VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Alex90 Avgust 20, 2013, 10:22:16 pre podne
-
Poz svima!
Pre 10ak dana sam kupio Venta 1.9 TDI 75 KS, i sve je bilo super do jutros kada sam ga upalio pocela je da mi blinka lampica od ulja, a na meracu ulja pokazuje oko 2/3 max. Kada sam ga kupio prodavac mi je rakao da je ulje menjao pre oko 4000km. Da li je neko imao slicnih problema pa da moze da mi kaze sta da ocekujem? :30
-
Nemoj da ga vozis tako, jer moze da zariba. Ako ima ulja u motoru, a lampica se pali, znaci da je los pritisak ulja. Mislim da ti je uljna pumpa zveknula. Nemoj ni slucajno da ga vozis sa tim kvarom.
Послато са U8500 користећи Тапаток 2
-
Nisam ga vozio uopste, odmah sam ga ugasio.
To sav vec procitao da je moguc kvar ali me zanima da li je jos neko ima iskustva sa ovakvim slucajem a da je nesto drugo bilo upitanju?
-
spoji na manometar pa vidi pritisak ulja koji je i odmah ces znati da li je do uljne pumpe
-
Imao sam ja. Meni je bila spala buksna sa automata (kada sam uleteo u neku rupcagu), pa mi je palio lampicu od ulja, glupost koja i previse iscima coveka mahac
-
Pogledacu malo detaljnije kada dodjem kuci, samo se nadam da mi nije odmah neki veci kvar. blink
-
to nije TDI, vec TD 55kw. kod njih hoce da blinka lampica od ulja i kada ti ne rade obrtaji ( imao taj problem)
-
Sat od obrtaja radi odlicno, ako mislimo na isto.
-
na to mislim. proveri ti pritisak ulja, kao sto su ti i rekli. to je verovatno.
-
Provericu pritisak ulja, a i cuo sam se sa jednim drugarom (mehanicar) koji je predostavlja da je "davac pritiska".
-
na mk2 cesto zezaju davaci a na mk3 i ne bas toliko.. prvo ti proveri pritisak a onda ces lako.
-
Naravno, prvo cu to uraditi.
Hvala na savetu
-
Sat od obrtaja radi odlicno, ako mislimo na isto.
Upravo mi se ovaj slucaj desio. blink Samo sto meni nije radio ni Km sat, a ni merac temerature i goriva ali ja to nisam odmah primetio jer nisam smeo da ga drzim duze upaljenog, a pre toga je sve super radilo. I najjace od svega je to sto kada sam sve to otkrio sve se vratilo u normalu samo do sebe. clap
-
Super. To je u svakom slucaju mnogo laksi kvar od uljne pumpe. ja sam na jednom od prethodnih auta imao nesrecu da mi se bio pokvario davac, a crkla mi uljna pumpa, tako da mi nije blinkalo na tabli. I motor je bio zaribao. boodala
-
Da naravno, to je manji kvar od svega onog na sta je moglo da bude.
Dejana mozes li mi reci kako si ti resio ovaj problem i sta je konkretno bilo upitanju?
-
mozda ti je dzek na tabli slabo ukopcan. ako ti se cela tabla iskljuci. ili je do table.. probaj izvadi dzek pa ga opet stavi. to ti je 5min posla.
-
Ok, hvala na savetu.
-
imao sam slican problem, lampica mi se palila izmedji 1800 i 2200 obrtaja, svasta sam radio dok nisam otisao kod majjstora koj se sreo sa istim problemom, crkla je jedba dioda na alternatoru, punio je nesto malo preko 12v, zicu za pobudu sa alternatora je prevezao na masu motora i taj problem vise nisam imao, ostalo je samo da uradim alternator, e sad kakve to veze ima ili je to neko napravio zajeb nemam pojma