikakve knedle i ostalih zezalica,cipova stejdzova i slicno.
Koliko god da volim da podelim znanje na forumu tako isto neke stvari nemogu da kazem tek onako, i ja od ovog posla zivim,jednostavno neke stvari kostaju. :)
-
Ona puni nekih +0.2 do max.+0.3bar
Ja sam razmisljao da mu dodam jos jednu diznu i da je prikacim na standardne zice za diznu ali pritom da se ona pali kada krene turbina da puni..... ali se javlja problem,jer ova dizna od monopointa je na 1-om,dok one druge sto ja imam(opel omega 2.0) radi na oko 3-oma.....
e sad,dizna od monopointa radi na manju voltazu od 12v jer ima iznad kompjutera onaj zut keramicki deo koji smanjuje voltazu samo za diznu,dok ona dizna od opel omege radi verovatno na 12v ali opet nisam siguran..... ispravite me ako negde gresim.....
-
Naj lakse ti je da kupis Motec ili DTA stand alone struju i da te ne boli glava :45
moze i KMS i ona je dobra
-
Sve je to lepo,neko treba da iskupi sve senzore,da to poveze i napravi osnovnu mapu da to uplali.
Neznam dali mogu ovi momci sto rade stejdz 17 i mape od 50ks+ da to odrade,to vec mora
Zeka da se raspita,ja sam cuo da su oni mrak za te stvari.....
-
Evo i druge 4 aluminijumske felne 7j et25 15coli 4x100 centralna rupa 57
a prednje gume tj ove na slici su toyo 195-50-15 i imaju izbacen gumeni obruc preko felne da se ne osteti felna na ivicnjaku.... a ubaceni su distanceri od 5mm na sva 4 tocka,ne bi ih stavljao ali sam morao napred distancere jer nije mogla felna da legne od sape tj kocnice i jos sam morao da obrusim obe kocnice,ko li napravi ovoliko velike i glomazne nije mi jasno....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140505_171716_zps776351a9.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140505_171632_zps56470923.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140505_171552_zpsf4203952.jpg)
-
postavi sliku da vidim kako mu stoje ove felne, imam iste
-
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140505_192720_zps1ed0d4a7.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140505_192708_zpsc394ff1b.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140505_192644_zps7a7783e5.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140505_192603_zps556d2f28.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140505_192455_zpsc688c4ea.jpg)
-
ja sam se dugo razmisljao da ih poliram, njemu bi one bile super polirane sa srcem u boji...
-
i ja sam to razmisljao,ali sam se ipak odlucio za farbanje .... jer nisu polirane felne za mene....
-
Kakav ti je ono straf na trecoj slici
-
Miislis na onaj jedan sto se razlikuje od ostala 3 srafa??? Nemogu tacno da se setim za taj sraf sta je,ali predpostavljam da je druga neka marka-proizvodjac,iste je duzine,isti konus tj za alu felne,isto 17kljuc,ali mu je celo drugacije..... bas sam gledao i razmisljao kada sam postavljao felne pre nekih 10-tak dana,ali sam zaboravio....
-
Stigao mi je jedan motor sto sam uzeo..... ne pise koliko je kubika samo slovo A sa zadnje strane,covek tvrdi da je 1.8....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140530_103339_zpsa1790b40.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140530_103417_zps6119e64a.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140530_103444_zps26ba5760.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20140530_104620_zps5c4838c7.jpg)
-
Pise KR na broju, znaci da je blok od 1.8 16v. Jesi samo blok uzeo ili ceo motor i sta planiras sa njim? :)
-
Video sam da pise kr na njemu i predpostavio da je u pitanju 1.8 16v..... ali glava je od nekog drugog tj 8Ventila,kao sto mi je covek rekao da je menjao glavu na taj blok.... a sta je u stvari taj motor to ostaje misterija dok ga ne rasklopim :)
Da vidim ako mogu po precniku lamele(ako je njegova) da odredim sta je pa kad imam veme da ga upalim da vidim kako radi.....
Pa prvo da vidim sta je sa tim motorom(koji je) pa onda imam nesto sto sam zamisljao da radim na njemu.....
Samo ovih dana da nabavim alnaser,nosac alternatora,bobinu,neki hladnjak....
a ostalo sam vec nabavio,pumpu za vodu,komutator,motornu instalaciju,jos jedan monopoint,elektricnu pumpu za gorivo itd....
On mi je vise kao za neki test.....
-
Zeko prijatelju ovo se iz aviona vidi da je neko nakucavao brojeve u kućnoj radinosti i to prilično nestručno,tako da to da je ovo KR blok,moraš uzeti s "OGROMNOM" rezervom...
-
jeste sigurno prekucavano u to ne sumnjam,ali opet sta ga znam kakva mu kavurma.... vise nista o njemu neznam.... gledao sam u klipove kroz otvor za svecicu i slicni su kao oni moji .... a i koji je to mozak da pravi papiri na tu konjazu a on mozda nema ni pola od toga.... boodala
Nego meni ne smata nista,nema veze sta je i koji je.....
