VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: manja Avgust 11, 2013, 10:35:36 pre podne
-
Imam problem sa mojim passat-om, ima 180000km i poceo je da trese kod naglog ubrzavanja, i kad se gasi motor...cuje se neki zvuk kao da udara metal o metal.
Ja sumnjam da je plivajuci zamajac pri kraju.
Na internetu mogu da nabavim plivajuci zamajac dosta povoljno, LUK,SACHS ili VALEO, al me zanima sta se fabricki ugradjuje u passata 2.0TDI 140Ks BMP motor, sa DSG menjacem 12/2005god.
Dakle koji od njih, i sta se jos menja prilikom zamene plivajuceg zamajca?
Koliko odprilike vremenski traje zamena zamajca?
Koliko kostaju ruke nekog dobrog majstora za taj posao?
I gde to odraditi brzo i kvalitetno u Srbiji?
Hvala unapred ljudima koji su spremni da podele svoja iskustva samnom... mahac
-
Koji zamajac se ugradjivao može da ti proveri prodavac preko kompjutera u radnji kada ukuca podatke auta, mada mislim da sa Luk-om nećeš pogrešiti.
Zamena zamajca može da potraje par sati, ako ide sve po loju, 3-4 sata...
Za ruke mislim da se cena kreće od 80-100 e ...
Kod klupskih majstora možeš u Srbiji to da odradiš, da budeš zadovoljan.
-
Hvala na odgovoru Fred Peric
-
Zna li neko dali se na DSG-u ispusta ulje prilikom zamene plivajuceg zamajca.