VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: milepn April 07, 2009, 10:27:13 posle podne
-
Imam neku ideju da udjem u handy projekat ugradnje intercoolera u moj stari Audi.
Radi se o modelu 2.0 TD iz 1987.g..
I ako sam relativni laik i nikako edukovan mehanicar, ugradnja intercoolera mi se cini vrlo jednostavna. Premostiti tok vazduha tako da posle filetera i turbine ulazi u intercooler pa tek onda u motor.
Sama ideja spustanja temperature vazduha koji ulazi u motor deluje teoretski sjajna. Snaga motora bi mogla teoretski rasti nekih 1% po svakom -1c.
Izduvna grana bi trebala biti dovoljno "siroka" da prosledi eventualno ekstra sagorevanje prouzrokovano vecim procentom oksigena u hladnijem i guscem vazduhu koji ulazi u cilindre.
Takodje, interkuler bi trebao produziti vek trajanja same masine s' obzirom je "hladi".
Znam da na forumu ima dobrih majstora za sve pa rekoh da li neko od vas ima iskustvo sa ugradnjom intercoolera? Mozda neka literatura ili sajt sa ovom tematikom?
P.S. U cemu se razlikuje Intercooler od obicnog hladnjaka za vodu?
-
razlikuje se po tome sto ima vece kanale da bi mogao vazduh brze da prolazi.
e sad ugradnja toga nzm da li ce ti nesto pomoci,mozda ce ti samo sniziti malo temp vazduha i to je to,snagu zaboravi,MOZDA ce i losije ici na nizim obrtajima posto mu treba vise vremena da napuni creva pod odredjenim pritiskom,posto su duza naravo posle ugradnje.
a sto vidis na sportskim kolima da ugradjuju, njima se lakse hladi vazduh hladi zato sto turbo radi na vecem pritisku.
ako gresim nek me neko ispravi
-
Prvo, ako je pre turbine onda je INTERCOOLER, a ako je iza, onda je AFTERCOLLER blabla .
Problem kod aftecoolera je sto zapu
-
moze da stane kod audija uma mesta gde hoces to su dva kvadrata ispod haube lollol lollol
o ovako
salu na stranu, najbolje ga je staviti ispod vodenog hladnjaka je jer intercooler nije veliki, nema ni potrebe da bude prevelik. uzmes nesto ovako http://www.infinitemotorsport.com/images/intercooler.jpg
i to ti nije veliko samo dobra creva uz to sa testiranim pritiscima.
-
moze da stane kod audija uma mesta gde hoces to su dva kvadrata ispod haube lollol lollol
o ovako
salu na stranu, najbolje ga je staviti ispod vodenog hladnjaka je jer intercooler nije veliki, nema ni potrebe da bude prevelik. uzmes nesto ovako http://www.infinitemotorsport.com/images/intercooler.jpg
i to ti nije veliko samo dobra creva uz to sa testiranim pritiscima.
to ti je izmedju 15 i 20 cm visine i oko 40cm sirine
-
Kod mene postoji jedan mali dodatni-pomocni hladnjak za vodu koji je nekada bio povezan sa glavnim koji se nalazi gde si ti rekao.Taj mali hladnjak se nalazi odmah iza maske,a ispred remenice i trenutno nicemu ne sluzi.Tu ima mesto za intercooler i veoma je blizu turbini,tako da se nebi pravila velika TZV turbo rupa.
P.S.
A gde se nalazi taj srafcic na Bosh pumpi,za koji kazes: "Da bi mogao da se malo prisrafi,da bi auto "POLETEO"
-
moze da stane kod audija uma mesta gde hoces to su dva kvadrata ispod haube lollol lollol
o ovako
salu na stranu, najbolje ga je staviti ispod vodenog hladnjaka je jer intercooler nije veliki, nema ni potrebe da bude prevelik. uzmes nesto ovako http://www.infinitemotorsport.com/images/intercooler.jpg
i to ti nije veliko samo dobra creva uz to sa testiranim pritiscima.
Kada izbacim ovaj mali pomocni hladnjak koji sada nicemu ne sluzi imace mesto za ovakav ili slican intercooler iza maske gde ja bas brzo strujanje vazuha,
-
Cekaj LeMi, kako moz' da bude nesto na autu, a da nesluzi nicemu, za koj su ga moj stavljali onda tamo...
Nemo' bre da si dete...
A za safcic cu ti ka'em... Uslikaj pumpu (odozgo, iz neba) i postavi sliku....
najbolje ga je staviti ispod vodenog hladnjaka je jer intercooler nije veliki,
Pusti to nije veliki, i nikako posle vodenog hladnjaka...
Ipak se mora neki racun izracunati pre kupovine...
Prevelik, bolje, premali = bacene pare i trud . . .
-
Cekaj LeMi, kako moz' da bude nesto na autu, a da nesluzi nicemu, za koj su ga moj stavljali onda tamo...
Nemo' bre da si dete...
A za safcic cu ti ka'em... Uslikaj pumpu (odozgo, iz neba) i postavi sliku....
najbolje ga je staviti ispod vodenog hladnjaka je jer intercooler nije veliki,
Pusti to nije veliki, i nikako posle vodenog hladnjaka...