-
ako imas iza slovo A-veliko , to ti je 1.8 90ks , pogledaj da li ima kad skines karter dodatne mazalice za klip usrafljene u sam blok i okrenute ka klipu , klip ti nije sigurno isti od 90ks i 16v-motora ... ps.obrisi ti ovu sliku sa foruma ;)
-
I da malo osvezim temu,stigao je jos jedan motor,onaj predhodni sto je kao kr je otisao kod drugara.....
inace ovaj je 1.8 79kw gti sa el. diznama izvadjen iz pasata b3,evo i nekoliko slika,nigde ulje nema da je procurelo....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141014_223606_847_zpsdf2a101b.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141014_223549_581_zps0559d294.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141014_223518_337_zps78104e90.jpg)
-
Evo stigli su jos neki kamara delovi
Trenutno imam 2 plasticne magistrale i 1 metalnu za dizne
a imam i 3 dizne isto plave ali se donji deo razlikuje i duze su za nekih 4-5mm od mojih standarnih dizni,potpuno su ispravne sve 3 malo pre sam ih probao,ali mislim da bi mozda trebale da se prociste... ako nekome trebaju nek mi se javi na p.p.
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141218_162937_567_zps06b0c234.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141218_163007_437_zps08600da8.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141218_163316_932_zps639f6746.jpg)
-
I evo napokon sam izvadio motor i menjac,menjac ostaje moj sa oznakom ACD sto bio do sada a motor je 1.8 8V 79kw sa elektricnim diznama i digifant 2 ubrizgavanje... bice jos slika sutra....
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141223_133652_689_zps95d93419.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141223_133639_803_zpseacb3991.jpg)
-
A sta si uradio sa turbinom, jel neces vise da eksperimentises?
-
O tome sam razmisljao ceo dan danas dok sam ovo radio, dvoumim se da li da je stavljam ili ne 50%-50%
Inace imam 2 turbine,ova sto je bila i imam jos jednu ja mislim da je od ford siere,na ovu sto je bila ulaz vazduha je fi60mm a izlaz vazduha je fi50mm,a na onu drugu od siere je ulaz fi50mm i izlalz fi50mm.....
-
Pa kako je Zeko Šamane Srpskog Tuninga! beer Ide li to ubacivanje motora? Ubaci ti taj na Digifant,pa vidi prvo kako ide bez turba,ako ti ne bude dovoljno brz,onda mu zašarafi turbinčinu congratulations
Široko je lagan,pa ako taj motor bude išta valjao,trebao bi lijepo da ide...
-
Ubacen je motor sada :) pa mogu i tako da probam pa da vidim.... nego ima sutra da se zezam oko one motorne instalacije posle posla ....
aj postavicu sliku mako kasnije kako izgleda....
-
Evo slike motora
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141223_222208_189_zps757e34d3.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141223_222334_862_zps905f90c3.jpg)
-
koliko je onom tvom turbaku trebalo do 100km?
ova kamila koja ima 2100kg stize za 15s
fiat ducato LC1 (http://www.youtube.com/watch?v=9lY8a7mRJVg#ws)
-
dejan921 --- Iskreno da ti kazem nisam merio.
Evo sve sam sklopio povezao i upalio bez problema,ali ima jedna muka,ler radi normalno,i kada polako dajem gas zatrokira i posle prima gas,ali kada naglo bar malo secnem gas ugasi se...
Evo iz video klipa pogledajte pa mi navedite koji bi problem mogao ovo biti...
-dizne su njegove 198ccm
-racunar je drugi zadnja dva slova AM isto od passata b3,dok je sa ovog motora racunar bio pod oznakom CJ ali on ne radi....
www.youtube.com/watch?v=RO3C44L72TE&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=RO3C44L72TE#)
-
Probaj uzeti taj cijeli sklop gore gdje se sajla kači od gasa,pa mu dati gas. Ovako kad daješ ne otvori ti mikroprekidače na klapni,pa ti se ugasi,ili povuci mu gas sajlom,lakše ti je...
-
Probao sam i tako al nece upste...
Stavim crevo od ler gasa u veliko crevo i nista,pa izvadim da usisava cist vazduh ler gas i nista,stavim na to mesto u grani iber-lauf i nista,pomerao sam vakum crevo od regulatora pritiska i nista,palenje sam pomerao ranije-kasnije i nista sve se bas isto desava....
Od 800 o/min do 1100-1200 o/min se desava to trzanje-nemiran rad svaki put,cak i kada ga drzim konstantno na te obrtaje on trza.....
Prekidace na klapni sam proverio unimerom i oba rade.....
Jedino da proverim sutra sa drugim regulatorom pritiska goriva ili da stavim manje dizne od 189ccm ili 167ccm??
-
zekane hoce li i ovaj motor imati turbo?
-
Mozda 50%-50%,ali ne verujem,nista me ne vuce bar malo da bi ga ponovo ugradio....
-
e jebiga brate....
-
cemu sluzi ovaj dzek sa prekidacem(ampulom) gde se on kaci na struju,nasta je povezan zicama?? zakacen je crevom na nosacu dizne kao neki pritisak za gorivo....
Sve sam pretrazio al nemogu naci gde se on povezuje na instalaciji,niti postoji na instalaciji visak zice za ovo.Da li je on bitan zbog onoga sto mi zatrokira motor ili ne??
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141227_142222_642_zps7826bdc1.jpg)
(http://i891.photobucket.com/albums/ac111/Nenad_Stanojevic-Zeka/IMG_20141227_142129_071_zps2e03e9a8.jpg)
-
mjeri temperaturu benzina. nije ti potreban