VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zklik Avgust 13, 2013, 02:10:52 posle podne
-
Imam problem sa curenjem ulja ali ne mogu da provalim odakle curi,uradio sam neke slike pa bih vas molio za pomoc da utvrdimo odakle curi?! bonk
Hvala unapred! :26
(http://www.dodaj.rs/f/27/p/2GeGICpW/002.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/1h/Jn/3RQHnsJz/003.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/2A/Fb/30OtmOIu/004.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/3Q/Dd/3zSjIX3K/013.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/1K/2K/32Afzrzj/014.jpg)
-
Koliko ja vidim, radi se o spoju izmedju menjaca i motora, tako da je najeverovatnije otisao semering... mahac
-
I meni je djelovalo tako,hvala na brzom odgovoru e sad bih upitao koliko je hitno da se ovo sredi tj. da li moze uzrokovati neki ozboljniji problem,i koliko tesko se ovaj semering mjenja?
-
Zavisi koliko curi. Ja sam taj semering zamenio cim sam uzeo auto jer je samo malo pokazao ulja na tom mestu. Inace da bi se on zamenio, mora menjac da ide dole. Mene je semering kostao oko 500 RSD, kvalitetan, i ruke majstora 3500. mahac
-
Ovo na slici nije sastav motora i menjaca. A moze da curi na bilo kom semeringu, imas ih na flansama, na biracu, moze i na nekom sastavu da pusti ulje. A mislim da je ovo jos uvek malo curenje, voze se menjaci i sa mnogo vise ulja na sebi.
-
Hvala drugari na odgovorima,bio sam kod majstora i kaze iz mjenjaca curi na biracu(koji je strucnjak mjenjao al mu probio nakon pola godine bonk) kaze dospi kad nestane to im je mana nemoze se trajno popravit sta god to znacilo lollol,dalje iz motora curi na donjem semeringu radilice kaze zamjenicemo kad budes mjenjao lamelu zasad dosipaj ako vidis da zafali.
Bio sam kod jos jednog "strucnjaka" i dobio indenticne odgovore,e sad me zanima da li je to zaista njima toliko neisplativo da rade posto izgleda treba ih moliti da bi nesto uradili.
Izgleda ne moze se dobro naplatiti ,a ima posla tako sam ja shvati bas me zanima sta vi mislite o ovom problemu clap!
-
Ako je semering na radilici do menjaca onda su ti lepo rekli.
Da bi to zamenio morao bi da skidas menjac a to je oko 50 evra. Pa ako ne valja set kvacila kad je vec menjac skinut onda i to dodaj na listu.
Pa skidanje zamajca da bi se doslo do semeringa.
I to sve zbog dela od cca 1000 RSD.
Ti vidi jel ti se isplati.
Jedino ako imas visak para pa ne znas sta ces s njima ti odradi.
-
Ako je semering na radilici do menjaca, onda moze ulje da prska i na lamelu i da nema dobru vucu ...... jer se podmazuje. Ja bi ga ipak menjao ako planiras auto da vozis bar koju godinu a ne par meseci. Takodje i na menjacu. Kako Ivan rece ako si finansijski raspolozen ti radi a ako ne kontrolisi i dolivaj. Samo vodi racuna da ti menjac ne ostane suv.
-
Meni se desilo da je ulje uslo i u anlaser i sjebalo ga, jer mi je pustao na semeringu radilice... Ako ti je i kvacilo pri kraju, ja bih te savetovao da zamenis sve djuture. ;)
-
Imam manji problem, primetio sam na sušplehu trag ulja i odem u ovlašćeni da vide o čemu se radi. Kažu mi pušta na dihtungu kartera, treba da se predihtuje. Tu mi je laknulo što pušta na karteru (nije moralo ni to al kad već jeste, dobro sam prošao).
E sad, da me tamo ne bi klepali sa njihovim radnim satima bez veze, otišao bih do nekog dobrog majstora po preporuci forumaša, da i on pogleda i da mi to reši.
Potrebno je da je u Beogradu, čuo sam za nekog momka na Bežaniji ili Bežanijskoj kosi, da ga hvale, ali se ne sećam ni imena ni ničega.
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?action=profile;u=22986 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?action=profile;u=22986)
-
Imam sličan problem na G4 115ks 1.9 TDI PD
Šta mislite šta bi ovo moglo biti? Majstor reče da može da bude dihtung na radilici ili tako nešto
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201028/631e4ce181fb13d0c9f7b1e2eb0337e3.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201028/c8f7c3255df4b55757184436e60e8113.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201028/8dc74b7e3feb83d9d445dae3327f5fc6.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201028/687ebe6f54c1143c9d91ee6267dd6f28.jpg)
-
.
-
Mnogo se rasirila fleka od ulja. Da probas da operes motor i da ceo taj deo bude cist, pa da vidis gde ce da pocne da se stvara fleka ili odakle ce da se sliva? Mislim da ces tako lakse da utvrdis.
-
Malo je bio popušten šaraf od metalnog crijeva koje ide sa filtera ulja na turbo ako se ne varam. Dotegao sam ga onako solidno, pa ću da pratim i pišem. U okolini je bilo baš zaliveno uljem. Oprao sam motor dimerom i sad je motor potpuno razmašćen i čist.
Javljam šta sam uradio
Preko glave mi je više majstora koji nagađaju, pa im daš pare i ništa ne urade.
-
Meni na 1.8t balavilo oko filtera ulja, zamenio gumicu (dihtung) hladnjaka ulja i resio to curkanje. Nekako mi slicna pozicija curenja, mozda i gresim ali treba proveriti.
Pozdrav
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
-
Malo je bio popušten šaraf od metalnog crijeva koje ide sa filtera ulja na turbo ako se ne varam. Dotegao sam ga onako solidno, pa ću da pratim i pišem. U okolini je bilo baš zaliveno uljem. Oprao sam motor dimerom i sad je motor potpuno razmašćen i čist.
Javljam šta sam uradio
Preko glave mi je više majstora koji nagađaju, pa im daš pare i ništa ne urade.
Zato sto nisu majstori, nego monteri. Druga stvar je sto oni sebe zovu majstorima.
-
Definitivno je stalo curenje.
Šaraf koji drži metalno crijevo na kućištu filtera ulja nije bio dobro stegnut, kao ni na turbini crijevo od odvoda ulja iz turba koje drže 2 šarafa 10mm.
Hvala majstoru...
-
Bravo majstore! majstor1 Dobro je da je samo to i da si dzabe razmisljao da nije nesto vise.