Ipak se mora neki racun izracunati pre kupovine...
Prevelik, bolje, premali = bacene pare i trud . . .
Taj pomocni hladnjak se nije ugradjivao u sve serije Audija 2.0 TD.Verovatno da su ga ugradjivali za africka trzista.Kod mene je zamenjen glavni hladnjak koji je imao prokljucak za taj pomocni i stavljen je klasican hladnjak koji ide na sva vozila Audi 100.
Slikao sam Bosh-pumpu i postavljam ti fotke,kako bi mi objasnio koje je to srafce za stelovanje.
(http://i39.tinypic.com/6h5hms.jpg)
(http://i41.tinypic.com/6f9z4y.jpg)
(http://i42.tinypic.com/3354iu8.jpg)
-
Upalis motor, popustis maticu i usrafis (srafcigerom) za pola kruga, obrtaji ce da skoce. Vratis ortaje na normalu i isturiras ga (mora da bude vruc motor)... Ako nedimi, usrafi jos pola kruga, i smanji ler, pa tura... Sve dok nepocne da cadi... Ja sam ovo radio na dvojci 1.6 i trojci 1.9 i par njih me pitalo jel benzinac biggrin
(http://imgcash5.imageshack.us/Himg407/scaled.php?server=407&filename=magicsrafcic.jpg&xsize=640&ysize=480)
-
Probacu sutra. Hvala Prijatelju. thumbup
-
pimbe a koliko je onda trosio???
-
Da dodam, kad sam na tehnicki isao (svake druge godine je na Malti za vozila starija od 5 god) sa dvojkom, lik me odbio, kaze fali ti plomba nemogu da te pustim bonk ...
Odem u "Bosch servis" lik stavi sondu u auspuh i masina pocne da tiltuje wacko odsafi mi safcic i stavi mi plombu i uzme mi 15 Jevreja badmood
Ja krenem nije moj auto yebte angry2 ...
Prodjem tehnicki, lik mi da papire, a ja ispred njega kljuc 10 i srafciger, on blabla , a ja svoj pos'o, mada sam zamaskir'o plombu kasnije tako da je ostala na autu bleh
A kasnije na trici sam maskirao plombu, tj. nije je ni bilo, pa sam skin'o jednu sa PP aparata i zavrzo one zicice :rolleyes:
-
pimbe a koliko je onda trosio???
Na Mlati je UVEK, ali bas UVEK gradska voznja, boodala ima jedno parce "otvorenog" puta od 20 km. Dvojka je muzla oko 7, ako se dobro secam, a trojka do 9, al' na njoj sam imao klimu . . .
-
Probacu sutra. Hvala Prijatelju. thumbup
Nema na cemu i javi nam rezultate . . .
-
Pa to nije puno,ako auto grebe asfalt.
-
Sta grebe, guzva ga ko ponjavu biggrin . . .
Kad sam dvojku kupio imala je samo jedan lonac, zadnji i to Remus-ov sa dva cugera. Kasnije sam mu ja dodao onaj srednji (ispod rucne), malo je se stisao i primetno mi je spala radna temperatura (recimo za 3 mm)...
Lik (iz Ljubovije) mi nije verovao da je dizel :rolleyes:
-
a kakv je efekat toga na atmosfercu??? oce i on vuci ko benz??
izvinite sa off ali me jako interesuje ;)
-
pa oba moj golfa su bili atmosferci . . . Efekat upecatljiv, videces... Samo netreba preterivati, jer ce da pocne da pusi (crno) preterano, to je znak da ima visak goriva (isto ko kad je cementiran vazusni).
Takodje da napomenem na dvojci sam imao High flow filter :rolleyes:
-
ok pimbe cim sredim auto probacu to sa naftom ;)
-
Evo nadjoh neke slike od moje dvojkace :
Ona mazda ispred mi je dzigerice izela sa karburatorom :angry:
(http://imgcash5.imageshack.us/Himg98/scaled.php?server=98&filename=fotka1040.jpg&xsize=640&ysize=480)
GTD je samo 'nako na masci (zbunjivanje protivnika) big_boss
(http://imgcash1.imageshack.us/Himg530/scaled.php?server=530&filename=fotka1039.jpg&xsize=640&ysize=480)
SORRY ZA OFF
-
Da li je moguce ovo realizovati na mom Audiju:
(http://i44.tinypic.com/25fp0dv.png)
-
Mislim da jeste... Mada bi ja ukinuo 12 i 13 i stavio pop up ventil... onaj wruum - - - > ksss , pa saltaj vecu biggrin
Ovo je klasican primer AFTER cooler-a big_boss
Ti ces verovatno morati da trazis kuler od audija 100, tako ces iskusiti najmanje problema oko smestaja istog . . .
-
Naravou?enije:
-
Naravou?enije:
-
Jo
-
Odustao sam.U mojoj blizini,kao za inat nema ni jedan rasturen Audi 100 u otpadima.Mislio sam malo da taksiram,pa sam zbog toga hteo da ugradim intercooler ali sam odustao i od taksiranja,jer se ne isplati. Mada nikad se nezna-ako mi ispadne neki orginal,da ne karabudzim nista-ugradicu ga.